| | #1 |
| Freaky Bodybuilder | Testosteron level laagst in de LENTE! Omdat je "lichaam" wil voorkomen dat je dan gaat neuken = baby = geboren in de winter = dood
__________________ Layne Norton Bulk-Cut Cycle en MassFX2 & HyperdrolX2 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-stack-147327/ Big Ass lover Club FTW! |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 | Bron?
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. |
| | |
| | #3 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Citaat:
Klopt, was gisteren bij Oprah. Allemaal dingen over mannen. En dus ook dat testosteron wel degelijk invloed heeft op je haardos. Het verpest namelijk de haarzakjes.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! | |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder | Yzord post in topic, Ban
__________________ 90,5kg +- 12%bf DL, 190kg BP, 10x100kg SQ, 12x150kg BOR, 12x60kg |
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Ja, die dokter Oz die ging met een hele zaal vol mannen dingen vertellen die mannen doorgaans niet aan de dokter voor willen leggen. Dingen als dat je dus ook wel degelijk je penis kan breken. Oprah en de vrouwen zaten in een ander zaaltje mee te kijken.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #8 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
wat ik wel HEEL nep vond, was die "prof basketballer" die aan dr. oz moest vragen wat hij moest eten voor herstel LOL
__________________ Layne Norton Bulk-Cut Cycle en MassFX2 & HyperdrolX2 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-stack-147327/ Big Ass lover Club FTW! | |
| | |
| | #9 | |
| DutchPhotoshopper | Citaat:
| |
| | |
| | #10 | |
Ja, daar verbaasde ik me ook over. Een weldenkend mens kan zoiets wel bedenken en van een prof basketballer verwacht ik zeker wel dat die weet hoe en wat hij moet eten.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! | |
| | |
| | #11 | |
Ja, dat dacht ik dus ook, maar bleek dat velen er geen idee van hadden!
| | |
| | #12 |
| VIP ŸžõrЙ Geregistreerd: Jul 2005 Locatie: Miseryland Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 | Oprah is nep....vroeger, heel vroeger was ze nog wel ok, maar tegenwoordig is het echt zo'n huiswijven trut geworden.
__________________ Remember, misery loves company... LOL @ DBB |
| | |
| | #13 |
| Ripped Bodybuilder | hmm ik voel nochtans compleet het tegenovergestelde..nu het wat warmer wordt ga ik soms dansen zoals een neger rond een vuurstapel..van oncontroleerbare drift
__________________ Use your force and use your defects, then you gonna be a star Stats: 1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 90 bench 1 x 90 |
| | |
| | #14 |
| Freaky Bodybuilder | racist
__________________ Layne Norton Bulk-Cut Cycle en MassFX2 & HyperdrolX2 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-stack-147327/ Big Ass lover Club FTW! |
| | |
| | #15 |
| Competitive Bodybuilder | Alsof mn lichaam weet wanneer het lente is :L |
| | |
| | #16 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Citaat:
__________________ Stats update: 18-02-2008 Spoiler Something that doesn't kill you, makes you strong! No price is too high to pay for the privilege of owning yourself. | |
| | |
| | #17 |
| DutchPhotoshopper | |
| | |
| | #18 |
| Freaky Bodybuilder |
| | |
| | #19 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 | Oprah is overrated..
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. |
| | |
| | #20 |
| ★ lekker kontje ★ Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Skid Row Leeftijd: 33 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | weer een reden om te kuren
__________________ don't worry 'bout me... I'm doing just fine rock & rolling on T3 - clenbuterol - Test |
| | |