Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Wetenschap Algemeen

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 22 March 2006, 14:25   #41
Competitive Bodybuilder

Suicide Sid's Avatar

Leeftijd: 25
Geslacht: M
Karma Power: 9
Suicide Sid is herboren in de Dier realmSuicide Sid is herboren in de Dier realmSuicide Sid is herboren in de Dier realm
Bekijk Galerij (6 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Angerfist
Die bestaat toch al? Ergogenics....

Wat ik me afvraag is of tijdens kuren het slecht is of juist goed om te rukken. Als het testosteron gehalte in je bloed zo hoog is dat je ballen denken dat ze niet meer nodig zijn (atrofie)... kan je ze dan niet wijsmaken dat ze juist WEL nodig zijn door flink te rukken?
Misschien kan je ze elk ook lieve woordjes toefluisteren? Iets in de aard van "psst, hey khou van jou, keb jou nodig!"
Suicide Sid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2006, 16:10   #42
Dutch Bodybuilder

steebz's Avatar

Karma Power: 4 steebz heeft een spectaculair aura over zichsteebz heeft een spectaculair aura over zichsteebz heeft een spectaculair aura over zich
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door eduardjanssen
Fout!

Op dat moment moet je zien dat je gaat neuken!
ja das wel het meest lekker..maar ik bedoel dat als je tijd niet rukt of neukt, je deze frustratie kan omzetten in harder trainen.
steebz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2006, 15:45   #43
Competitive Bodybuilder
Powerlifter

Junipero's Avatar

Leeftijd: 19
Junipero is herboren in de Dier realmJunipero is herboren in de Dier realmJunipero is herboren in de Dier realm
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door justlooking
Je mag wel rukken maar niet klaarkomen. Simpel.

De niet geëjaculeerde sexuele energie kan je dan gebruiken om goede daden te verrichten.
Lol wie wil er nu rukken zonder klaar te komen? Daar heb je niet aan?
Junipero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2006, 15:46   #44
Competitive Bodybuilder
Powerlifter

Junipero's Avatar

Junipero is herboren in de Dier realmJunipero is herboren in de Dier realmJunipero is herboren in de Dier realm
Citaat:
Origineel gepost door steebz
ja das wel het meest lekker..maar ik bedoel dat als je tijd niet rukt of neukt, je deze frustratie kan omzetten in harder trainen.
Daarom train ik helemaal niet zo hard ik had het kunnen weten
Oud 10 April 2006, 14:00   #45
Advanced Bodybuilder

Karma Power: 7 sport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (5 foto's)
Ik kan me nog goed een onderzoek herinneren dat gehouden was onder mensen in het leger. Mensen die vaker de hand aan zichzelf gaven hadden daarin duidelijk een hoger testlevel als de mannen die dat niet deden. Het is net wat iedereen zegt je weet gewoon niet meer wat je moet geloven de laatste tijd
sport wonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2006, 14:11   #46
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 26
Karma Power: 5 nijntje zal spoedig beroemd wordennijntje zal spoedig beroemd worden
Met mate zal klaarkomen vast en zeker gunstig werken daar ben ik van overtuigd.

Je kunt met de volgende logica ook wel nagaan, dat je test omlaag lijkt te gaan: Je komt veel klaar (neuke / rukke), daardoor verlies je de drang, de geilheid, de tintelingen, de kenmerken van een hoog test. Maar ik denk met mate sex hebben, smaakt na meer en daarvan krijg je weer een hoger test.

En de optie helemaal geen sex, bestaat in mijn optiek niet.

Maar het interesseert me geen ruk, ik spuit dagelijks de boel onder, wat er ook word gezegd
nijntje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2006, 14:22   #47
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 21
Karma Power: 3 jaapie is een juweel in het ruwejaapie is een juweel in het ruwejaapie is een juweel in het ruwejaapie is een juweel in het ruwe
Citaat:
Origineel gepost door steebz
probeer maar ns paar dagen niet te rukken/ geen sex (mijn record is 1 dag..) testosteron giert dan door je hele lichaam. Vergelijk dit nu eens met het gevoel dat je hebt na zondagochtendje rukken..
je hebt helemaal geen onderzoek nodig om te weten dat dit waar is.

