| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #61 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Volgens mij zijn alle huiskatten van nature al luie donders hoor. Maar zou je het hele zaakje eraf knippen, in theory ligt dan toch je test helemaal plat? Test wordt toch gemaakt in je ballen of was het nou de prostaat. Naja mijn kat zal wel meer zijn gaan vreten uit frustratie denk ik dan.
__________________ De optimist zegt de fles is halfvol. De pessimist zegt de fles is halfleeg. Ik zeg de fles is vol. |
| | |
| | #62 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Aug 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 41 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
| |
| | |
| | #63 |
| Novice Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: beverwijk Geslacht: M
Karma Power: 0 | is het nou slecht of niet rukken heeft het invloed op spieren of op anderen dingen |
| | |
| | #64 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: Harderwijk Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Ook al moet ik al mn spiermasse moeten inleveren,neuken zal ik.Vind het wel wat ver gaan dat mensen zich daar mee bezig houden.Zijn zeker nu gasten bij die het gaan minderen met trekken en neuken. |
| | |
| | #65 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Castreren die hap hoef je ook niet meer te neuken en die drang is ook weg. Geen oorlogen meer en geen geweld. Wereld ziet er dan stukken beter uit. En je groeit als kool ook nog eens. Vrouwen vinden zelf bevrediging toch lekkerder en door kunstmatig inseminatie blijft de mens ook nog wel een "tijdje" bestaan. Dus waar wachten jullie op. Ik doe alleen niet mee, mijn job wordt sperma donor.
__________________ De optimist zegt de fles is halfvol. De pessimist zegt de fles is halfleeg. Ik zeg de fles is vol. |
| | |
| | #66 |
| Banned Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: трахните Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Daar kan je nog 50 eu per keer voor krijgen |
| | |
| | #67 |
| Novice | Waar mensen zich toch allemaal mee bezig houden. Zitten die dokters daar dan allemaal een potje te rukken of hoe gaat dat dan |
| | |
| | #68 |
| Freaky Bodybuilder | Ik ruk nu al 16 jaar en ben nog steeds geil valt volgens mij wel mee allemaal
__________________ Quote`s from the board members: Jopie is hardcore!!; Hij is gewoon erg ruim ontwikkeld.... ofzoiets; Tjah wel knap dat ie met elk onderwerp een verband weet te leggen met XXX ; Ik vind jopie geil en lief ; Een echte paler!; Eigenlijk is Jopie perfect; Natuurlijk is jopie geobsedeerd; Jopie zegt gewoon waar t op staat; Jopie is als een lekkere kut ... je verlangt er elke dag naar; Jopie is de Man; De man is onnavolgbaar; Jopie for president; Wie de hel is jopie??. |
| | |
| | #69 |
| Advanced Bodybuilder | Als je 1 ochtend/middag/avond niet rukt/neukt word je wel gek
__________________ The endomorphic mesomorph is like a bull. NK Junioren 7-7-7: 12e Doel top 3 volgend jaar Stats DL: 200k, SQ: 180k, BP: 140k BW: 87k Vet%: 10 Doel eind 2007: 220k DL, 200k SQ, 160k BP Gewichtdoel: 100k halverwege 2008 |
| | |
| | #70 |
| Advanced Bodybuilder | Als je een kater castreert groeit hij niet meer verder, dus hoe later je zijn zaakje er af knipt hoe groter hij word
__________________ Hallo hier spreekt de politie wij voeren hier in deze discotheek een razzia uit blijft u alstublieft rustig...... Hallo, ik train al 3 weken en nou wou ik een vet kuurtje doen met Dianebom of zo. Ken iemand een schema maken? Dan stop ik het zonder problemen in mijn lijf, want daar ben ik toch al niet zo zuinig op met al dat gesnuif, geslik en gezuip... Thanx!" |
| | |
| | #71 | |
| A.K.A. M a r c e l Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: ♥♥-NL-♥♥ Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding | |
| | |
| | #72 |
| Dutch Bodybuilder | Dus vanaf nu gaat men tijdens het rukproces vroegtijdig de sessie onderbreken, omdat orgasmes je testosteren zouden verlagen en je iets minder grote spieren krijgt?
__________________ That which does not destroy you can only make you stronger. |
| | |
| | #73 |
| Dutch Bodybuilder | Ik denk toch dat ik een probleempje heb |
| | |
| | #74 |
| Dutch Bodybuilder | en btw met dat rukken en niet klaarkomen zal helemaal moielijk zijn, wanneer je bent begonnen wil je het ook afmaken! toch? |
| | |
| | #75 |
| Cool Novice Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Lol
__________________ Isn't Leg Day Lovely |
| | |
| | #76 | |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
...vandaag op Jerry Springer "Ik ben een rukker en heb daar geen last van" mis het niet... | |
| | |
| | #77 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 13 | oftewel sex is ruk... jammer
__________________ Quotes uit mijn leven: Als ze komen komen ze tegelijk. Het enige wat jij doet is de koelkast leegvreten... gaat u mee naar mijn huis...? Eiwit ach dat greij help voor geen meter, cornflakes moet je eten...!!! |
| | |
| | #78 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 2 | Veel ejaculeren zorgt voor een vermindering van de kans op prostaatkanker |
| | |
| | #79 | |
| Monstrous Giant | Citaat:
| |
| | |
| | #80 |
| Freaky Bodybuilder | Ik ruk nog lekker door .
__________________ Emile ..BORN TO WOK..DE DBBWOKOLOOG met PASSIE.. see you @wok 2007 Ik train bij tony op de kaap hierzo bij die gozert. ja toch.. nie dan.. ech wel.. Events.. - Flexkamp 2007 - Mr Olympia fff geen geld - Slowakije.. mini break.. do t'm ma.. doel stappen enzo - Oud en nieuw slowakije.. met jonko |
| | |