| | #1 |
| Dutch Bodybuilder | Ik vroeg me af wat de invloed van een 5-10min in de sauna doorbrengen vlak na je training is. Ik persoonlijk zie er niet veel kwaad in? Iemand anders mss een andere mening, en wat is de reden daartoe dan?
__________________ Live For The Pump Woe 20/02/2008 21.05u Gewicht: 87.9Kg Vetpercentage: 11.6% Waterpercentage: 61.6% Spiermassa: 73.9 You don't ask 4 Karma , you earn Karma! |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Tja ben ik ook wel benieuwd naar, het is immo gewoon lekker maar 5 min vink wel erg kort, ik ga dan voor de 15. d
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | 5 a 10 minuten kan denk ik geen kwaad, je gaat wel een klopje krijgen denk ik.
__________________ Use your force and use your defects, then you gonna be a star Stats: 1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 90 bench 1 x 90 |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 1 | een klopje?
__________________ If you do something... Do it good so you can be proud of your achievements. |
| | |
| | #5 |
| ★ All Natural Baby ★ | Sauna --> cortisol --> gluconeogenesis --> catabool lichaam --> negatieve stikstofbalans Maar ik ben dan ook een pessimist
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Wekelijkse gewoonte voor mij. 15 minuten sauna na het hardlopen, heerlijk. Afin, helaas weet ik geen antwoord op de vraag van de topicstarter, ben overigens benieuwd naar (goede) antwoorden. |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 |
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. |
| | |
| | #8 |
| Dutch Bodybuilder | me pomp gaat alleen weg klaar verder merk in nix special in de sauna 1 ding wel geeen spier de dag der op ! ik doet het maar 2 x permaand laaste tijd is het zelfd 1x permaand ....vind het spierpijn toch wel lekker haha |
| | |
| | #9 |
| ★ lekker kontje ★ Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Hotel Yorba Leeftijd: 33 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ik ga meestal 1 keer in de week na training in de sauna, 15 minuutjes volstaan ruimschoots. vermageren doe je er niet van, maar je zweet er wel je afvalstoffen mee uit, het verbetert je weerstand en werkt relaxerend. minder spierpijn de dag erna wordt door sommigen ook wel eens vermeldt omwille van het ontspannende effect, maar dat het daarom ook catabool zou zijn lijkt me toch sterk twijfelachtig. wel voldoende drinken na de saunabeurt om je vochtgehalte terug op peil te brengen + de tijd nemen om je lichaam te laten afkoelen. normaal gezien kan je daarvoor een koude douche nemen, maar die zou ik niet te koud nemen omdat je nog maar pas getraind hebt.
__________________ don't worry 'bout me... I'm doing just fine rock & rolling on T3 - clenbuterol - Test |
| | |