Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Wetenschap Algemeen

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 6 April 2008, 22:04   #221
Dutch Bodybuilder

Rooke's Avatar

Leeftijd: 20
Geslacht: M
Karma Power: 2 Rooke heeft veel om trots over te zijnRooke heeft veel om trots over te zijnRooke heeft veel om trots over te zijnRooke heeft veel om trots over te zijnRooke heeft veel om trots over te zijnRooke heeft veel om trots over te zijnRooke heeft veel om trots over te zijnRooke heeft veel om trots over te zijnRooke heeft veel om trots over te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Rooke
als ik niet loos tijdens mn trainings week voel ik me wel sterker en minder moe.... maar inderdaad conclusie? heb geen zin om 11 vagina's door te lezen

Spoiler

Op naar de 90..correctie : 95

84 > 85 > 86 > 87 > 88 > 89 > 90 > 91 > 92 > 93 > 94 > 95
Rooke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2008, 04:59   #222
Dutch Bodybuilder

insanityy's Avatar

Karma Power: 3 insanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijninsanityy heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door Rooke Bekijk Post
als ik niet loos tijdens mn trainings week voel ik me wel sterker en minder moe.... maar inderdaad conclusie? heb geen zin om 11 vagina's door te lezen

zat je ergens anders met je gedachten?
insanityy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2008, 13:59   #223
Loo
Freaky Bodybuilder

Loo's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 53
Loo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma Emperor
what the fuck dit topic loopt nog steeds.

Ik ga voortaan 3x per week rukken, ben benieuwd of het mijn prestaties en mijn geilheid bevordert. Ik denk het wel.
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds.
Loo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2008, 14:18   #224
Dutch Bodybuilder

Keranos's Avatar

Leeftijd: 15
Karma Power: 1 Keranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbaken
Stuur een bericht via AIM naar Keranos Stuur een bericht via MSN naar Keranos

Das balen....
Keranos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2008, 10:17   #225
Competitive Bodybuilder

Sisevano's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 4 Sisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Stuur een bericht via MSN naar Sisevano
Bekijk Galerij (4 foto's)
das mooi, mijn test level is volgens mij maar 100x te hoog dus kan er wel vanaf, maarre, masturbatie heeft men het over, dat is dus geen sex(voor de wat dommere mensen, geslachtsgemeenschap) dat doet je test level weer uppen?

Wie zeurt, krijgt een beurt!
Sisevano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2008, 10:45   #226
Dutch Bodybuilder

yourawatse's Avatar

Leeftijd: 52
Karma Power: 1 yourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allen
Alle vormen van sex (dus ook masturbatie) zijn alleen maar gezond. Zelf heb ik een vrouw die 16 jaar jonger is dan mezelf en het is me dus geraden om nog vaak over de brug te komen, wat ik doe zonder protest. Heb daar in elk geval nog nooit nadeel van ondervonden. Ik zal niet zeggen dat je sex moet hebben vlak voor de training, want dan is de power die je voor training nodig hebt wel tijdelijk weg denk ik, maar voor de rest zou ik zeggen: gewoon neuken (of masturberen) en je van al die onderzoeken niets aantrekken.
Squats: 230 kg x 1.
Military Press (zittend): 100 kg x 4.
Bent over row: 140 kg x 4.
Deadlift: 210 kg.
yourawatse is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2008, 10:48   #227
Dutch Bodybuilder

yourawatse's Avatar

Karma Power: 1 yourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allenyourawatse is een naam gekend door allen
Citaat:
Origineel gepost door stas Bekijk Post
wtf? gaan julie mij hier uitlache omdat ik wa foute in de teks heb
ben buitenlander ...
Ja zeg ook geen reclame voor ons Belgen.
Oud 28 April 2008, 10:49   #228
Dutch Bodybuilder

yourawatse's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door stas Bekijk Post
u logica is zo ...dom
Zijn logica is integendeel heel juist!
Oud 28 April 2008, 11:17   #229
Competitive Bodybuilder

Sisevano's Avatar

Karma Power: 4 Sisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSisevano heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Mooi, dr op los neuken dus

Oud 28 April 2008, 11:30   #230
★ Universal Muscle Ape ★
Elite Member

Antropoid's Avatar

Karma Power: 43
Antropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma Pimp
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Loo Bekijk Post
what the fuck dit topic loopt nog steeds.

Ik ga voortaan 3x per week rukken, ben benieuwd of het mijn prestaties en mijn geilheid bevordert. Ik denk het wel.
Niet meer rukken!

Ga chicks versieren als je moet lozen!

