Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Wetenschap Algemeen

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 19 April 2008, 12:23   #41
3XL
Super Moderator
Super Moderator

3XL's Avatar

Geslacht: V
Karma Power: 26 3XL heeft Karma uitgeschakeld
Citaat:
Origineel gepost door Sonic1 Bekijk Post
watervergiftiging wa de fok
das ook het eerste dat ik daar van hoor...

Waterintoxicatie - Wikipedia

©3XL ®2000

The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I

Geloof niets, probeer alles
3XL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2008, 12:58   #42
Dutch Bodybuilder

insanityy's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 3 insanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijn
alles wat je teveel doet is niet goed.
insanityy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2008, 09:23   #43
Competitive Bodybuilder

spark's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 13
spark is herboren in de Mens realmspark is herboren in de Mens realmspark is herboren in de Mens realmspark is herboren in de Mens realm
@ 3XL : hoeveel water slik jij weg op een dag?
DL: 1x 180kg
status : Op de lange weg clean bulkend naar de 90kg droog..

.. old VW's don't die,they just get lower ..
WestCoast Choppers

karma bounces back..
spark is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2008, 09:29   #44
Dutch Bodybuilder

yourawatse's Avatar

Leeftijd: 52
Karma Power: 1 yourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allen
Ja ik denk ook niet dat het noodzakelijk is om veel water te drinken, wij mensen moeten gewoon veel vocht binnen krijgen. Dus een aantal liters vocht per dag does the trick denk ik.
Note: voor de levensgenieters onder ons ik bedoel niet dat we ons moeten voltanken met alkohol!
yourawatse is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2008, 10:41   #45
Competitive Bodybuilder

Leeman's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 8 Leeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te worden
als je 1x 5 tot 10 liter water naar binnen werkt kunnen er cel(membranen) knappen, dan ga je dood. maar je moet wel erg achterlijk zijn als je zoveel in 1x gaat drinken

Big Ass Lover
Leeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2008, 11:28   #46
Competitive Bodybuilder

LuckyLuciano's Avatar

Karma Power: 6 LuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren wordenLuckyLuciano zal spoedig herboren worden
Stuur een bericht via MSN naar LuckyLuciano
Citaat:
Origineel gepost door Gottardi Exp Bekijk Post
Ik word gek van al die tegenstrijdigheden.
+1

Sowieso vind ik veel water drinken aangenaam. Als je plasje transparant is dan zit je goed.
LuckyLuciano is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2008, 11:57   #47
Advanced Bodybuilder

Karma Power: 7 sport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (5 foto's)
Leuk dit artikel maar wat is volgens de onderzoekers teveel en op welke feiten baseren ze dit?

Ik drink gem. een liter of 5 per dag en heb zeer regelmatig dorst. Mijn urine is lichtgeel tot bijna helder en ontlasting oké. Ga me dan ook nergens zorgen over maken. Zout zit idd ook meer dan genoeg in onze voeding (wat sommige al zeiden), hebben we eerder nog teveel van volgens mij.
sport wonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2008, 15:02   #48
Ripped Bodybuilder

herkuul's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 15
herkuul is herboren in de Halfgod realmherkuul is herboren in de Halfgod realmherkuul is herboren in de Halfgod realmherkuul is herboren in de Halfgod realmherkuul is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (3 foto's)
denk dat de meeste van ons die veel eiwitten enzo eten, plus sporten
best wat meer water mogen drinken dan de doorsnee mens
zelf drink ik zoiets van minum 3 liter per dag

natuurlijk moet je ook weer niet overdrijven en 10 liter per dag gaan drinken

Bigg Ass Lover

BP 91kg x4 96kgx1
SQ 60kg x 5
DL 54kg x 6
herkuul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2008, 16:13   #49
Cool Novice

Leeftijd: 20
Karma Power: 2 Kaliber is gewoon erg aardigKaliber is gewoon erg aardigKaliber is gewoon erg aardigKaliber is gewoon erg aardigKaliber is gewoon erg aardig
had ik wel verwacht.. word ook wat licht in me hoofd als ik veel water drink
Kaliber is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2008, 16:50   #50
Cool Novice

The Quill's Avatar

Leeftijd: 17
Karma Power: 0 The Quill is op een gedistingeerde weg
het is met niks goed als je er teveel van drinkt. melk drinken is ook heel goed maar zuip je er teveel van is het ook weer niet goed je moet er gewoon op letten dat je geen absurde hoeveelheden binnen krijgt dan is er volgens mij niks aan het handje

Leefijd: 17 jaar
Lengte: 1,86 m
Gewicht: 95 KG
Bf: ?