Idd

Als ik 3 dagen niet ruk wordt ik gek...nul concentratie...kan niet stilzitten...wordt agressief...kan maar aan 1 ding denken
jaapie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2006, 15:07   #48
RvR
Ripped Bodybuilder

RvR's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 16
RvR is herboren in de Halfgod realmRvR is herboren in de Halfgod realmRvR is herboren in de Halfgod realmRvR is herboren in de Halfgod realmRvR is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar RvR
Citaat:
Origineel gepost door sport wonder
Ik kan me nog goed een onderzoek herinneren dat gehouden was onder mensen in het leger. Mensen die vaker de hand aan zichzelf gaven hadden daarin duidelijk een hoger testlevel als de mannen die dat niet deden. Het is net wat iedereen zegt je weet gewoon niet meer wat je moet geloven de laatste tijd
het is logisch dat mensen met een hoge test productie vaker 'de hand aan zichzelf geven'.. maar het is een feit dat hierdoor je testlevels omlaag gaan, maar aangezien je toch een hoge test productie hebt komt je testlevel weer vanzelf op die grote hoogte..

dus mensen met een hoge testproductie hebben een grote sexuele drift.. dus die zullen zelfs met veel sex nog een hoog testlevel hebben.. terwijl mensen met een lage testproductie weinig behoefte hebben aan sex en dan ook nogeens lage testlevels hebben..

Can't stop me now
op naar de 100kg
Log

Live the life before you judge it!
RvR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2006, 16:57   #49
Banned

BodyGainer's Avatar

Karma Power: 0 BodyGainer heeft veel om trots over te zijnBodyGainer heeft veel om trots over te zijnBodyGainer heeft veel om trots over te zijnBodyGainer heeft veel om trots over te zijnBodyGainer heeft veel om trots over te zijnBodyGainer heeft veel om trots over te zijnBodyGainer heeft veel om trots over te zijnBodyGainer heeft veel om trots over te zijn
Stuur een bericht via MSN naar BodyGainer
Bekijk Galerij (10 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door bigtony
Ik dacht dat je van rukken alleen doof werd.....

Pas heb ik wel wat gelezen over mensen met lui zaad (lage spermatelling en de beweegelijkheid van de jonge zwemsterren is niet om naar huis te schrijven.)..... Ik geloof dat JUIST WEL werd aanbevolen om veel te ejaculeren... De aanmaak van zaad en stijging van testosteron gaat hand in hand...

Na een volledig leeg zaadpakhuis is het binnen twee dagen weer tot aan de nok gevuld; met de bijbehorende testlevels en zin in SEXXX! In tegenstelling tot wat artsen dus vroeger zeiden (een paar weken onthouding; is het nieuwe advies: Sex maakt sex en zin in sex!)

Ik had het artikeltje trouwens in de Panorama gelezen terwijl ik wachtte op mijn pizza kipfilet... Niet zo'n wetenschappelijk blad natuurlijk, maar die schrijver heeft wel meer goede dingen gepubliceerd in andere bladen.

Nog een tip: Laptop niet op schoot zetten; ZEER slecht voor je zaad. Door temperatuursverhoging holt de kwaliteit met tientallen procenten achteruit. De teller loopt al vanaf enkele minuten!! Verder----> niet roken, geen bier, geen overgewicht..
Trek ze mannnen!
haha dan heeft mijn zaad hele goede kwaliteit hoor
BodyGainer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2006, 18:02   #50
Competitive Bodybuilder
Powerlifter

Junipero's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door nijntje

Je kunt met de volgende logica ook wel nagaan, dat je test omlaag lijkt te gaan: Je komt veel klaar (neuke / rukke), daardoor verlies je de drang, de geilheid, de tintelingen, de kenmerken van een hoog test. Maar ik denk met mate sex hebben, smaakt na meer en daarvan krijg je weer een hoger test.

Maar het interesseert me geen ruk, ik spuit dagelijks de boel onder, wat er ook word gezegd
Amen
Oud 10 April 2006, 21:20   #51
Cool Novice

Karma Power: 4 MistaJJ is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door nijntje

lol... nijntje

http://www.lach.nu/cgi/fetch.php?id=...ode=1144709548
MistaJJ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2006, 22:43   #52
Advanced Bodybuilder

Karma Power: 7 sport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijnsport wonder heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (5 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door RvR
het is logisch dat mensen met een hoge test productie vaker 'de hand aan zichzelf geven'.. maar het is een feit dat hierdoor je testlevels omlaag gaan, maar aangezien je toch een hoge test productie hebt komt je testlevel weer vanzelf op die grote hoogte..

dus mensen met een hoge testproductie hebben een grote sexuele drift.. dus die zullen zelfs met veel sex nog een hoog testlevel hebben.. terwijl mensen met een lage testproductie weinig behoefte hebben aan sex en dan ook nogeens lage testlevels hebben..
Zo had ik het nog niet bekeken nee. Zit in beide verhalen wat maar ik denk wat vele zeggen rukken met maten houd de drang hoog dus zal je test ook wel lkkr zijn kom ik met mijn 1 a 2 x per dag denk nog aardig weg
sport wonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2006, 08:08   #53
Cool Novice

