Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Wetenschap Algemeen

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 3 May 2008, 14:38   #41
Dutch Bodybuilder

Bassiej's Avatar

Leeftijd: 18
Geslacht: M
Karma Power: 1 Bassiej is een prachtig lichtbakenBassiej is een prachtig lichtbakenBassiej is een prachtig lichtbakenBassiej is een prachtig lichtbakenBassiej is een prachtig lichtbakenBassiej is een prachtig lichtbakenBassiej is een prachtig lichtbaken
Oud 3 May 2008, 14:45   #42
Advanced Bodybuilder

manofsteel's Avatar

Karma Power: 6 manofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door Gift from God Bekijk Post
Hahaha wat een studie zeg. Nooit meer je biceps en triceps trainen en armen ala Arnold krijgen. Wie dit geloofd is echt een mongool.
Ja zou kunnen toch, er zijn wel meer gekkere dingen mogelijk. Zoveel jaar geleden was je ook een "mongool" als je zei dat de aarde rond is.
manofsteel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2008, 14:59   #43
Dutch Bodybuilder

Gift from God's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 1 Gift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allenGift from God is een naam gekend door allen
Citaat:
Origineel gepost door manofsteel Bekijk Post
Ja zou kunnen toch, er zijn wel meer gekkere dingen mogelijk. Zoveel jaar geleden was je ook een "mongool" als je zei dat de aarde rond is.
Wat voor vergelijkingen ga jij nu weer maken.....
Maargoed, ga jij lekker de isolatieoefeningen weglaten en grote armen kweken. Je komt er vanzelf wel achter dat isolatie oefeningen absoluut nodig zijn voor een bb'er.
Gift from God is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2008, 14:32   #44
Super Administrator
Administrator

Big T's Avatar

Karma Power: 60 Big T heeft Karma uitgeschakeld
Bekijk Galerij (3 foto's)
Ik vind niets terug op die link. Ben het er ook helemaal niet mee eens. Ik merk duidelijk wel groei via directe arm-training, armen gaan harder sinds die oefeningen erbij zijn gekomen.

Zolang je spieren intens genoeg belast worden zal je groeien. Waarschijnlijk hebben ze in die studie gewoon pussy weights gebruikt (zoals de meeste mensen onterecht doen bij arm training).

Train like an animal, eat like a horse,
sleep like a baby, grow like a weed

Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête
Big T is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2008, 17:14   #45
Ripped Bodybuilder
Powerlifter

baka boko's Avatar

Karma Power: 9
baka boko is herboren in de Dier realmbaka boko is herboren in de Dier realmbaka boko is herboren in de Dier realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
Ben het met Grote T eens, sinds ik regelmatig curls op het einde van mijn training doe groeien mijn biceps ook eindelijk. Voor triceps vind ik isolatie wel weer overbodig.
"Big backs are way cool. While some guys like to brag about their arm size, a big, strong back is silent evidence that you've paid your dues with the iron. No bragging required. Now go pay your dues."

Stats: DL 250 SQ 230 BP 170
Trainingspartner: Ciko

Boko ripped to shreds
baka boko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2008, 18:51   #46
3XL
Super Moderator
Super Moderator

3XL's Avatar

Geslacht: V
Karma Power: 26 3XL heeft Karma uitgeschakeld
Citaat:
Origineel gepost door Big T Bekijk Post
Ik vind niets terug op die link.
Studie is op JSCR ook niet terug te vinden

http://www.nsca-jscr.org/pt/re/jscr/...195629!8091!-1
http://www.nsca-jscr.org/pt/re/jscr/...195629!8091!-1

Pag.nr ontbreekt gewoon, maar dat is ook niet vremd. Het betreft namenlijk geen artikel maar een conferentie abstract ( NSCA Conference Abstract (2000)) en zelfs op archive is niets meer van voor 2001 te vinden (mbt NSCA)

©3XL ®2000

The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I

Geloof niets, probeer alles
3XL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2008, 20:26   #47
Advanced Bodybuilder

indekay's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 4 indekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door STEELTITAN Bekijk Post
niet mee eens...
ik doe zware compounds en op maandag en vrijdag 3 sets isolatie voor biceps en triceps.
in 3,5 maand van 33 naar 36,5 cm omtrek gegaan.
Ja en?? Hoe kun jij nu zeggen dat je zonder isolatie bvb. maar 35cm had gehaald
Trouwens, mijn armen groeiden ook van 33 naar 36 door er (bij wijze van spreken) gewoon maar eens naar te kijken. Het gaat alleen maar trager met de jaren.

