| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Ripped Bodybuilder | Wat heb jij ondernomen wanneer je op een plateau kwam? Heb hier even mijn statistieken van vorig jaar vergeleken met mijn huidige resultaten en helaas moeten vaststellen dat er qua lengtes amper iets bijgekomen is op een jaartje Vandaar mijn peiling: Hoe en wanneer stelde jij een plateau vast en hoe ben je er precies in geslaagd om het te doorbreken?
__________________ Use your force and use your defects, then you gonna be a star Stats: 1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 90 bench 1 x 90 |
| | |
| | #2 |
| High on Meth | Toen ik op een plateau kwam ben ik gestopt met trainen. Was een jaar terug en bevalt nog steeds prima!
__________________ 90 kg 10% 1.84 Op weg naar groot |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 7 | ga je trainingen veranderen. Doe alles anders. Stel een nieuw voedingsschema op en laat je spieren schrikken. Ga naar fullbody oid, en ga 3 keer in de week deadliften en squatten. |
| | |
| | #4 |
| ★ All Natural Baby ★ | Ben 5x5 gaan trainen op grote compounds. Geen 1 reppers meer. Stuk omlaag gegaan met me gewicht en elke training 2,5kg erbij geschoven. Deed toen geloof ik squats, deadlifts, bor's, bp, mp 3x per week.
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% |
| | |
| | #5 |
| Ripped Bodybuilder | Meer eten en ander schema doen.
__________________ ...................2007............................nu.....................2008 Deadlift.........250kg 1x....................265kg 1x................300kg 1x Squat...........160kg 5x....................200kg 1x................200kg 5x Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x |
| | |
| | #6 |
| Ripped Bodybuilder | Oefeningen in een andere volgorde gaan trainen Andere oefeningen inlassen Met 2 trainen |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder | Doe ff tijdelijk een andere programma, smolov, squats 'n milk, wsb, bill star
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok |
| | |
| | #8 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
3x per week deadlift? Insane... vindt je dit niet onverantwoord? Ik bedoel het is wel blesuregevoeliger, toch?
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok | |
| | |
| | #9 |
| Ripped Bodybuilder | Alvast bedankt voor de tips Vind het maar vreemd ook dat men spierpijn iets langer blijkt te duren dan over een jaar, en sneller vermoeid ook. Overtraining denk ik niet als je amper drie maal traint per week met gemiddeld +8 uur slaap en een kantoorjob.
__________________ Use your force and use your defects, then you gonna be a star Stats: 1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 90 bench 1 x 90 |
| | |
| | #10 |
| Ripped Bodybuilder | Best wel zwaar ook... |
| | |
| | #11 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
De rest sluit ik me bij de rest aan: meer eten en ander trainingsschema.
__________________ Stats: 1.65 78 kg BF: ?? | |
| | |
| | #12 | |
| ★ All Natural Baby ★ | Citaat:
Ja
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% | |
| | |
| | #13 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2004 Locatie: Kingdom of Heaven Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 10 | Plateaus doorbreken is heel moeilijk, vooral als je al jaren traint. Hetgeen mij door mn laatste plateau heeft geholpen voor mn kuiten was supersets. Ik begin dan bvb met staand aan de machine en ga direct door op de leg press calves. Na die set neem ik 1 minuut pauze en doe dit opnieuw. Ben van plan dit tevens voor andere zwakkere spiergroepen te doen als rug en bi/triceps
__________________ Get BIG or die trying! Laatst aangepast door flex170578 : 5 April 2008 om 13:21. |
| | |
| | #14 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2004 Locatie: Kingdom of Heaven Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 10 | Citaat:
Korte trainingen met telkens 2 spiergroepen die je max aanpakt is imo nog altijd de way to go. Verspreid deze spiergroepen over een 3 dag of 4 dagen split. Dat in combi met veel eiwitten en calorien (indien ecto) en je zult groeien
__________________ Get BIG or die trying! | |
| | |
| | #15 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 7 | |
| | |
| | #16 | |
Karma Power: 7 | Citaat:
| |
| | |
| | #17 |
| ★ Universal Muscle Ape ★ | Nog meer gaan eten werkte voor mij. Kostte de nodige moeite maar is het enige wat uiteindelijk geholpen heeft.
__________________ Stop whining about your karma and go to the gym........ |
| | |
| | #18 |
| Ripped Bodybuilder | Lijkt idd een primair initiatief maar als je je vetpercentage enorm in het oog moet houden..
| | |
| | #19 |
| Freaky Bodybuilder | Bij mij is het ook mijn voeding wat mij belemmerd, ben een hardgainer en zal dus veel moeten eten wil ik groeien, vind het zelf nogal lastig om dit lange tijd vol te houden, maar dit is dan ook het enige in mijn ogen wat mij op dit plateau vast blijft houden.
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7, TheNose, Saa, Animallegs, Gillian, sanca, Raoul Duke, Xto ... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! New: Posing filmpje Trainingslog: Trapzillah on the move ... |
| | |
| | #20 |
| Huge Freak Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 50 | Plateau's, wat zijn dat? |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |