| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Super Moderator Geregistreerd: Apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: V
Karma Power: 26 | Kan aan vanalles liggen. Je voeding, alcohol, druggebruik (blow je?), matras en/of lakens ed (reactie op materiaal), overactieve schildklier, andere hormonen(al dan niet leeftijdgebonden), suikerziekte, enz. Maw er is dus niet zomaar een reden aan te wijzen.
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #22 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Toen ik dat had had ik last van me lever (pfeiffer) toen dreef ik me bed uit.
__________________ Give me Food instead of Karma! |
| | |
| | #23 |
| Advanced Bodybuilder | overtrained ?
__________________ Stats: 1.65 78 kg BF: ?? |
| | |
| | #24 |
| Ripped Bodybuilder | doktersbezoek is gewoon het beste denk ik, als ik al die oorzaken hier zo zie dan. ;P
__________________ Beavers take over the world!! Wilders!!! :thumbs: |
| | |
| | #25 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | zou wel eens aan je supplementen kunnen liggen ;misschien een rare vraag heb je een nieuw bed of een nieuw matras gekocht want daar kan het ook aan liggen ik heb dat ook gehad eerst een waterbed nu een pocketveringmatras en nu merk ik veel meer dat ik zweet.
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr: Nog 20 dagen om te betalen |
| | |
| | #26 |
| Freaky Bodybuilder | bij mij lag het aan m'n matras, ik had zo'n ruimtevaartrubberen matras, werd toen regelmatig badend in het zweet wakker, inmiddels heb ik een verenmatras en ik word zelden meer wakker badend in het zweet. wat ook hielp bij mij was tijdens het douchen (ong 1u voordat ik ging slapen) de kraan steeds kouder zetten en een beetje rillend in bed stappen.
__________________ "Stop pigeonholing yourself as a hard gainer. Hard gaining means slower/smaller gains. Believing that fact is a set up for failure. I bought into that term when I started out too. Unfotunately all it did was give myself a convienient excuse for why I wasn't growing at the rate I wanted." volg mijn doggcrap log op de weg naar de 100kg; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-droog-123513/ |
| | |