SQ: 6*150
DL: 6*180
BP: 6*110
The Quill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2008, 19:55   #51
3XL
Super Moderator
Super Moderator

3XL's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door spark Bekijk Post
@ 3XL : hoeveel water slik jij weg op een dag?
Ik zou het niet precies weten, maar ik denk dat ik rond de 3.5-4L zit (koffie en thee meegerekend) waarvan 1.5-2L voor, tijdens en na het trainen. Als je het watergedeelte van melk erbij wilt rekenen komt er nog zo'n twee liter bij

Bij warm weer komt er nog en litertje water bij (tijdens en na de training)

©3XL ®2000

Oud 20 April 2008, 20:28   #52
Ripped Bodybuilder

Gottardi Exp's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 16
Gottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door 3XL Bekijk Post
Ik zou het niet precies weten, maar ik denk dat ik rond de 3.5-4L zit (koffie en thee meegerekend) waarvan 1.5-2L voor, tijdens en na het trainen. Als je het watergedeelte van melk erbij wilt rekenen komt er nog zo'n twee liter bij

Bij warm weer komt er nog en litertje water bij (tijdens en na de training)
Dan veronderstel ik dat je ook het nachtpipi syndroom hebt

Stats:
1.70
75 kg
Deadlift: 3 x 100
squat: 3 x 90
bench 1 x 90
Gottardi Exp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2008, 22:39   #53
Huge Freak

Leeftijd: 17
Karma Power: 46
Marky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma Pimp
Bekijk Galerij (2 foto's)
Watervergiftiging bestaat niet.

Wel bloed met een tekort aan mineralen, vitamines, natrium, sodium, glycogeen en waarschijnlijk enkele andere benodigheden die vitale functies draaiende houden.

Water is enkel de schoonmaker van het bloed en zorgt dat uitscheiding wordt gestimuleerd. Op het moment dat iemand in no time 7 liter zou drinken. Is er geen natrium, kalium, sodium en glycogeen meer over en valt het hart stil.

Bradicardia kan ontstaan wanneer water teveel glycogeen of zout wegspoelt. Heb dit zelf ook ondervonden.

Als je 10 gram zout slikt, flink veel gebakken aardappelen hebt gegeten, 2 appels op kun je wel 10 liter drinken zonder dat het fataal zou worden.

In een restaurant heb je naderhand vaak dorst en een volle maag door een fikse hoeveelheid zout en kruiden at once. Daarom heb je de neiging te spoelen, niet zozeer vanwege de hoeveelheid.
Marky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2008, 18:42   #54
3XL
Super Moderator
Super Moderator

3XL's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Gottardi Exp Bekijk Post
Dan veronderstel ik dat je ook het nachtpipi syndroom hebt

Nee, je lichaam gaat wennen aan grote hoeveelheden vocht.

©3XL ®2000

Oud 21 April 2008, 19:12   #55
Ripped Bodybuilder

Gottardi Exp's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 16
Gottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door 3XL Bekijk Post
Nee, je lichaam gaat wennen aan grote hoeveelheden vocht.
ik drink al een jaar dagelijks 3 liter per dag maar dit haalt mij nachtelijks uit mijn diepe slaap met zen nadelen als gevolg.
Hetgeen je niet nodig hebt als vocht scheidt je toch gewoon weer uit?

Stats:
1.70
75 kg
Deadlift: 3 x 100
squat: 3 x 90
bench 1 x 90
Gottardi Exp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2008, 19:20   #56
3XL
Super Moderator
Super Moderator

3XL's Avatar

Vreemd dat je in je diepe slaap wakker word van drang?
Meestal hoor je van mensen dat ze juist in een droomfase wakker worden en moeten pissen.

Vochtafscheiding gaat idd 24/7 door en is aangepast aan de inname, maar de blaas kan gewoon "getraind" worden. vervelende is dat juist als je direct toe gaat geven aan de drang je veroorzaakt dat je vaker snachts moet.

Ik weet dat het niet echt prettig is om terwijl je wakker bent de boel op te houden, maar op die manier train je wel je blaas en wordt de drang steeds minder.

©3XL ®2000

Antwoord

Bookmark topic

Tags
drinken, water

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels