| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Freaky Bodybuilder |
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7, TheNose, Saa, Animallegs, Gillian, sanca, Raoul Duke, Xto ... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! New: Posing filmpje Trainingslog: Trapzillah on the move ... |
| | |
| | #22 |
| Huge Freak Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 50 | |
| | |
| | #23 |
| Ripped Bodybuilder |
__________________ ...................2007............................nu.....................2008 Deadlift.........250kg 1x....................265kg 1x................300kg 1x Squat...........160kg 5x....................200kg 1x................200kg 5x Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x |
| | |
| | #24 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
Als je niet langer dan een jaar of 2-3 serieus traint, zijn de adviezen die al gepasseerd zijn in dit topic, zoals verandering van schema, meer/beter eten etc. prima. Ik weet niet hoe lang jij al bezig bent en vanwaar je bent gekomen qua stats, maar hier naar kijkend zou ik vermoeden dat er nog wel wat rek bij je in moet zitten. Als je echt lang traint, minstens 5-10 jaar dan werkt dit op een bepaald niet meer heb ik gemerkt. Wat ik toen ondernomen heb is me sterk gaan verdiepen in periodisatie en de relaties belastingprikkels - verstoring homeiostase - recuperatie - en adaptatie. Na wat practisch experimenteren kwam ik er achter dat het doen van een reeks trainingssessies binnen 3-4 weken, met een sterk toenemend trainingsvolume en intensiteit en zonder volledig herstel tussen de trainingen wel in ene weer progressie met zich mee bracht. Dit wordt ook wel overreaching genoemd, feitelijk een bedoelde lichte vorm van overtraining, wat een noodzakelijke extreme trainingsprikkel vormt, noodzakelijk om het lichaam weer progressief te laten reageren. Hierbij is het wel zeer belangrijk dat het lichaam daarna de kans krijgt volledig te herstellen van de "cumulative fatique" en te supercompenseren. Dmv. bijv. 1-2 weken deload in de vorm van actieve rust. Als je dat namelijk niet doet brand je heel snel op.... | |
| | |
| | #25 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 25 | als naturel komt men helaas snel aan grenzen, maar er is altijd wel wat te verbeteren, of tenminste op het level te blijven waar je bent. - kompleet ander voedings schema, bijv brood door rijst, andere supplementen.... etc. - kortere of langere workouts - kortere periodes maar hard bijv. 3-5 weken lang elke set till failure..., daarna rust ..en daarna een schema met lichtere intensiteit. - verbeter je conditie. - ga eens je bf senken ter motivatie - ga een tijdje poweliften ter motivatie.. en "vergeet" bodybuilding voor een paar maandjes. maar vooral : doorgaan en niet opgeven.... succ6
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- |
| | |
| | #26 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
| |
| | |
| | #27 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
Las zelf vaak ook een aantal weken iets meer rust in tussen de trainingen en ga even helemaal off supplementen...om daarna weer helemaal los te gaan met nieuwe trainings, voeding en supplementenschema....zelfs na dik 20 jaar training doe ik het hier nog goed op
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) . | |
| | |
| | #28 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 25 | Citaat:
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- | |
| | |
| | #29 | |
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
Ik train momenteel 1 jaar en 10 maanden, ik kom van 58 kilo. En idd ik weet dat het op een bepaald moment zo goed als stopt maar vond ook dat ik nog groeipotentieel heb imo. Als ik mij spiegel aan anderen met dezelfde stats als mij gaan die wel nog vooruit. Tuurlijk spelen de genen ook mee.. Jammer dat ik niet op ma woe vrij kan trainen, eerder ma woe don. Trainingen met nog spierpijn van de dag ervoor liggen mij echt niet. Maar toch wel moeilijk om telkens te wachten tot je gevoelsmatig volledig hersteld bent.
__________________ Use your force and use your defects, then you gonna be a star Stats: 1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 90 bench 1 x 90 | |
| | |
| | #30 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 38 | Wat heeft dit met wetenschap te maken ?
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #31 | |
| Huge Freak Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 50 | Citaat:
1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 90 bench 1 x 90 Je zit al wel dicht aan je natuurlijke grens. Al bijna 20kg gegained. Tijd om er een spuit in te rammen, zit niks anders op vrees ik. | |
| | |
| | #32 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Neem eens een tijdje rust. |
| | |
| | #33 |
| Ripped Bodybuilder | Wist niet echt waar het anders te zetten. Had namelijk ook gezien dat er in deze sectie niet enkel en alleen wetenschappelijke artikels gepost worden.. Mja heb toch al eerder besloten om de roids uit mijn lichaam te houden. Ga eens kijken wat een drastische omslag in voeding-training gaat opleveren.
__________________ Use your force and use your defects, then you gonna be a star Stats: 1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 90 bench 1 x 90 |
| | |
| | #34 |
Karma Power: 50 | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |