MuscleMeat

Van veel melk drinken ga je eerder dood

Bezoekers in dit topic

mensen met een bruine huid hebben meer kans om in de nba te komen
brb onder de zonnebank
 
"Vrouwen die meer dan drie glazen melk per dag dronken, hadden twee keer zoveel kans om te overlijden als vrouwen die minder dan een glas melk per dag dronken."

Haha shit, en ik denken dat iedereen dood gaat.
 
"Vrouwen die meer dan drie glazen melk per dag dronken, hadden twee keer zoveel kans om te overlijden als vrouwen die minder dan een glas melk per dag dronken."

Haha shit, en ik denken dat iedereen dood gaat.

Dan ga ik maar snel melk drinken, want ik wil niet voor eeuwig op deze aardkloot blijven :roflol:
 
Brb litertje melk achterover gooien.


Dan ga ik maar snel melk drinken, want ik wil niet voor eeuwig op deze aardkloot blijven :roflol:

Ja, doe je fightclub quote eer aan.
 

:heart:

Zullen we samen veel melk drinken Hell? En dan doodgaan, om er een echt romantisch DBB drama van te maken?

Met Skyblazer gaat dat je niet lukken, die is lactose intolerant.
 
"Vrouwen die meer dan drie glazen melk per dag dronken, hadden twee keer zoveel kans om te overlijden als vrouwen die minder dan een glas melk per dag dronken." Haha shit, en ik denken dat iedereen dood gaat.
Lol, dat dacht ik ook. Ik gebruik gewoon yoghurt en kwark, geen melk.
 
Hmmm ik drink best veel melk,
mix het vaak in producten, ik hoop dat het dan nog even door zet....
 
Veel te lekker! Blijf het gewoon drinken... .
 
mensen met een bruine huid hebben meer kans om in de nba te komen
brb onder de zonnebank
Maar tegelijkertijd hebben ze ook meer kans om in de gevangenis te komen.
 
http://www.cancer.org/cancer/prostatecancer/detailedguide/prostate-cancer-risk-factors


''The exact role of diet in prostate cancer is not clear, but several factors have been studied.

Some studies have suggested that men who consume a lot of calcium (through food or supplements) may have a higher risk of developing prostate cancer. Dairy foods (which are often high in calcium) might also increase risk. Most studies have not found such a link with the levels of calcium found in the average diet, and it's important to note that calcium is known to have other important health benefits.
''
 
man man man man
 
Milk is for baby cows!

Drink ook aardig wat melk op een dag miss beter om wat te gaan minderen :(
 
Drink al een jaar lang bijna elke dag 1,5-2 liter, kan m'n begrafenis maar beter al gaan plannen dan :D
 
Zou alvast maar afscheid gaan nemen ja
 
Back
Naar boven