Karma Power: 3 MetalMan is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door sport wonder
Zo had ik het nog niet bekeken nee. Zit in beide verhalen wat maar ik denk wat vele zeggen rukken met maten houd de drang hoog dus zal je test ook wel lkkr zijn kom ik met mijn 1 a 2 x per dag denk nog aardig weg
is bovengemiddeld toch?
volgens mij maakt t niet zoveel uit of je ejaculeert of niet, anders wordt je zaad door je lichaam zelf weggegooid (ververst). wel is het volgens mij zo dat je door aftrekken meer testo aanmaakt, omdat je lichaam het daar juist voor nodig heeft. grotendeels.
wat waarschijnlijk nuttiger is voor je testniveau is achter de vrouwtjes aangaan, want daar is het voor gemaakt
MetalMan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2006, 20:29   #54
Jumping to greatness
Elite Member

Sgt Skip's Avatar

Karma Power: 3 Sgt Skip heeft een spectaculair aura over zichSgt Skip heeft een spectaculair aura over zichSgt Skip heeft een spectaculair aura over zich
Send a message via Skype™ to Sgt Skip
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Loo
ik ruk al maanden niet meer, volgens mij word ik wel groter sinds ik niet meer ruk, ik word elke week zwaarder.

inmiddels kan ik al op mijn ballen gaan zitten als een skippybal, dus ik hoef nooit meer een barkruk te zoeken in de kroeg.
Moet je mij er als bal nou bij betrekken!!!

maar goed als ik teveel ruk of neuk dan presteer ik slechter in de sportschool...
en anders gaat het goed maar dan moet ik geen leuke meiden zien want dan is de concentratie helemaal weg

Na 2 jaar weer beginnen

huidig 24-04-2008 : 88,5 Kg - ~22% Vet

vroeger 17-05-2006 : 80 Kg - 11,2% Vet
Sgt Skip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2006, 20:33   #55
Banned

delguy's Avatar

Karma Power: 0
delguy is herboren in de Halfgod realmdelguy is herboren in de Halfgod realmdelguy is herboren in de Halfgod realmdelguy is herboren in de Halfgod realmdelguy is herboren in de Halfgod realm
meer dan 5 keer per week rukken vermindert de kans op prostaatkanker met 1derde
delguy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2006, 00:13   #56
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 4 djohn zal spoedig beroemd wordendjohn zal spoedig beroemd worden
Maandag ruk ik niet. Anders benchpress 10 kilo minder
djohn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 May 2006, 17:53   #57
Dutch Bodybuilder

Pure_tech's Avatar

Leeftijd: 31
Karma Power: 4 Pure_tech heeft veel om trots over te zijnPure_tech heeft veel om trots over te zijnPure_tech heeft veel om trots over te zijnPure_tech heeft veel om trots over te zijnPure_tech heeft veel om trots over te zijnPure_tech heeft veel om trots over te zijnPure_tech heeft veel om trots over te zijnPure_tech heeft veel om trots over te zijnPure_tech heeft veel om trots over te zijnPure_tech heeft veel om trots over te zijnPure_tech heeft veel om trots over te zijn
Lijkt me niet zon probleem als je 750 mg Test zet in de week.
Ken je wel 10 x rukken op een dag maar geloof echt niet dat je Test omlaag gaat
Oud 30 May 2006, 17:57   #58
RvR
Ripped Bodybuilder

RvR's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 16
RvR is herboren in de Halfgod realmRvR is herboren in de Halfgod realmRvR is herboren in de Halfgod realmRvR is herboren in de Halfgod realmRvR is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar RvR
aftrekken?

leuk om te doen! zo vul ik mn dagen graag!

als ik niet bezig ben voor school, met werken, met eten, met trainen, met slapen etc etc

weinig tijd om te rukken, maar als ik de kans heb dan ga ik er gewoon voor

Can't stop me now
op naar de 100kg
Log

Live the life before you judge it!
RvR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2006, 21:13   #59
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 5 Omni20 is een juweel in het ruweOmni20 is een juweel in het ruweOmni20 is een juweel in het ruweOmni20 is een juweel in het ruwe
Is het niet zo dat wanneer katten en honden gecastreerd worden ze daarna groeien en ook sterker worden? Heb er wel eens wat over gelezen jaren terug en met onze kater is het zeker waar!

Zijn er hier nog vrijwilligers voor die test?
Omni20 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2006, 21:15   #60
Boomknuffelaar
Elite Member

EricR's Avatar

Leeftijd: 37
Karma Power: 60
EricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenEricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenEricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenEricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Heb katers alleen maar vetter zien worden na castratie, worden vaak luie donders dan. De geslachtsdrift neemt af.

Maar Omni20 pak de schaar en knippen maar!

Mijn Youtube kanaal

Man makes a gun - man goes to war
Man can kill and man can drink
And man can take a whore
Kill all the blacks - kill all the reds
And if there's war between the sexes
Then there'll be no people left
EricR is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus