| | #1 | |
| Cool Novice | Veel water drinken helemaal niet gezond? Citaat:
__________________ Mijn 5x5log | |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 3 | wat moeten we dan wel drinken volgens hen vreemd |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 25 | okayyyy
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- |
| | |
| | #4 | |
| Cool Novice | Citaat:
__________________ Mijn 5x5log | |
| | |
| | #5 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: reading your email Leeftijd: 29 Geslacht: V
Karma Power: 19 | melk ftw
__________________ ¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ keep your friends close, keep your keyboard closer. |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Tja voor elke studie is er een tegenstudie, dus naast studies moeten we ook gewoon vertrouwen op gevoel en ervaringen.
__________________ 1m70 108kg 10% Training since 1999 |
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 3 | |
| | |
| | #8 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Wat zijn de gevolgen dan volgens deze twee wetenschappers als je teveel water consumeert? |
| | |
| | #9 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Gewoon bier dus he, zitten goede koolhydraten in en staat gelijk aan een boterham met kaas! d
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm |
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder | Tekort aan zout in de voeding tegenwoordig zit zoooo ontzettend veel zout dat dat never nooit gaat gebeuren je moet ook niet van die artikelen lezen, brengen je allemaal op andere gedachten! Ik blijf lekker veel water drinken hoor!
__________________ 188 96 kilo 24 jaar vet (te vet) En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor: Bosje "In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij" |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 13 | Ik drink volgensmij een liter of 3/4 water per dag, en daarnaast nog melk etc. |
| | |
| | #12 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Sommige mensen overdrijven een beetje met water drinken. Er zit natuurlijk overal in je eten water, brood, rijst, aardappel en ga zo maar door overal zit een percentage water in. Volgens mij moet je dat water ook meerekenen en in totaal zon 2L per etmaal consumeren. Aan de andere kant merk ik wel dat als ik veel water drink, dan krijg ik ook sneller honger.
__________________ Stats update: 18-02-2008 Spoiler Something that doesn't kill you, makes you strong! No price is too high to pay for the privilege of owning yourself. |
| | |
| | #13 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 7 | teveel is natuurlijk nooit goed. |
| | |
| | #14 |
| Dutch Bodybuilder | ik pak 3 liter op een dag vindt dat wel goed.... het is altijd wat toch!
__________________ "Only The Strong Deside" Like Ronnie "Yeah Buddy Anybody Wanna Be a BodyBuilder, But Nobody Wanna Do These Lunges..... But I Do!!" Stats: 25 jr. 198 cm. 99 kg... and counting! 13% Bf. |
| | |
| | #15 |
| Dutch Bodybuilder | Als je pis wit of licht geel ziet zit je goed. |
| | |
| | #16 |
| Competitive Bodybuilder | wit
__________________ 188 96 kilo 24 jaar vet (te vet) En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor: Bosje "In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij" |
| | |
| | #17 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | "Er is geen enkel bewijs dat veel water drinken goed voor een mens is. Het is een misvatting en wordt bevorderd door bedrijven die mineraalwater willen verkopen. " dit is geen tegenstudie dus, het is gewoon het ontkennen van andere studies? |
| | |
| | #18 |
| Advanced Bodybuilder | Wit Transparant kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Ik krijg trouwens alleen maar meer dorst eens ik water ga drinken. |
| | |
| | #20 |
| A.K.A. M a r c e l Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: ♥♥-NL-♥♥ Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | idd kijk gewoon naar je urine dat is het betrouwbaarste
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |