AndroidHealthClinic

Opleiding

Bezoekers in dit topic

Sheamus

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 mrt 2012
Berichten
597
Waardering
25
Lengte
1m73
Ik weet niet of dit het goede subforum is, maar er was niet echt een specifieke die bij mijn vraag paste.


Ik ben een aantal jaar geleden met school gestopt vanwege motivatieproblemen omdat ik niet wist wat ik precies wilde gaan doen.
Na nu ongeveer een half jaar serieus bezig te zijn met BB bedacht ik me dat ik graag iets in die richting zou gaan doen.

Ik heb een beetje research gedaan en vond bijvoorbeeld (sport)voeding, suppletie (wat voor invloed dat heeft op het lichaam/spieren/spiergroei), anatomie (spiergroei), bedrijfskunde oid (uiteindelijk een eigen sportschool openen lijkt me ook een mooi idee).
Het probleem is dat het enige dat ik hiervan heb kunnen vinden zijn cursussen of thuisscholing (NTI, LOI etc.) en niks op een school.

Mijn vraag is dus, zijn er misschien die me kunnen adviseren wat voor een opleiding ik het beste volgen kan?
Hopelijk is de richting die ik zoek een beetje duidelijk? Dit hierboven zijn slechts wat voorbeelden die ik vinden kon.

En het moet dus wel op een school zijn, bij voorkeur MBO aangezien ik er een aantal jaar uitgelegen heb.

Alvast bedankt:thumbup:
 
Ik weet niet of dit het goede subforum is, maar er was niet echt een specifieke die bij mijn vraag paste.


Ik ben een aantal jaar geleden met school gestopt vanwege motivatieproblemen omdat ik niet wist wat ik precies wilde gaan doen.
Na nu ongeveer een half jaar serieus bezig te zijn met BB bedacht ik me dat ik graag iets in die richting zou gaan doen.

Ik heb een beetje research gedaan en vond bijvoorbeeld (sport)voeding, suppletie (wat voor invloed dat heeft op het lichaam/spieren/spiergroei), anatomie (spiergroei), bedrijfskunde oid (uiteindelijk een eigen sportschool openen lijkt me ook een mooi idee).
Het probleem is dat het enige dat ik hiervan heb kunnen vinden zijn cursussen of thuisscholing (NTI, LOI etc.) en niks op een school.

Mijn vraag is dus, zijn er misschien die me kunnen adviseren wat voor een opleiding ik het beste volgen kan?
Hopelijk is de richting die ik zoek een beetje duidelijk? Dit hierboven zijn slechts wat voorbeelden die ik vinden kon.

En het moet dus wel op een school zijn, bij voorkeur MBO aangezien ik er een aantal jaar uitgelegen heb.

Alvast bedankt:thumbup:

Is een half jaartje bb niet te weinig om zeker te weten dat je dit voor de rest van je leven leuk zal vinden? Kies verstandig. Niet alleen naar geluk kijken. Geld is ook erg belangrijk. In b4 geld maakt niet gelukkig blabla

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 17:27 ----------

en je topic moet naar allerlei
 
Pas een half jaartje echt serieus hè. Ik train al een stuk langer maar heb daarvoor gewoon maar wat aangeklooid.

Ik heb verder nooit echt een opleiding of richting echt interessant gevonden, maar hier merk ik gewoon dat mijn interesse heel erg ligt.
En ik moet toch iets, dus waarom niet dit?

+ het is een mooie motivatie om beide vol te houden, maar dat ter zijde:p
 
Sport en Bewegen bij de InHolland in Haarlem. Wordt je opgeleid tot lifestyle coach waarbij voeding, personal coaching, fysiotherapie, (medisch) fitness, anatomie en meer worden gegeven. Het is alleen wel HBO ;)

Je wordt opgeleid tot lifestylecoach of sportmanager (of beide) waarbij je dus ook voor jezelf kan beginnen.
 
Voeding en Diëtetiek, HBO
 
voedingconsulent mbo
(edit: thuisstudie mogelijk)
 
Back
Naar boven