O/T: ik heb beide methodes geprobeerd en zonder isolatie groeien m'n biceps helemaal niet. Triceps wel, doordat ik een behoorlijke "triceps-drukker" ben bij BP.
Oud 6 May 2008, 21:27   #48
Mommy's little monster
Elite Member

KaLe's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 60
KaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (21 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Tito Bekijk Post
Volgens mij hangt het ook af van de ervaring van de persoon. iemand wat nog geen jaar bezig is (ik bv) kan nog goede vooruitgang boeken op zijn armen met alleen compounds. Mijn armen gaan nog redelijk vooruit en ik doe praktisch geen direct armenwerk.

Een meer gevorderde trainer zal meer directe stimulans nodig hebben denk ik wil ie nog vooruitgang boeken. Daarom vind ik dat je die 'studie' niet kan vertrouwen want niet alle soorten trainers zijn onderzocht.
Dit vind ik wel een mooi antwoord. Verklaard denk ik ook waarom veel ervaren wedstrijdjongens vrij veel isolatie werk doen en toch enorm goede resultaten boeken.

1.69m
90kg
log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284
KaLe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2008, 21:34   #49
Super Administrator
Administrator

Big T's Avatar

Karma Power: 60 Big T heeft Karma uitgeschakeld
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door baka boko Bekijk Post
Ben het met Grote T eens, sinds ik regelmatig curls op het einde van mijn training doe groeien mijn biceps ook eindelijk. Voor triceps vind ik isolatie wel weer overbodig.
Voeg eens bench dips toe met platen op je schoot. Als kool zullen ze groeien

Train like an animal, eat like a horse,
sleep like a baby, grow like a weed

Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête
Big T is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2008, 21:38   #50
Ripped Bodybuilder
Powerlifter

baka boko's Avatar

Karma Power: 9
baka boko is herboren in de Dier realmbaka boko is herboren in de Dier realmbaka boko is herboren in de Dier realm
Nee, mij te blessuregevoelig. Het probleem is niet dat mijn triceps niet groeien, maar dat ik maar beperkt kan pressen vanwege mijn schouders (die sinds kort weer pijn beginnen te doen).
"Big backs are way cool. While some guys like to brag about their arm size, a big, strong back is silent evidence that you've paid your dues with the iron. No bragging required. Now go pay your dues."

Stats: DL 250 SQ 230 BP 170
Trainingspartner: Ciko

Boko ripped to shreds
baka boko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2008, 22:53   #51
Competitive Bodybuilder
Elite Member Powerlifter

STEELTITAN's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 17
STEELTITAN is herboren in de Halfgod realmSTEELTITAN is herboren in de Halfgod realmSTEELTITAN is herboren in de Halfgod realmSTEELTITAN is herboren in de Halfgod realmSTEELTITAN is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door indekay Bekijk Post
Ja en?? Hoe kun jij nu zeggen dat je zonder isolatie bvb. maar 35cm had gehaald
Trouwens, mijn armen groeiden ook van 33 naar 36 door er (bij wijze van spreken) gewoon maar eens naar te kijken. Het gaat alleen maar trager met de jaren.

O/T: ik heb beide methodes geprobeerd en zonder isolatie groeien m'n biceps helemaal niet. Triceps wel, doordat ik een behoorlijke "triceps-drukker" ben bij BP.
door eigen ondervinding en oplettendheid b.v??
wat voor mij geldt en gewerkt heeft hoeft niet voor een ander te werken he?
ik kwam op compounds alleen niet vooruit..

stats:

bodyweight:81,7 kg
b.f:10%
deadlift:5x150
squat:1x120
bench:2x82
m.p:3x54
STEELTITAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2008, 08:50   #52
Advanced Bodybuilder

nbatweek's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 4 nbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (2 foto's)
Ik heb eens een tijdje alleen compound oefeningen gedaan, maar daarvan groeiden mijn armen dus niet. Ik heb vaak ook moeite met optrekken omdat mijn biceps te zwak waren (ketting is zo sterk als de zwakste schakel). Nu ben ik biceps goed aan het aanpakken (aparte dag, zonder rug training, 5 setjes hooguit) en ze groeien, en krijgen meer kracht. Dat sommigen het geluk hebben dat hun armen wel groeien op compounds is mooi, voor mij geld dat voor mijn biceps iig niet. (triceps doe ik overigens 3 setjes voor, en die groeien ook nog steeds).

"Proud member of the DBB Big Ass Lover Club"
nbatweek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels