| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2007 Locatie: Vlaanderen Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | meer groeihormoon?
Ik vraag me af of mensen die van nature snel zweten (dus een hogere lichaamstemperatuur hebben) een hoger groeihormoongehalte hebben dan mensen met een lagere lichaamstemperatuur...?Ik heb al verschillende zaken gelezen over het verband tussen temperatuur en groeihormoon maar een echt antwoord op deze vraag heb ik nog niet gevonden.
|
| | |
| | #2 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 45 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() ![]() ![]() | Re: meer groeihormoon?
had je dit al gezien: http://www.ergogenics.org/soda2.html
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: nov 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() | Re: meer groeihormoon?
Ja, dat ergogenics is wel interessant. Maar ik voel me echt ongemakkelijk als ik het te warm krijg. Dus trek altijd een shirtje uit. |
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder | Re: meer groeihormoon?
dus als ik het goed begrijp. warm aankleden tijdens de training = anaboler?
__________________ If my reality does not exist, neither does my pain. Body Stats: Toon Power Stats: Toon Laatste Training vind je hier. Klik dan! |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2007 Locatie: Vlaanderen Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: meer groeihormoon?
Warmer aankleden zou voor meer groeihormoonafgifte zorgen maar het lijkt mij niet echt gezond in verband met oververhitting...
|
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder | Re: meer groeihormoon?
er zijn natuurlijk grenzen maar van een extra shirt of een hemd onder je shirt raak je niet meteen oververhit, terwijl het wel je lichaamstemperatuur flink kan verhogen.
|
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder | Re: meer groeihormoon?
ik zal eens een proefje starten voor mijzelf. ik trek een hemd onder mijn t-shirt aan kijken hoe me gains gaan
__________________ If my reality does not exist, neither does my pain. Body Stats: Toon Power Stats: Toon Laatste Training vind je hier. Klik dan! |
| | |
| | #8 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: Venice beach Leeftijd: 19 Geslacht: M
Sinds ik in een trui train, maak ik de gains van m'n leven!
|
| | |
| | #9 |
|
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2007 Locatie: Hongaarse steppe van Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: 1m77 87kg 12% Karma: ![]() | Re: meer groeihormoon?
Of gewoon buiten in de zomer in de zon trainen. Vandaar dat al die Amerikanen in de gevangenis zo breed zijn...
__________________ Nbatweek stronglift 5x5: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...artist-229158/ http://i25.tinypic.com/2jaztwz.gif Groep voor Oost-Europese Blokhoofden!!: http://forum.dutchbodybuilding.com/groups/oost-europese-blokhoofden.html |
| | |
| | #11 |
Zo'n hogere lichaamstemp. is denk ik puur gebaseerd op het feit dat je lichaamsprocessen zich dan sneller voltrekken. Een tijdelijk tikkie hogere stofwisseling ofso. Ja, ik vraag me af hoe die gasten zo breed worden en blijven. Je krijgt toch sowat niets te eten in jail? |
| | |
| | #12 |
| Novice Aangemeld: feb 2010 Locatie: Rotterdam Geslacht: V
Stats: 1m63 - - Karma: ![]() | Re: meer groeihormoon?
Klopt denk ik wel om met een trui te trainen. Als ik dit doe, dan transpireer ik meer doordat ik het warmer heb, dan verhoogd mijn stofwisseling dus ook. Maar om hier conclusies uit te trekken over hormoon-stofwisseling |
| | |
| | #13 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: Venice beach Leeftijd: 19 Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #14 |
|
| | |
| | #15 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jul 2004 Locatie: Groningen Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: 1m85 93kg 14% Karma: ![]() | Re: meer groeihormoon?
Nou denk het niet. Zweet me de tyfus maar groei gaat niet goed. Ja, vet. maar dat is niet de bedoeling.
__________________ hoi |
| | |
| | #16 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Geslacht: M
Citaat:
__________________ Bodybuilding isnt going to the gym for a month, taking a few weeks off and getting back into it again.. its 365 days a year of your life dedicated to becoming the best. | |
| | |
| | #17 | |
| Monstrous Giant Aangemeld: jan 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: 2m30 40kg > 50% Karma: ![]() ![]() | Re: meer groeihormoon?
Citaat:
| |
| | |
| | #19 |
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| groeihormoon?, meer |
| Topic opties | |
| |