| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 8 | +1 ik zuip wel een litertje of 5 weg op een dag
__________________ Pacta sunt servanda --------------------- Als je doet wat je altijd deed, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. --------------------- Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!! --------------------- Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen |
| | |
| | #22 |
| Ripped Bodybuilder | Ik word gek van al die tegenstrijdigheden.
__________________ Use your force and use your defects, then you gonna be a star Stats: 1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 90 bench 1 x 90 |
| | |
| | #23 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 | Misschien weer zo'n betaalde tegenstudie van frisdrankfabrikanten...
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. |
| | |
| | #24 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
Het adagium van je moet minimaal 2l water per dag drinken is ook nergens op gebaseerd, alleen maar natte vinger werk. Wat je moet doen is naar je lichaam luisteren, heb je dorst dan drink je heb je het niet dan drink je niet..simpel. Zoals al gezegd is je pis wel erg donker en heb je daarnaast ook last van obstipatie dan drink je te weinig.
__________________ Tops op 03-04-2008 Squat ( parallel) 1x200 kg Bank 1x134 kg Deadlift 1x200 kg Totaal 534 | |
| | |
| | #25 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
Mocht iemand toch de behoefte hebben om 10 liter water op te zuipen: pleur er ff wat zout in en je krijgt geen hyponatriemie (als je geluk hebt) | |
| | |
| | #26 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 1 | eh, ja. Ik blijf wel gewoon water drinken, en doe wel korreltje meer in me soep |
| | |
| | #27 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 8 | Citaat:
slaat nergens op want 10 liter water drinken kan prima ALS je het verspreid over de dag en ja je kan ook doodgaan aan te veel water maar dat is pas bewezen bij meer dan 5 liter binnen een 1a2 uur.
__________________ Pacta sunt servanda --------------------- Als je doet wat je altijd deed, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. --------------------- Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!! --------------------- Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen | |
| | |
| | #28 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 22 | "2 wetenschappers" nuffsaid
__________________ Insert gay motivational quote here. |
| | |
| | #29 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: België Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 1 | als je massa's zma , whey , crea en amino shit neemt dan wil ik niet weten hoe je nieren der uit zien als je geendrup drinkt Voor bodybuilders is water wel heel belangerijk , voor ecto smurfen die de ganse dag wow spelen zou ik eerder voor nalu gaan xD |
| | |
| | #30 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Paar jaar geleden was er een jongen van een of andere studievereniging die moest ontzettend veel water drinken en stierf toen. Dus gigantische hoeveelheid water drinken achter elkaar is slecht. Maar welke bosmongool gaat dan ook zoveel water drinken in 1 keer. |
| | |
| | #31 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
Om het meest water te drinken in een bepaalde tijd. Ze had die wedstrijd gewonnen en toen ze een uurtje later thuiskwam is ze opeens gestorven. Als je gewoon water drinkt zonder te overdrijven kan het gewoon geen kwaad.
__________________ Eat-Sleep-Bodybuild like a Beast ! "No limits , No fear " "I am the chosen one, The mighty hand of vengeance, sent down to strike the unroadworthy".. | |
| | |
| | #32 |
| Jehova's getuige | Inderdaad zeer betrouwbaar met de multi's en andere supplementen die we slikken ......
__________________ you need people like me, you need people like me to point your fucking finger and say...that's the bad guy! voor de dames |
| | |
| | #33 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
Overigens is TE weinig vocht ook niet goed, als je dit een tijd doet krijg je een overschot aan natrium en ook dit is alles behalve wenselijk. Kortom TE VEEL is niet goed, maar TE WEINIG ook niet.
__________________ Tops op 03-04-2008 Squat ( parallel) 1x200 kg Bank 1x134 kg Deadlift 1x200 kg Totaal 534 | |
| | |
| | #34 |
| Ripped Bodybuilder | Die twee wetenschappers beweren gewoon dat er geen bewijs is dat het zo gezond zou zijn, ze staven hun beweringen niet met onderzoeken, ze trekken enkel conclusies dus wat voor waarde moet je daaraan hechten? Iedereen kan zo'n beweringen uit z'n mouw schudden. Als ik te weinig water drink dan krijg ik energietekort en een mindere huid dus voor mij is dat bewijs genoeg dat water goed is. |
| | |
| | #35 |
| Zwalgertozer Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Idd over waar te voor staat is fout...behalve tevreden.
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler |
| | |
| | #36 |
| Cool Novice | Het eerste basisprincipe van de toxicologie is dat vrijwel iedere stof, die in overmaat aanwezig is, schadelijk kan zijn. Dosis sola facit venenum (alleen de hoeveelheid maakt het vergif) zei Paracelsus al in de 16e eeuw Dit geld voor alles van blauwzuur tot en met water |
| | |
| | #37 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2003 Locatie: Atuatuca Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 5 | watervergiftiging wa de fok das ook het eerste dat ik daar van hoor... |
| | |
| | #38 | |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
Tegenwoordig schijnt niks meer goed te zijn. Alles heeft zo zijn nadelen.. Ik ben al die onderzoeken zolangzamerhand wel een beetje zat, gewoon lekker eieren eten en water drinken. | |
| | |
| | #39 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 18 | er staat vast een grote colafabriek in pennsylvania
__________________ ..:: Trots lid van de Vlaamse Knokploeg! ::.. echte mannen deadliften met hun tanden! Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22 |
| | |
| | #40 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: Vice city Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 13 | ik drink toch ook zo'n 4 liter/dag,soms zelfs meer.. en mijn pis is waterkleurig, hell yeah!
__________________ 1,80m - 85kg droog SQ: 2x 125kg BP: 1x 97kg DL: 1x 180kg status : Op de lange weg clean bulkend naar de 90kg droog.. .. old VW's don't die,they just get lower .. WestCoast Choppers karma bounces back.. |
| | |