Of ben je al weer van je theorie uit onderstaand topic afgestapt:

Veel mastruberen vermindert de motivatie tot versieren en/of sex

Zal je toch moeten kiezen of je ooit nog echt groot wil worden of veel wil neuken
Oud 28 April 2008, 11:35   #231
Competitive Bodybuilder

Sisevano's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Antropoid Bekijk Post
Niet meer rukken!

Ga chicks versieren als je moet lozen!

Of ben je al weer van je theorie uit onderstaand topic afgestapt:

Veel mastruberen vermindert de motivatie tot versieren en/of sex

Zal je toch moeten kiezen of je ooit nog echt groot wil worden of veel wil neuken
sorry maar ik doe gewoon beide, en ik wordt groot, en ik neuk veel

Oud 28 April 2008, 11:56   #232
★ Universal Muscle Ape ★
Elite Member

Antropoid's Avatar

Karma Power: 43
Antropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma Pimp
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Sisevano Bekijk Post
sorry maar ik doe gewoon beide, en ik wordt groot, en ik neuk veel
Dat is natuurlijk de beste optie
Oud 4 May 2008, 15:56   #233
Novice

Karma Power: 0 90nk is op een gedistingeerde weg
OF (DE MEEST EXTREME OPTIE):
Ruk gewoon lekker elke dag en spuit het sperma in je proteïne shake voordat je gaat mixen en niks aan de hand.

Maarja al gebruik je proteine shake hoef je je toch geen zorgen te maken, omdat met een shake compenseer je Ruim alle eiwitten die je er heb uitgespoten.

Conclusie:
1 a 2 keer per dag kan geen kwaad, als je het met genoeg eiwitten compenseert!
90nk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2008, 16:22   #234
Cool Novice

Gosha's Avatar

Leeftijd: 17
Blog Berichten: 1
Karma Power: 1 Gosha heeft een spectaculair aura over zichGosha heeft een spectaculair aura over zichGosha heeft een spectaculair aura over zich
Citaat:
Origineel gepost door Sisevano Bekijk Post
das mooi, mijn test level is volgens mij maar 100x te hoog dus kan er wel vanaf, maarre, masturbatie heeft men het over, dat is dus geen sex(voor de wat dommere mensen, geslachtsgemeenschap) dat doet je test level weer uppen?
voor de dommere mensen....: masturbatie is een vorm van seks
Gosha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2008, 17:04   #235
kol
Novice

kol's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 0 kol is op een gedistingeerde weg
Ik heb me bijna twee maanden niet afgetrokken maar kreeg wel 3 keer natte dromen. Daarvoor was het toch elke dag 1 a 2 keer afterekken.
Weet iemand of whey eiwitten helpen met erectie of sperma productie.
Oud 4 May 2008, 17:14   #236
Dutch Bodybuilder

PatLOVEbritt's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 1 PatLOVEbritt is op een gedistingeerde weg
Stuur een bericht via MSN naar PatLOVEbritt
Bekijk Galerij (10 foto's)
ff een tijdje niet meer neuken, kijke nof het werkt.
Zal me vriendin leuk vinden haha

benchpress 1x120 max

Leeftijd: 19
lengte: 181cm
gewicht: 89kg
vetpercentage: 10,6 (9,6kg fat mass)
PatLOVEbritt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2008, 17:52   #237
Competitive Bodybuilder

HB89's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 13
HB89 is herboren in de Halfgod realmHB89 is herboren in de Halfgod realmHB89 is herboren in de Halfgod realmHB89 is herboren in de Halfgod realmHB89 is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door PatLOVEbritt Bekijk Post
ff een tijdje niet meer neuken, kijke nof het werkt.
Zal me vriendin leuk vinden haha

Jou voelt ze toch niet joh

(inkoppertje)
HB89 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2008, 19:13   #238
Dutch Bodybuilder

Keranos's Avatar

Leeftijd: 15
Karma Power: 1 Keranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbakenKeranos is een prachtig lichtbaken
Stuur een bericht via AIM naar Keranos Stuur een bericht via MSN naar Keranos
Citaat:
Origineel gepost door HB89 Bekijk Post
Jou voelt ze toch niet joh

(inkoppertje)
+1

"la vita č dura, cosė sono io"
"Che cosa non li uccide, li rende pių forti."

Keranos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2008, 20:20   #239
Advanced Bodybuilder

Ripped Buik's Avatar

Karma Power: 6
Ripped Buik is herboren in de Dier realmRipped Buik is herboren in de Dier realmRipped Buik is herboren in de Dier realm
ik ga vanaf morgen ook proberen me aan de 2x per week te houden... zal wat worden!

Karma komt altijd terug... Je hebt de laatste 24 uur te....
Ripped Buik is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels