| | |||||||
| Mededeling |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice | National Geographic - Faking it/Strongman
Iemand dit op het moment aan het kijken? http://www.ngc.tv/Programmes/EpisodeGuide.aspx?Id=741 Ik sta echt versteld over wat voor kracht deze mannen bezitten en hoe alles in z'n werk gaat. Zeker kijken dus. Als dit te downloaden valt, graag! Echt fascinerend!
__________________ "I ain't your pal, Dickface!" - Ray Jackson (Bloodsport 1988). |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Re: National Geographic - Faking it/Strongman
thnx voor de tip ga nu kijken!!
__________________ 188 96 kilo 24 jaar En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor: Bosje "In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij" ___________________________________________________________________________________________Lydia says: ben je nou breder of was je altijd al zon klerenkast? |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Re: National Geographic - Faking it/Strongman
Volgende week de mythe en waarheid achter steriods... welke "BB" er zou daar nou weer met zijn grote harses vooraan staan??
__________________ 188 96 kilo 24 jaar En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor: Bosje "In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij" ___________________________________________________________________________________________Lydia says: ben je nou breder of was je altijd al zon klerenkast? |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice | Re: National Geographic - Faking it/Strongman
__________________ "I ain't your pal, Dickface!" - Ray Jackson (Bloodsport 1988). |
| | |