| | #201 |
| Novice | man man wat n reacties ;;.. ik zeg niet !! da je moet nie meer ruke of een keer in de maand of zo... halloo ik zeg da je nie elke dag meot doen ! sperma bevat een pro-eiwit en als je elke dag spuit ben je veel kwijt blo's ja als je per maadn 300-200 euro kunt uigeve an suplemten zou ik zwijgen maar ik kan da dus niet dus ;... ruk ik 3 keer inde week |
| | |
| | #202 |
| Competitive Bodybuilder | Zeg jij überhaupt wat dan?
__________________ "Dis moi.......donne moi...." Status: 87KG But the marketing teams of the pharmaceutical companies do what they can to soothe parents' concerns by separating the image of street-speed-users from the clean, clinical, healthy use of their products. |
| | |
| | #203 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2004 Locatie: Mechelen Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 60 | Kansloos...
__________________ Nu: 1m83, 83,5 kg No More Mr Nice Guy God hates us all! Log: bigger, stronger, better |
| | |
| | #204 | |
| Huge Freak Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 39 | Citaat:
| |
| | |
| | #205 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
(heb niet het hele topic gelezen, misschien is het al gepost)
__________________ BP = 10 x 50 DL = 10 x 85 SQ = 10 x 70 cutten! | |
| | |
| | #206 |
| Novice | blo s . als je bijvorbedna het traine rukt dan moet u lichaam die ewite opnieuw maken ..dan is u lchaam bezig met u bale(ewite naar u balle te sture ..) en geen hersteel an u speire ruk gewoon nie mer dan 3 keer per week |
| | |
| | #207 | |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Etten-Leur Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
| |
| | |
| | #208 |
| Novice | |
| | |
| | #209 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
get a life dude!
__________________ LOG http://forum.dutchbodybuilding.com/f...7/#post2490248 Foto's http://forum.dutchbodybuilding.com/f...r-tijd-150005/ Krachtstats: Bench press: 1*85 Deadlift : 1*165 Fullsquat : 2*110 _______________ + Totaal: 360 kg | |
| | |
| | #210 |
| Freaky Bodybuilder | Wat?
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok |
| | |
| | #211 |
| Super Administrator | Dat dit topic nog leeft. Ik vraag me af hoeveel Dbbtjes er al onthoudingsperiodes hebben toegevoegd aan hun BB programma in de hoop meer spiertjes te kweken
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #212 |
| Ripped Bodybuilder | I tried...
__________________ Athletica Nervosa |
| | |
| | #213 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: I from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
Karma Power: 20 | dus conclusie?
__________________ De eventuele anabole werking en de bijwerkingen van prohormonen zijn meestal nooit onderzocht. Alleen wetenschappelijk onderzoek kan hierover uitsluitsel geven. Producenten voeren dit onderzoek meestal niet uit en zetten het prohormoon gewoon in de markt. De gebruiker is het proefkonijn. Of het haasje. cutten: hoe begin ik? http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-begin-112937/ |
| | |
| | #214 |
| Ripped Bodybuilder | Ik kwam niet verder dan 2 dagen.
__________________ Athletica Nervosa |
| | |
| | #215 |
| Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 0 | hoe kan het nou dat rukken slecht is voor testosteron. ben er zeker van dat professionele bodybuilders neuken of rukken of wat dan ook. |
| | |
| | #216 |
| Super Administrator | En denk je dat dat een ruk uitmaakt als je 7 gram testosteron per week in je reet spuit?
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #217 |
| Freaky Bodybuilder | @ Big T, als dit topic een fabeltje is en nog eens staat onder "Wetenschap Algemeen" zou het dan niet tijd worden dat het gesloten wordt of een move krijgt naar het gare hok?
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok |
| | |
| | #218 |
| Ripped Bodybuilder | typte je dit toen je dronken was?
__________________ I will not break and I will not bent, I will not be quiet and I'll stay rough to the end, Half with submission and with music to defend, The harder is the challenge, The stronger I'll stand! 92 kg @ 1,81 @ 17,3 % |
| | |
| | #219 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Etten-Leur Geslacht: M
Karma Power: 0 | whahahahahaha |
| | |
| | #220 |
| Super Administrator | Wie zegt dat dit een fabeltje is? Er is wel degelijk een onderzoek.
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |