| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Competitive Bodybuilder | |
| | |
| | #22 |
| DutchPhotoshopper | |
| | |
| | #23 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
Ik weet de theorie er niet achter. Of als ik naar Afrika ga, daar zijn de jaargetijden omgedraait. Dan is het hier herfst en dan is het daar lente. Als ik dan heen en weer vlieg gaat mn lichaam minder testosteron aanmaken? | |
| | |
| | #24 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Heeft te maken met zonlicht, wat testproductie gunstig beïnvloedt, na die fucking winter zit je lichaam er een beetje door en van zodra de zon begint te schijnen gaat je test omhoog. Staat nu momenteel precies wel skyhigh bij mij, sinds gisteren, echt niet normaal meer. |
| | |
| | #25 |
| Ripped Bodybuilder | It's all overrated.
__________________ Who needs abs, when you've got traps? What doesn't kill you, makes you stronger. |
| | |
| | #26 | |
| DutchPhotoshopper | Citaat:
Je lichaam zou dan idd hetzelfde doen ,.... omdat het wss denkt dat die plotselinge warmte het begin vd zomer is waarna uiteindelijk ( na 9 mnd ) de winter zal volgen ,... en wat dus een slechte tijd voor kids blijkt ( althans vroeger ) Durf t verder ook niet te zeggen hoor ,.. klinkt enkel logish in de oren | |
| | |
| | #27 | |
| DutchPhotoshopper | Citaat:
Hebben ze mannen in een kast gezet ? want van dingen die je ogen waarnemen wordt je oko gruwlijk geil , wat zou betekenen dat je lichaam meer test zou gaan moeten produceren. ( wat dus eigenlijk in tegenspraak is met dat onderzoek , omdat je dan in de winter een kind zou kunnen krijgen | |
| | |
| | #28 |
| Mommy's little monster | haha echt niet. Mijn lul staat bij de minst geringde zucht wind tegen mijn voorhoofd aan.
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate 1.69m 90kg log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284 |
| | |
| | #29 |
| Mommy's little monster | En Oprah is zelf een testosteronbom
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate 1.69m 90kg log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284 |
| | |
| | #30 | |
| King of the hill Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 30 | Citaat:
__________________ "Mens sana in corpore sano" | |
| | |
| | #31 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
__________________ Squat 5X163,75 (parallel/ Smith) DeadLift 5x172,5 Bench 5x82,5 | |
| | |
| | #32 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Oke dus sinterklaas en de kerstman maken in de donkere dagen van het jaar ook meer testosteron aan... vandaar die lange baart Laatst aangepast door KoekieMonster : 9 May 2008 om 15:56. |
| | |
| | #33 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Citaat:
Ik groei ook het beste in de zomer, vanaf de eerste warmte (nu ongeveer) tot september gaat het hard ivm de rest van het jaar. | |
| | |