| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties |
| | #1 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Fryslan Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Hoe maak ik meer groeihormoon aan?
Je leest wel eens wat over dat als je slaapt dat er dan groeihormonen af worden gegeven in bepaalde schokken en je hoort wel eens dat krachttraining je groeihormonen triggert maar ik wou hier eigenlijk wel wat meer over weten. hebben jullie hier misschien meer info over? Ik wil graag weten op welke manieren en wat de beste manier is om meer groeihormoon aan te maken, op een natuurlijke wijze uiteraard. grtz! |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Hoe maak ik meer groeihormoon aan?
ghb en in een trui trainen
__________________ Mijn Log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...rainen-161378/ |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Fryslan Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Hoe maak ik meer groeihormoon aan?
dat van ghb had ik inderdaad ook gelezen. dat zou de aanmaak van groeihormonen verdubbelen.
|
| | |
| | #4 |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m50 160kg 1% Karma: | Re: Hoe maak ik meer groeihormoon aan?
Eens aan me maten vragen of ze dat spul hebben. Kan er ook nog wel bij. |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Hoe maak ik meer groeihormoon aan?
Goed en diep slapen. eens in de zoveel tijd een shitload melatonine erin.(5mg)
__________________ † bp 110 dl 230 sq 180 Clean and Jerk 90. Gruupske vûr Noord-Brabanders of meese die dé ôk wel gèère un bietje zén. http://forum.dutchbodybuilding.com/g...hp?groupid=104 Sjekoog en la casa del Dolor http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-dolor-216259/ |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2006 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Dat van die ghb blijkt niet echt effect te hebben, iets met verhoogde cortisol die het proces dan tegenwerkt ofzo.
__________________ "De vrouwtjes zijn net Anabolen ze vragen om genomen te worden." - Mijn held Sanchez |
| | |
| | #7 |
ergogenics? |
| | |
| | #8 |
| Novice Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
17 hd werkt echt top de testosterone vliegt door je lichaam...
|
| | |
| | #9 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #10 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 2m30 40kg 50% Karma: | Re: Hoe maak ik meer groeihormoon aan?
|
| | |
| | #11 |
|
| | |
| | #12 |
| Mixed Martial Artist | Re: Hoe maak ik meer groeihormoon aan?
__________________ "Our strenght grows out of our weaknesses" |
| | |
| | #13 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: Hoe maak ik meer groeihormoon aan?
Citaat:
__________________ 19jr | 1,90m | 92,5kg Traint sinds maart '07 Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's The Enslaved Sculptor Today is a major oppurtunity to grow | |
| | |
| | #14 | |
| Massive Warrior | Re: Hoe maak ik meer groeihormoon aan?
Citaat:
Je moet natuurlijk niet extra kleding gaan aantrekken als je een zware inspanning doet in een al relatief warme omgeving. Dat is vragen om problemen. Je zweet zodat je lichaam kan afkoelen, want overhit geraken is ongezond en zelfs gevaarlijk. Doordat je een extra sweater aantrekt kan het zweet niet verdampen, kunnen de afvalstoffen daardoor ook niet goed weg, kan je lichaam niet een normale temperatuur aanhouden. Je lichaam gaat om te compenseren nóg meer zweten, met kans op uitdroging (levensgevaarlijk, zelfs als je meer water drinkt) en vroegtijdige vermoeidheid. Hard trainen = ok Hard trainen met trui aan in warme omgeving = idioot
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| groeihormonen, groeihormoon |
| Topic Opties | |
|
|