Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Wetenschap Algemeen

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 19 April 2008, 12:20   #21
3XL
Super Moderator
Super Moderator

3XL's Avatar

Geslacht: V
Karma Power: 26 3XL heeft Karma uitgeschakeld
Kan aan vanalles liggen.

Je voeding, alcohol, druggebruik (blow je?), matras en/of lakens ed (reactie op materiaal), overactieve schildklier, andere hormonen(al dan niet leeftijdgebonden), suikerziekte, enz.

Maw er is dus niet zomaar een reden aan te wijzen.

©3XL ®2000

The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I

Geloof niets, probeer alles
3XL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2008, 12:24   #22
Cool Novice

Leeftijd: 20
Geslacht: M
Karma Power: 2 Mike 19 zal spoedig beroemd wordenMike 19 zal spoedig beroemd worden
Toen ik dat had had ik last van me lever (pfeiffer) toen dreef ik me bed uit.
Oud 19 April 2008, 12:29   #23
Advanced Bodybuilder

Butcher19's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 5 Butcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenButcher19 heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Stuur een bericht via MSN naar Butcher19
overtrained ?
BF: ??
Butcher19 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2008, 14:46   #24
Ripped Bodybuilder

erwin280's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 18
erwin280 is herboren in de God realmerwin280 is herboren in de God realmerwin280 is herboren in de God realmerwin280 is herboren in de God realmerwin280 is herboren in de God realmerwin280 is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (7 foto's)
doktersbezoek is gewoon het beste denk ik, als ik al die oorzaken hier zo zie dan. ;P

Wilders!!! :thumbs:
erwin280 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2008, 17:00   #25
Colossal Veteran

jacky den bels's Avatar

Leeftijd: 42
Karma Power: 60
jacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
zou wel eens aan je supplementen kunnen liggen ;misschien een rare vraag heb je een nieuw bed of een nieuw matras gekocht want daar kan het ook aan liggen ik heb dat ook gehad eerst een waterbed nu een pocketveringmatras en nu merk ik veel meer dat ik zweet.

meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr:

Nog 20 dagen om te betalen
jacky den bels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2008, 22:28   #26
Freaky Bodybuilder

riggard's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 37
riggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma Kingriggard is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar riggard
Bekijk Galerij (13 foto's)
bij mij lag het aan m'n matras, ik had zo'n ruimtevaartrubberen matras, werd toen regelmatig badend in het zweet wakker, inmiddels heb ik een verenmatras en ik word zelden meer wakker badend in het zweet.

wat ook hielp bij mij was tijdens het douchen (ong 1u voordat ik ging slapen) de kraan steeds kouder zetten en een beetje rillend in bed stappen.
"Stop pigeonholing yourself as a hard gainer. Hard gaining means slower/smaller gains. Believing that fact is a set up for failure. I bought into that term when I started out too. Unfotunately all it did was give myself a convienient excuse for why I wasn't growing at the rate I wanted."

volg mijn doggcrap log op de weg naar de 100kg;
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-droog-123513/
riggard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels