| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Super Moderator Geregistreerd: Apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: V
Karma Power: 26 | SOMATOTYPERING! The Psychology of Jung and the Body and Temperament Types of Sheldon Heeeeeeel uitgebreid en een aanrader voor iedereen die meer over dit onderwerp wil weten. Oorspronkelijke sites zijn verdwenen, maar via archive.org nog te pakken gekregen http://web.archive.org/web/200704160...ytext/the2.htm
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles Laatst aangepast door 3XL : 28 December 2007 om 19:14. |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder | zeer nice
__________________ IF YOU ALWAYS DO WHAT YOU'VE ALWAYS DONE, YOU WILL ALWAYS GET WHAT YOU'VE ALWAYS GOT. |
| | |
| | #3 |
| A.K.A. M a r c e l Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: ♥♥-NL-♥♥ Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder | interessante piramide.... ik dacht altijd dat et ecto-meso-endo was en dat je dus een % meso bent en een percentage ecto OF endo maar hier te zien zijn er dus ook ecto/endo's ik vraag me dan af..... mensen met puffy nipples zouden die dan de ecto-endo's zijn? dus en redelijk snel vet gainen en vrouwelijke eigenschappen hebben? |
| | |
| | #6 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 18 | Citaat:
Ik heb van nature een hoog vetpercentage, ben wel goed in staat spiermassa op te bouwen ed, dus endo-type.Komt daarbij dat ik 189 cm ben, wat toch al wat ecto is, maar niet uitzonderlijk. Wat wel uitzonderlijk is is dat ik enorm dunne onderarmen, polsen en kleine, fijne handen heb, ecto-style dus
__________________ ..:: Trots lid van de Vlaamse Knokploeg! ::.. echte mannen deadliften met hun tanden! Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22 | |
| | |
| | #7 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
| |
| | |
| | #8 |
| Super Administrator | Endo ecto zie je vaker bij vrouwen: smalle botstructuur, enorme potentieel aan vetcellen. Terwijl een echte endo een bredere botstructuur heeft....
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | Endo's kunnen ook snel spiermassa aanzetten toch? |
| | |
| | #10 |
| Ripped Bodybuilder | Ligt eraan je hebt van die 'ronde' endo's (dunne polsjes enzo, dus endo-ecto) en die zijn niet zo sterk maar je hebt ook 'beer' endo's (brede botten enzo, dus meer meso-endo) en die zijn wel beestachtig sterk. Ken zelf zo'n gast, van bijna 2m. Hij zit ook bij mij op de gym maar volgt een bagger schema (1x per week, machines) en bagger voeding. Als hij goed getraind zou worden was het echt een monster
__________________ "Big backs are way cool. While some guys like to brag about their arm size, a big, strong back is silent evidence that you've paid your dues with the iron. No bragging required. Now go pay your dues." Stats: DL 250 SQ 230 BP 170 Trainingspartner: Ciko Boko ripped to shreds |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| somatotypering |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |