| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Novice Aangemeld: nov 2008 Locatie: antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: Karma: |
Ik vroeg me af als een orgasme krijgen een negativie invloed heeft op je spiergroei. Weet iemand daar iets over ? |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Sex een invloed op je spiergoei ?
Ik voel me altijd echt helemaal deflated na een orgasme. Maar 't schijnt dat het geen invloed zou hebben, iig geen negatieve.
__________________ 19jr | 1,90m | 90kg Traint sinds maart '07 Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's The Enslaved Sculptor Today is a major oppurtunity to grow |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Sex een invloed op je spiergoei ?
Het lijkt me dat het wel iets met je test level doet, maar of je er minder goed of juist beter van gaat groeien weet ik niet.
|
| | |
| | #4 |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Sex een invloed op je spiergoei ?
ik heb echt geen flauw idee, wel weet ik dat het moeilijk is om je lul omhoog te krijgen nadat je getrained hebt
__________________ 19 jaar - 95,3 kg - 1.87m |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jan 2004 Locatie: Into the Pit Leeftijd: 36 Geslacht: M
Stats: 1m83 85kg - Karma: | Re: Sex een invloed op je spiergoei ?
Mja, best is geen orgasmes meer krijgen, daar groei je het beste van. Kijk maar naar al die buffe monniken in kloosters! Serieus nu; denk niet dat het zoveel uitmaakt, zolang je niet de hele dag ligt te seksen. Want je moet uiteraard nog tijd overhouden om te trainen, eten, rusten
__________________ Nu: 1m83, 85 kg No More Mr Nice Guy God hates us all! Born to raise Hell! Log: bigger, stronger, better |
| | |
| | #6 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Sex een invloed op je spiergoei ?
Citaat:
verschilt per persoon denk ik.....
__________________ In een land, hier heel ver weg vandaan is Koning Skinnie de baas. Dat land heet Ectoland en er mogen alleen ecto's wonen, want dan is Skinnie de sterkste... en de mooiste en de gespierste en de knapste.... | |
| | |
| | #7 | |
Citaat:
__________________ In een land, hier heel ver weg vandaan is Koning Skinnie de baas. Dat land heet Ectoland en er mogen alleen ecto's wonen, want dan is Skinnie de sterkste... en de mooiste en de gespierste en de knapste.... | |
| | |
| | #8 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
Sex heeft geen invloed op sportprestaties, tenzij je wellicht sex hebt vlak voor de training (te ontspannen), of tijdens (duh). Mentaal is ook zoiets, als je harder traint door wel sex te hebben maar geen orgasme voor de training en je vriendin (of vriend) wil het alleen "afmaken" als je een PR doet .... doen !!
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #9 |
| Cool Novice Aangemeld: feb 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
het is goed voor je buikspieren !
|
| | |
| | #10 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: nov 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 49 Geslacht: M
Zelfs al moest sex slecht zijn voor de spiergroei, wat ik helemaal niet geloof wel integendeel, dan bleef ik het nog zo veel mogelijk doen! Je zou er wat aan hebben hé, rondlopen als een gespierde buffel en nooit geen sex hebben!
__________________ "I am standing on the threshold of another trembling world. May God have mercy on my soul. I have considered all the arguments and tried every means to avoid what has become the unavoidable: it has been forced upon me and my comrades by four-and-a-half years of stark inhumanity." Roibeard Gearóid Ó Seachnasaigh Tiocfaidh ár lá. Fior Óglaigh na hÉireann Irish Heart Log |
| | |
| | #11 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: In the corner, @ T-Bar rows! Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Sex een invloed op je spiergoei ?
|
| | |
| | #12 |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Wat ik weet is dat je test level de 1ste dag erna op ongeveer 80 % van normaal zit en na 7 dagen juist op 150 % (als je in die 7 dagen tenminste niet weer hebt gerukt...), daarna is het weer normaal, gewoon 100 % dus. Maar ja, niet echt een reden om te stoppen, want anders is het leven nutteloos. |
| | |
| | #13 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: okt 2008 Locatie: thuis Geslacht: M
Citaat:
Ik dacht altijd dat het geen invloed heeft op de spiergroei. Wanneer je (door seks of whatever) testosteron verliest (bestanddeel van sperma), wordt er door de zaadballen na prikkeling van de hersenen weer testosteron geproduceerd om het tekort weer aan te vullen.
__________________ Sluipschutter: ''dat klopt wel ja, maar jammer genoeg kan je je penis niet trainen volgens mij dan maar het is wel een spier'' | |
| | |
| | #14 | |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #15 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Sex een invloed op je spiergoei ?
|
| | |
| | #17 |
Ik zou graag een antwoord op deze vraag zien, ik nl neuk vrij veel
__________________ We eten vis, vers fruit courgettes en aubergines, mentale grootverdieners, met de mooiste grietjes |
| | |
| | #18 |
| Massive Warrior | Re: Sex een invloed op je spiergoei ?
Je testosteron kan stijgen als je een tijd geen seks hebt gehad. Maar dan spreek je over een week, halen de meesten toch niet. Effect is te verwaarlozen en dus niet relevant voor spiergroei.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #19 |
| rock 'n roll Aangemeld: mrt 2006 Locatie: die hard Geslacht: M
Stats: 1m91 128kg - Karma: | Re: Sex een invloed op je spiergoei ?
Denk dat het alleen maar positief is. Je voelt je goed door een orgasme en je goed voelen is goed voor de spiergroei.
|
| | |
| | #20 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m74 12% Karma: | Re: Sex een invloed op je spiergoei ?
Citaat:
__________________ Sjonge jonge jonge. het leven is net een lul, hard en nooit lang genoeg. | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| invloed, spiergoei |
| Topic opties | |
| |