| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #101 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | |
| | |
| | #102 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: de snackbar Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 52 | Volgens mij ben je qua spelling nog steeds in je 7e levensjaar blijven steken.
__________________ I heard that if you play the Windows Vista CD backwards, you get a satanic message. That's nothing compared to what happens if you play it forward: It installs Windows Vista. |
| | |
| | #103 |
| Cool Novice | ze hadden het over masturbatie, en niet normale rukken |
| | |
| | #104 |
| Banned Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #105 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | Citaat:
Lol jonges jonges.. óók als je niet klaar komt maar je bent wel al flink geil.. wordt het zaad in je lichaam weer afgebroken.. dus het maakt dan niet uit of het eruit gaat óf dat het binnen word afgebroken | |
| | |
| | #107 |
| Novice | !!!!!!!!! heb probleem met mijn gewicht ik kan nie bijkomen en nu hoor ik dat als je rukt gaat u testesteron lager dus dan kan ik nie sneler bijkomen? plzzz antword op die vraag thx |
| | |
| | #108 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: `s-Hertogenbosch Geslacht: M
Karma Power: 6 | Jup, gewoon niet meer rukken dus.
__________________ Compton's Most Wanted - The Hood Took Me Under None of these morons suspect how huge im gonna be...! Logje |
| | |
| | #109 |
| Novice | . danku voor antwoord vriendelijke groeten . |
| | |
| | #110 |
| A.K.A. M a r c e l Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: ♥♥-NL-♥♥ Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | haha wat een bullshit
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #111 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 3 | ik laat mn penis verwijderen, omdat ik een hele grote bodybuilder wil worden ... wie doet er mee ? moet nie gekker worden hier man. mensen die t werkelijk overwegen om n potje sjorren over te slaan om DIE reden... ga s gauw naar de psycho...
__________________ Train like an animal, eat like a pig, sleep like a baby and grow like a weed! |
| | |
| | #112 |
| Novice | jah rukken ga ik wel doen ma nie elke dag ma wel een keer peer mand . |
| | |
| | #113 |
| Cool Novice Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 2 | denk je nou echt dat dat helpt je moet gewoon VRETEN! |
| | |
| | #114 |
| Novice | ik eet veel en ik train veel ik nem hmb protein poeder aminozuren 9200 creatine =clout v2 en ik zie gen resultate . |
| | |
| | #115 |
| Cool Novice Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 2 | meer eten.. Er staat toch ook hier in dit topic dat naar 7 dagen niet klaarkomen je testosteron level weer daalt, dus dat plannetje van jou lijkt me niet zo handig |
| | |
| | #116 |
| Novice | dus een keer per week mag ikwel ruke? |
| | |
| | #118 |
Karma Power: 2 | doe het gewoon zovaak als je wilt, je zal het verschil denk ik echt niet merken, behalve als je 10 min voor het trainen gaat rukken ja... |
| | |
| | #119 |
| Cool Novice Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: België Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Hey mannen ik heb het al uitgeprobeerd. Ik ben wielrenner en ik reed een paar weken niet echt de sterren van de hemel. Op den duur lees ik een onderzoek over mastrubatie waarin stond beschreven dat rukken geen kwaad kon maar klaarkomen wel. Dus ik de dag voor de wedstrijd en van de wedstrijd mezelf flink opgegeild word ik gewoon ineens 2e. Een paar dagen later moest ik weer koersen en heb ik hetzelfde ritueel aangehouden, word ik gewoon weer 2e Helaas was het seizoen toen afgelopen maar ik ga dit voortaan altijd in m,n voorbereiding zo doen. Het word alleen wat lastiger bij meerdaagse koersen omdat je dan bij iemand anders op de kamer ligt Maar als ik geen wedstrijden heb ga ik gewoon lekker m,n gangetje.
__________________ Goed en veel trainen,goed en veel eten en goed en veel slapen. een beknopte samevatting van de weg naar succes |
| | |
| | #120 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
__________________ . SIZE DOES MATTER! | |
| | |