| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #41 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
| |
| | |
| | #42 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
| |
| | |
| | #43 | |
| |
| | |
| | #44 | |
| |
| | |
| | #45 |
| Advanced Bodybuilder | Ik kan me nog goed een onderzoek herinneren dat gehouden was onder mensen in het leger. Mensen die vaker de hand aan zichzelf gaven hadden daarin duidelijk een hoger testlevel als de mannen die dat niet deden. Het is net wat iedereen zegt je weet gewoon niet meer wat je moet geloven de laatste tijd |
| | |
| | #46 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Met mate zal klaarkomen vast en zeker gunstig werken Je kunt met de volgende logica ook wel nagaan, dat je test omlaag lijkt te gaan: Je komt veel klaar (neuke / rukke), daardoor verlies je de drang, de geilheid, de tintelingen, de kenmerken van een hoog test. Maar ik denk met mate sex hebben, smaakt na meer en daarvan krijg je weer een hoger test. En de optie helemaal geen sex, bestaat in mijn optiek niet. Maar het interesseert me geen ruk, ik spuit dagelijks de boel onder, wat er ook word gezegd |
| | |
| | #47 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
Idd Als ik 3 dagen niet ruk wordt ik gek...nul concentratie...kan niet stilzitten...wordt agressief...kan maar aan 1 ding denken | |
| | |
| | #48 | |
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
dus mensen met een hoge testproductie hebben een grote sexuele drift.. dus die zullen zelfs met veel sex nog een hoog testlevel hebben.. terwijl mensen met een lage testproductie weinig behoefte hebben aan sex en dan ook nogeens lage testlevels hebben..
__________________ eiwitpoeder regelt zn zaakjes goed Can't stop me now op naar de 100kg Log Live the life before you judge it! | |
| | |
| | #49 | |
| Banned | Citaat:
| |
| | |
| | #50 | |
| |
| | |
| | #51 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 4 | Citaat:
lol... nijntje http://www.lach.nu/cgi/fetch.php?id=...ode=1144709548 | |
| | |
| | #52 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
| |
| | |
| | #53 | |
| Cool Novice | Citaat:
volgens mij maakt t niet zoveel uit of je ejaculeert of niet, anders wordt je zaad door je lichaam zelf weggegooid (ververst). wel is het volgens mij zo dat je door aftrekken meer testo aanmaakt, omdat je lichaam het daar juist voor nodig heeft. grotendeels. wat waarschijnlijk nuttiger is voor je testniveau is achter de vrouwtjes aangaan, want daar is het voor gemaakt | |
| | |
| | #54 | |
| Jumping to greatness | Citaat:
maar goed als ik teveel ruk of neuk dan presteer ik slechter in de sportschool... en anders gaat het goed maar dan moet ik geen leuke meiden zien want dan is de concentratie helemaal weg
__________________ ***Update*** Na 2 jaar weer beginnen huidig 24-04-2008 : 88,5 Kg - ~22% Vet vroeger 17-05-2006 : 80 Kg - 11,2% Vet | |
| | |
| | #55 |
| Banned Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: Die Niederlande Geslacht: M
Karma Power: 0 | meer dan 5 keer per week rukken vermindert de kans op prostaatkanker met 1derde |
| | |
| | #56 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jul 2004 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 4 | Maandag ruk ik niet. Anders benchpress 10 kilo minder |
| | |
| | #57 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2005 Locatie: Diep verzonken in m,n gedachten Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Lijkt me niet zon probleem als je 750 mg Test zet in de week. Ken je wel 10 x rukken op een dag maar geloof echt niet dat je Test omlaag gaat
__________________ JANKEN DOE JE THUIS MAAR.... |
| | |
| | #58 |
| Ripped Bodybuilder | aftrekken? leuk om te doen! zo vul ik mn dagen graag! als ik niet bezig ben voor school, met werken, met eten, met trainen, met slapen etc etc weinig tijd om te rukken, maar als ik de kans heb dan ga ik er gewoon voor
__________________ eiwitpoeder regelt zn zaakjes goed Can't stop me now op naar de 100kg Log Live the life before you judge it! |
| | |
| | #59 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Is het niet zo dat wanneer katten en honden gecastreerd worden ze daarna groeien en ook sterker worden? Heb er wel eens wat over gelezen jaren terug en met onze kater is het zeker waar! Zijn er hier nog vrijwilligers voor die test?
__________________ De optimist zegt de fles is halfvol. De pessimist zegt de fles is halfleeg. Ik zeg de fles is vol. |
| | |
| | #60 |
| Boomknuffelaar Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 37 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Heb katers alleen maar vetter zien worden na castratie, worden vaak luie donders dan. De geslachtsdrift neemt af. Maar Omni20 pak de schaar en knippen maar!
__________________ doel Mijn Youtube kanaal Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| | |