| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #41 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 1 |
__________________ If you do something... Do it good so you can be proud of your achievements. |
| | |
| | #42 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 6 | Citaat:
| |
| | |
| | #43 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
Maargoed, ga jij lekker de isolatieoefeningen weglaten en grote armen kweken. Je komt er vanzelf wel achter dat isolatie oefeningen absoluut nodig zijn voor een bb'er. | |
| | |
| | #44 |
| Super Administrator | Ik vind niets terug op die link. Ben het er ook helemaal niet mee eens. Ik merk duidelijk wel groei via directe arm-training, armen gaan harder sinds die oefeningen erbij zijn gekomen. Zolang je spieren intens genoeg belast worden zal je groeien. Waarschijnlijk hebben ze in die studie gewoon pussy weights gebruikt (zoals de meeste mensen onterecht doen bij arm training).
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #45 |
| Ripped Bodybuilder | Ben het met Grote T eens, sinds ik regelmatig curls op het einde van mijn training doe groeien mijn biceps ook eindelijk. Voor triceps vind ik isolatie wel weer overbodig.
__________________ "Big backs are way cool. While some guys like to brag about their arm size, a big, strong back is silent evidence that you've paid your dues with the iron. No bragging required. Now go pay your dues." Stats: DL 250 SQ 230 BP 170 Trainingspartner: Ciko Boko ripped to shreds |
| | |
| | #46 |
| Super Moderator Geregistreerd: Apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: V
Karma Power: 26 | Studie is op JSCR ook niet terug te vinden http://www.nsca-jscr.org/pt/re/jscr/...195629!8091!-1 http://www.nsca-jscr.org/pt/re/jscr/...195629!8091!-1 Pag.nr ontbreekt gewoon, maar dat is ook niet vremd. Het betreft namenlijk geen artikel maar een conferentie abstract ( NSCA Conference Abstract (2000)) en zelfs op archive is niets meer van voor 2001 te vinden (mbt NSCA)
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #47 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Citaat:
Trouwens, mijn armen groeiden ook van 33 naar 36 door er (bij wijze van spreken) gewoon maar eens naar te kijken. Het gaat alleen maar trager met de jaren. O/T: ik heb beide methodes geprobeerd en zonder isolatie groeien m'n biceps helemaal niet. Triceps wel, doordat ik een behoorlijke "triceps-drukker" ben bij BP.
__________________ Train hard or go home! | |
| | |
| | #48 | |
| Mommy's little monster | Citaat:
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate 1.69m 90kg log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284 | |
| | |
| | #49 | |
| Super Administrator | Citaat:
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête | |
| | |
| | #50 |
| Ripped Bodybuilder | Nee, mij te blessuregevoelig. Het probleem is niet dat mijn triceps niet groeien, maar dat ik maar beperkt kan pressen vanwege mijn schouders (die sinds kort weer pijn beginnen te doen).
__________________ "Big backs are way cool. While some guys like to brag about their arm size, a big, strong back is silent evidence that you've paid your dues with the iron. No bragging required. Now go pay your dues." Stats: DL 250 SQ 230 BP 170 Trainingspartner: Ciko Boko ripped to shreds |
| | |
| | #51 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
wat voor mij geldt en gewerkt heeft hoeft niet voor een ander te werken he? ik kwam op compounds alleen niet vooruit..
__________________ ~EXPAND OR DIE~ stats: bodyweight:81,7 kg b.f:10% deadlift:5x150 squat:1x120 bench:2x82 m.p:3x54 | |
| | |
| | #52 |
| Advanced Bodybuilder | Ik heb eens een tijdje alleen compound oefeningen gedaan, maar daarvan groeiden mijn armen dus niet. Ik heb vaak ook moeite met optrekken omdat mijn biceps te zwak waren (ketting is zo sterk als de zwakste schakel). Nu ben ik biceps goed aan het aanpakken (aparte dag, zonder rug training, 5 setjes hooguit) en ze groeien, en krijgen meer kracht. Dat sommigen het geluk hebben dat hun armen wel groeien op compounds is mooi, voor mij geld dat voor mijn biceps iig niet. (triceps doe ik overigens 3 setjes voor, en die groeien ook nog steeds).
__________________ Pumping Iron: "Proud member of the DBB Big Ass Lover Club" |
| | |