XXL Nutrition

Etend Afvallen van Dennis Rademaker uitgelicht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Robjee

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2005
Berichten
525
Waardering
54
Een nieuw jaar is aangebroken waarin veel mensen zich hebben voorgenomen om gewicht te verliezen. Het is ook een "geschikte" periode om afslankprogramma's onder de aandacht te brengen en zo wat geld te verdienen.

Dit jaar is Dennis Rademaker begonnen met Etend Afvallen (1). Een online concept dat ook anderen mensen kunnen gebruiken (2). Zijn methode is terug te vinden op internet en diverse fora. Op die manier heb ik er ook kennis van genomen.

Hij begint te vertellen over de gevaren van overgewicht en obesitas en dat veel mensen een dieet niet volhouden (het is een marteling en een dieet vergelijkt hij met het eten van “konijnenvoer”) en gaan jojo-en. De dieetindustrie zou niet gebaat zijn om mensen te helpen met afvallen. Daarmee zouden de klanten niets meer waard zijn (1). Dennis Rademaker heeft geen baat met zijn programma en wil mensen helpen. Hij biedt dit éénmalig aan. Zijn online methode duurt twaalf weken en kost € 297,-. Er is maar plaats voor 1000 personen (totaal € 297.000).

Zijn insteek is dat mensen het liefst met zo min mogelijk inspanning een maximaal resultaat willen bereiken. De ideale pil daarvoor bestaat niet, maar zijn methode zou er dicht bij in de buurt komen.
Een aangepaste voeding zou niemand volhouden, niet leuk zijn en het gewicht zou er weer snel terug aan zitten. Cardiotraining zorgt voor een tijdelijk verhoogd energieverbruik, maar dat zou onmiddelijk terugvallen. De oplossing zou zijn om het energieverbruik te verhogen met spierverstevigende oefeningen (3). Door dit drie keer in de week te doen val je gegarandeerd af. De voeding aanpassen is niet nodig. Iedereen kan gewoon alles blijven eten.

citaat Dennis Rademaker zei:
Je Leeft Gewoon Langer Als Je Afvalt! (1)
Dat zou je verwachten aangezien gewichtsverlies een positief effect heeft op verschillende risicofactoren. Onderzoek laat echter tegenstrijdige resultaten zien (4, 5). Verklaringen hiervoor zijn een slechte onderzoeksopzet en een gebrek aan controle van confounders. Ook heeft het waarschijnlijk te maken met de samenstelling en verhouding van het gewichtsverlies. Subcutaan vet zou net als de vetvrije massa beschermend werken. Abdominaal en ectopisch vet daarentegen is een risicofactor. Vreemd genoeg kan daarom niet hard gemaakt worden dat je langer leeft wanneer je afvalt. Gezonde mensen met overgewicht en obesitas laten zelfs een verhoogt risico op overlijden zien na te zijn afgevallen.

Er is op internet ook een site te vinden waarbij met behulp van een video wordt uitgelegd hoe anderen het programma kunnen gebruiken en aanbieden om er geld mee te verdienen (2). Het programma is dan ook voornamelijk bedoeld om geld mee te verdienen. Op die site staan standaard voorbeelden op die aan mensen gemaild kunnen worden. Blijkbaar kan hij hiermee in de toekomst kijken. Voordat hij het kon weten was er namelijk al in een voorbeeld te lezen:

• Daar ben ik weer, hier Dennis, van Etend Afvallen. Sorry voor het niet zo nette onderwerp van deze e-mail, maar ik ben me echt kapot geschrokken! Gisteren heb ik je een link gestuurd om mijn eerste training van de methode Etend Afvallen GRATIS te volgen. En HOLY SHIT, wat een reacties!!! Al 196 mensen hebben gereageerd! Dit had ik echt niet verwacht....
• Hallo, Zo, dat was een werk! Maar gelukkig heb ik de meeste reacties op Etend Afvallen en de gratis training kunnen beantwoorden. Wat me opviel is dat er toch een hele hoop mensen zijn die er niet van overtuigd zijn dat ze kunnen afvallen. Misschien heb jij dat ook wel. En weet je, dat begrijp ik!


En gedurende een aantal dagen kreeg ik keurig die standaardvoorbeelden in mijn mailbox met de bedoeling dat het allemaal persoonlijk is.
Ook wordt er in de video gezegd dat mensen met zo weinig mogelijk inspanning zoveel mogelijk willen afvallen. Het liefst willen ze pizza, friet en hamburgers blijven eten. Dat zou precies zijn wat Etendafvallen biedt met het product. Mensen kunnen gewoon blijven eten wat ze willen (zie de video referentie 2 op 5:00 – 5:30).

Als geïnteresseerde in het programma heb ik mijn email opgegeven waarna ik meer informatie kreeg. Dit bestond uit diverse mailtjes waarin ik blijkbaar werd gezien als iemand die me had aangemeld om af te vallen (6).

De oorzaak van overgewicht en obesitas is multifactorieel. Zowel inactiviteit, eetpatroon, psychologische factoren, gebrek aan kennis, opvoeding, erfelijkheid en de obesogene leefomgeving spelen hierbij een rol. Waaruit blijkt dat jouw methode zo effectief is? Is er onderzoek dat dat bevestigt? Bijvoorbeeld dat een dergelijke inspanning de stofwisseling tot 48 uur lang verhoogt en met hoeveel? Met name de intensiteit en de lengte hebben hier invloed op. Met een minimale inspanning (zoals jij jouw methode omschrijft) lijkt het effect daarop beperkt.
Het geven van je eigen ervaring uit de praktijk is voor anderen oncontroleerbaar (7). Het klinkt alsof een slager zijn eigen vlees keurt (met alle respect).
Naast het ontstaan van overgewicht en obesitas is een verkeerde voeding ook oorzaak van een aantal (chronische) ziekten. Het lijkt mij een onjuiste benadering om een ongezond voedingspatroon niet aan te passen. Ten eerste verbetert het de gezondheid en ten tweede is het effectiever om af te vallen (8, 9).
Bovendien zorgt extra beweging voor een toename van de eetlust waardoor het extra energieverbruik voor een groot deel wordt gecompenseerd (10, 11). Zeker op de langere termijn. Dit benadrukt dat ook aandacht schenken aan de voeding van belang is. Dit druist toch in tegen jouw methode waarbij mensen kunnen blijven eten wat ze maar willen?

Hierop kreeg ik een reactie:

Dennis Rademaker zei:
Bedankt voor je interesse in mijn afslankprogramma en ik zal je vragen zo goed mogelijk beantwoorden.

Ten eerste wil ik zeggen dat ik het geheel met jouw stellingen over factoren voor afslanken eens bent, ik pas deze dan ook bijna allemaal toe in mij Etend Afvallen programma.
Waarom mijn methode zo effectief is, is absoluut geen 'rocket science' of een compleet nieuwe uitvinding maar een combinatie van 20 jaar ervaring en opleiding binnen de sport- en gezondheidsbranche en de fysiologische wetten van het lichaam.
Mijn programma werkt door middel van het uitvoeren van spierverstevigende oefeningen met een dusdanige intensiteit en uitvoering dat er vetverbranding plaats vind.
Het zijn je spieren die 24 uur per dag energie verbruiken. Vooral in rust, wanneer je niet aan het sporten bent, zijn jouw opgeslagen vetreserves de belangrijkste energiebron voor jouw spieren. Vetten zijn eigenlijk opgeslagen energie. Hoe groter jouw spiermassa hoe meer vetten je gaat verbranden. Met andere woorden, jouw stofwisseling wordt hoger en een gevolg van spierverstevigende oefeningen is dat deze stofwisseling tot 48 uur na inspanning hoog blijft. Hoeveel dit is is per persoon verschillend omdat geen enkel persoon dezelfde ruststofwisseling heeft. Het verliezen van spieren is iets wat je absoluut moet voorkomen. Strenge diëten en te veel cardio zijn de oorzaken van het verlies van spiermassa.
Je kunt pas spreken van dat lengte en intensiteit bepalend zijn voor een resultaat als je weet wat de activiteit is. Het is logisch en duidelijk dat je bijv. met 1 uur wandelen in het park minder calorieën verbrand dan met 1 uur borstcrawl zwemmen. Dit is ook de reden dat met mijn programma minder tijd nodig is om net zo veel of meer calorieën te verbranden dan met bijv. een cardio activiteit.
Voeding is zeker een belangrijk onderdeel om gewicht te verliezen. Dit is daarom ook een onderdeel van het etend afvallen programma. Een voedingsadvies en voedingspatroon zijn in het programma verwerkt.

Etend Afvallen houdt absoluut niet in dat mensen een ongezond voedingspatroon kunnen voortzetten en daarmee veel gewicht kunnen verliezen, integendeel. Zoals je zelf al aangaf zal beweging en inspanning de eetlust verhogen waardoor je zelfs meer zal willen en moeten eten, wat ik trouwens ook al aangaf in mijn presentatie. Dit advies wordt dan ook in mijn programma gegeven en heeft daarom ook de toepasselijk naam Etend Afvallen gekregen. De juiste voeding en regelmatig eten zal daarom het afslankproces verbeteren en verhogen.

Ik hoop dat je wat met deze antwoorden kunt.

Bewegen is goed en dient gestimuleerd te worden. Wat dat betreft is er niets mis met het doen van 60-90 minuten spierversterkende oefeningen per week. Maar om dit aan te prijzen als een gegarandeerde oplossing tegen overgewicht waarmee je enorm gaat afvallen zonder voedingsaanpassingen en zonder dat er discipline voor nodig is gaat mij duidelijk te ver.

Ik heb Dennis op de hoogte gesteld van dit topic en hem uitgenodigd om te reageren.

Referenties

1) http://www.etendafvallen.nl/fe/19518-etend-afvallen
2) http://www.etendafvallen.nl/fe/19699-affiliate-hulp
3) Je doet een 20-30 minuten spierverstevigende oefeningen, gewoon thuis, zonder dat je ook maar iets nodig hebt.
Ook hoeft je helemaal geen ervaring te hebben of lening te zijn.
En dan verbrand je tot 48 uur lang na je training nog calorieën.
Zodat je het grootste gedeelte van de tijd aan het afvallen bent zonder dat je beweegt!
Dus ook wanneer je voor de tv zit of ligt te slapen.
Of zelfs zit te eten!
En hoe vaak en hoe lang moet je deze oefeningen dan doen? 3 keer per week een 20 tot 30 minuten lang
En na 12 weken heb je een top resultaat
http://www.etendafvallen.nl/fe/19518-etend-afvallen
4) Harrington M, et al. A review and meta-analysis of the effect of weight loss on all-cause mortality risk. Nutr Res Rev. 2009 Jun;22(1):93-108.
5) Poobalan AS, et al. Long-term weight loss effects on all cause mortality in overweight/obese populations. Obes Rev. 2007 Nov;8(6):503-13.
6) Waarom ben jij nog niet begonnen met afvallen? En dat terwijl je je dit wel voorgenomen had, anders was je immers nooit op mijn website terecht gekomen.
Beginnen kan trouwens op de volgende link:
http://www.etendafvallen.nl/fe/19805-beginnen
Sorry dat ik zo direct ben, maar als personal trainer is dat de beste manier om iemand echt te helpen. Je achter de broek aan te zitten.
Anyway, er moet een reden zijn dat je nog niet begonnen bent met Etend Afvallen.
7) Tot dusver is iedereen die mijn methode heeft gevolgd mega enthousiast en heb ik alleen maar complimenten en leuke reacties gehad.
Dus ik ben extreem zeker van mijn zaak. Ik weet gewoon zeker dat het jou supergoed zal helpen om af te vallen.
En ik wil natuurlijk niet de reputatie van mijn website op het spel zetten.
Misschien nog belangrijker, ik ben ook een mens, net als jij. En ik wil gewoon graag mensen helpen met afvallen en trots zijn op mezelf.
En ook ik heb helemaal geen zin om me zorgen te maken over of ik word afgezet of niet. Het is immers ook niet makkelijk om iemand te vinden die je kan vertrouwen, vooral niet op het internet tegenwoordig. En daarom ben ik dus zo zelfverzekerd en royaal!
8) Shaw K, et al. Exercise for overweight or obesity. Cochrane Database Syst Rev. 2006 Oct 18;(4):CD003817.
9) CBO, Richtlijn Diagnostiek en behandeling van obesitas bij volwassenen en kinderen. 2008
10) Blundell JE, Stubbs RJ, Hughes DA, Whybrow S, King NA. Cross talk between physical activity and appetite control: does physical activity stimulate appetite? Proc Nutr Soc. 2003 Aug;62(3):651-61
11) Hopkins M, King NA, Blundell JE. Acute and long-term effects of exercise on appetite control: is there any benefit for weight control? Curr Opin Clin Nutr Metab Care. 2010 Nov;13(6):635-40.
 
Citaat van zijn website:

Hoe jij slapend afvalt en in 12 weken -zonder enkel dieet- alle overtollige kilo's kwijt bent!

Dit was voor mij al genoeg reden om niet verder te lezen. Dit is per definitie onzin natuurlijk. Hij wil geld verdienen, dat is wel duidelijk. En zolang er dikke mensen ten einde raad opzoek gaan naar afval methodes zal hij klanten trekken met zijn mooie sprookjes.

Deze mafkees kan zo bij tell sell beginnen met praatjes van ''met dit apparaat krijg je binnen een paar weken een wasbordje!!!''

Daar is hij geschikt voor, verder moet hij wat voeding en diëten betreft echt zijn waffel houden. :)

Hij biedt dit éénmalig aan.

Daarna wil iedereen zijn geld terug omdat deze methode niet werkt, en is hij met een volle portemonnee vertrokken.
 
Im on the topic, hopen dat hij de confrontatie aangaat! :-)
 
Ik werd al zot van het inleidend filmpje. Quasi bij elk woord een hoofdletter...

Heel dat gedoe komt zo onprofessioneel over, dat ik het al niet de moeite vind me er echt in te verdiepen. En als hij iedereen die een mail stuurt al gaat beschouwen als een iemand die zich aanmeldt, kom je inderdaad snel aan een hoog aantal :p.
 
Het Werkt Echt
NIET
 
Enige research:

http://www.linkedin.com/in/dennisrademaker

Copyright: Site 'Etend afvallen': Avantix SARL
Dennis werkt bij Avantix B.V. (dochter van Avantix SARL).
Avantix B.V. staat sinds 12 januari jl. ingeschreven in het handelsregister.
Bedrijfsomschrijving: verkoop en exploitatie van websites.

Hmm, Argentinië (zwijmel): [Link niet meer beschikbaar]
Ik zeg 'Vamos Argentinië'

Nog even een cv-tje? U vraagt, wij draaien:

Dennis Rademaker

Mijn hele leven ben ik al bezig met het lichaam en gezondheid. Ik heb op professioneel niveau voetbal gespeeld bij een eredivisie club in Nederland en de sportopleiding gevolgd aan het CIOS in Overveen.
Vanaf 2003 ben ik actief in de Health- en Wellness-industrie. Ik heb 5 jaar als clubmanager gewerkt in een Health- en Fitnessclub in Rotterdam waar ik veel kennis en ervaring heb opgedaan over deze branche. In 2008 ben ik zelfstandig ondernemer geworden en heb ik mijn eigen fitnessclub geopend, Go Fitness in Spijkenisse.

Onlangs ben ik het bedrijf Living Well Marketing gestart dat gelieerd is aan het bedrijf Wellness International Network. Dit bedrijf is internationaal operationeel in de twee snelst groeiende markten: e-commerce en Wellness. In mijn visie (en die van econometrist Paul Zane Pilzer) zal deze markt een grotere economie worden dan de gehele fitness industrie. Deze firma is in 2009 in het blad Management Team benoemd als één van de top 500 bedrijven met het beste imago op nummer 357 (zie pagina 21) dat onderzocht is door het TNS-NIPO.

Wat zeer bijzonder is aan dit bewezen business concept, is dat er maar één weg tot succes is, en dat is samenwerken met (onafhankelijke) zakenpartners die met elkaar kennis en kunde delen om tot een maximaal (financieel) succes te komen. Zo worden ‘nieuwe’ business partners in een traject begeleid om zo snel mogelijk kennis op te doen om zich tot hun maximale potentieel te ontwikkelen. Met onze zakenpartners zetten wij ons op deze wijze voor 100% in d.m.v. advies, aandacht, motivatie en training op het gebied van fysieke, mentale en financiële gezondheid.
De hoofddoelstelling hiervan is om een passief inkomen te genereren.
Wij zijn op zoek naar business partners voor de expansie in o.a. Benelux, Duitsland, UK, Italië, Spanje, Australië, Frankrijk, Zuid-Afrika, USA, Brazilië, Rusland, China en Mexico.

Passief vet verliezen passief inkomen generen. Helemaal mee eens. Eigenlijk moet alles van zelf gaan! En als dat niet lukt? Dan kun je fitnessen bij go-fitness in Spijkenisse, vanaf EUR 4,04 per week: [Link niet meer beschikbaar]
Ik zeg nog niet meteen 'Ja'

(streetview:) http://maps.google.nl/maps?hl=nl&gb...0C&sa=X&oi=local_result&ct=image&ved=0CB0Q_BI


Dennis is overigens geen eigenaar (meer) van de tent. Dat is de heer Bruseker (tevens bestuurder). Het gaat ook niet zo denderend met de tent. Ik zie dat de +/- 45.000 verlies nu wordt aangehouden als negatieve reserve? Tja, zo kan het idd ook ;)

Misschien toch naar 5 euro per week?

Gewoon een jonge entrepeneur in tijden van crisis. Iemand nog behoefte aan het woonadres van Dennis? Nee, zo ben ik niet ;) Go Dennis! Wel een beetje eerlijk blijven he.
 
Op een ander forum waar hij zijn concept promoot*+ heb geschreven dat alleen matig intensieve spierverstevigende oefeningen zonder voedingsanpassingen en discipline niet de oplossing zal zijn. Zijn reactie:
Bedankt voor je reactie. Je hebt absoluut gelijk! Natuurlijk bevat dit concept zeer uitgebalanceerde voeding schema's. Waarschijnlijk heb je het nog niet aangeschaft?
Toch wordt herhaaldelijk gezegd en geschreven dat een dieet niet nodig is en dat je kunt blijven eten wat je wilt (zelfs friet, hamburgers en pizza's). Dus heb eens gevraagd hoe dat nu zit.
Ook heb ik nogmaals gevraagd waar hij de verhoging van de stofwisseling op baseert. Een essentiële vraag lijkt mij wanneer dat DE insteek is van zijn concept. Met name volume en intensiteit lijken van belang om de verhoging van de stofwisseling te verlengen. Aspecten die ik niet direct terugvindt in zijn concept. Zijn reactie:
Fijn dat je verder inhoudelijk bent geïnteresseerd. Je begrijpt dat ik verder niet veel meer kan vertellen over het concept! Schaf het concept aan Robjee en je kan een zeer objectief oordeel geven
 
Onlangs ben ik het bedrijf Living Well Marketing gestart dat gelieerd is aan het bedrijf Wellness International Network.
MLM :kots::kots:
 
Hij zal wel gek zijn om hier de confrontatie aan te gaan, het risico lopende dat hij compleet wordt ontmaskerd door dbb'ers met verstand van voeding en afvallen.

Nee, die dikke schapen voorliegen is veel lucratiever en vult zijn portemonnee wel.

Soms vraag ik me af waarom ik niet zo'n programma in elkaar zet, site erbij etc, webshopmogelijkheden. Ik bedoel, ik heb de kennis en kan het technisch ook zelf opzetten. Denk dat mijn normen en waarden me in de weg zitten.
 
Dennis Rademaker valt af. Goed werk dusver.
 
Enige research:

http://www.linkedin.com/in/dennisrademaker

Copyright: Site 'Etend afvallen': Avantix SARL
Dennis werkt bij Avantix B.V. (dochter van Avantix SARL).
Avantix B.V. staat sinds 12 januari jl. ingeschreven in het handelsregister.
Bedrijfsomschrijving: verkoop en exploitatie van websites.

Hmm, Argentinië (zwijmel): [Link niet meer beschikbaar]
Ik zeg 'Vamos Argentinië' ...

... Gewoon een jonge entrepeneur in tijden van crisis. Iemand nog behoefte aan het woonadres van Dennis? Nee, zo ben ik niet ;) Go Dennis! Wel een beetje eerlijk blijven he.

Zijn programma wordt aangeboden voor €297, waarvan de verkopers (affiliates) per verkoop €150 behoren te ontvangen. Zij brengen hiervoor geïnteresseerden naar z'n website waar je je emailadres moet opgeven.
Na een dag of 10 werd naar deze emailadressen een [Link niet meer beschikbaar] gestuurd met het aanbod dat ze het programma voor €97 konden aanschaffen omdat hij zich schuldig zou voelen i.v.m. een andere aanbieding elders. En hij eerdere kopers €200 zou hebben terug betaald! Hoe kan iemand van €97 de €150 betalen die de verkopers toekomt? Z'n handelswijze lijkt in ieder geval op bedrog.
 
Een duidelijk stukje dat je geschreven hebt Remmco. Die mail heb ik ook binnengekregen en dat lijkt inderdaad niet helemaal te kloppen. Het begint wel een kenmerkende stijl te worden van hem om mensen te benaderen.
Het concept is vooral gericht op zoveel mogelijk geld proberen te verdienen, waarbij de inhoud minder belangrijk is en waarbij zelfs misleidende, onjuiste en tegenstrijdige beweringen geoorloofd zijn.

Ben benieuwd of hij (of iemand anders) reageert, maar mijn verwachtingen zijn niet hoog. Heb je hem ook een mail gestuurd hierover?
 
Remmco heeft een duidelijk stukje geschreven over de prijsstelling van Etend Afvallen. Hier heeft hij ook een reactie op gekregen van Dennis:

Remmoo

Een dag of 10 geleden is het programma “Etend Afvallen” gestart, waarmee je in 12 weken alle overtollige kilo’s moet kunnen verliezen. Een naar mijn idee, op het eerste oog, mooie campagne. Zowel voor de ontwikkelaars, maar ook voor de kopers en de verkopers.

Nog geen week later lijken de verkopers (de affiliates; zij die proberen het product van een ander te verkopen (in dit geval via PayPro) en daar vervolgens bij een geslaagde verkoop een percentage van de winst over ontvangen) de dupe. Onderdeel van de campagne is de zogenaamde opt-in pagina. Verkopers verwijzen op hun websites vaak naar zo’n pagina. Zo ook bij die van Etend Afvallen. De geïnteresseerde wordt op een opt-in pagina verzocht zijn naam en emailadres achter te laten om naar de volgende pagina te kunnen gaan en daar meer duidelijkheid te krijgen over dit product.
Tot zover is er niets aan de hand. Maar afgelopen vrijdag kreeg ik – als geïnteresseerde en niet als verkoper – een email van de ontwikkelaars waarin dit product wordt aangeboden voor slechts 1/3 van de prijs, omdat ze het met ons (de geïnteresseerden) wilde “goedmaken”. Deze verlaagde prijs was immers ook via een Grouponactie aangeboden, zo luidt het excuus. Maar, en daar zit het probleem, deze prijs is lager dan het deel dat de verkopers beloofd is. Ofwel: de ontwikkelaars zouden voor elk verkocht product geld moet toeleggen om hun verkopers hun beloofde deel uit te betalen. En eerlijk gezegd lijkt me dat wat sterk. En mochten ze dat wel willen doen, dan neem ik gelijk – via mijzelf als verkoper – 1000x dit product af, omdat ik dan simpelweg minder betaal dan ik er aan verdien.

Het is tot op heden nog niet duidelijk of de ontwikkelaars al dan niet de volle commissie betalen of dat zij de verkopers met mooie beloftes aan het werk hebben gezet en die niet na kunnen komen. Er is nog niet gereageerd door hen.

Heren ontwikkelaars; Graag jullie reactie!


Reactie Dennis Rademaker

Wij zagen dat het heel moeilijk was om etend afvallen voor het bedrag dat wij aangaven te verkopen en tegen groupon op te boxen. Dus wij hebben de actie door laten lopen via ons maar alles wat jullie nu verkopen krijgen jullie ook gewoon 50% van de winst. Zoals afgesproken. Wij hopen dat het makkelijker is geweest.

groet, Dennis


Reactie Remmco

Zoals afgesproken? Afgesproken was dat de verkopers €150 per verkocht product ontvangen of, bij gespreide betaling, zelfs €200,=. Ja, dat is ook 50% van de winst, maar 50% van 297 zet mensen toch harder aan het werk dan 50% van 97.
Over eventuele acties is niets gezegd. Er zijn meen ik, meer dan 7700 PayPro leden. Al deze leden kunnen dit product verkopen. En de kans is groot dat er veel zich hebben ingezet, daar de beloning erg hoog is (leek). Maar dan, nog geen 10 dagen na de lancering wordt het product als moeilijk te verkopen beschouwd! Dat is erg weinig tijd voor een conclusie als deze. En vervolgens halen ze zomaar 2/3 van de prijs af. Dan kom je als verkoper toch bedrogen uit! Je verkoopt 3x hun product, denkt €450,= te ontvangen en je ontvangt dan €150,=. Da’s lekker, zeg. Stel dat je bereid bent €75,= aan Adwords te besteden om 1 product te verkopen. Of je anderzijds investeert om te converteren. Sta je toch mooi in het rood.

Deel van het excuus was omdat er niet tegen de aanbieding van Groupon op te boxen viel. En wie is die Grouponactie (zo snel) gestart??? Zij toch zeker zelf. In de eerste week na de lancering! Dat is toch raar?! Groupon is echt geen verplichting, hoor.

Het lijkt me niets meer of minder dan een goedkope truc om een hoop mensen lekker te maken zodat ze je product gaan promoten. Als je na een week je product al voor €200 onder de prijs via Groupon aanbiedt en een paar dagen later dat ook met de prijs buiten Groupon doet, kan dat alleen maar de uitvoering zijn van een vooropgesteld plan. En geen noodzaak.
Als ze nou tenminste een week of 6 hadden gewacht. Dan kom je nog weg met dit plan als zijnde wanhoopsdaad.

Had ik al gezegd dat die prijsverlaging onaangekondigd gebeurde? De prijsverlaging gebeurde onaangekondigd! Ik als verkoper had nog steeds niets geweten als ik niet zelf ook als geïnteresseerde voor de work-out ingeschreven stond. Sterker nog: tijdens die zogenaamde actie was op de PayPro-website nog steeds de commissie van €150, respectievelijk €200 te vinden. En nu nog steeds. Klopt die beloning nu nog? En is de prijs nu weer €297,=. Of toch €97. En wat is de prijs volgende week?

Hele slechte zaak, jongens. Onaanvaardbaar. En jezelf dan ook nog de beste van de Benelux noemen.


Mijn reactie

Inderdaad onaanvaardbaar.
In de affiliate video wordt ook nadrukkelijk gezegd dat per verkocht product 150 of 200 euro naar de verkopers gaat. Er wordt ook nadrukkelijk ontkent dat de prijsstelling te hoog is. Vergeleken andere producten kleeft er namelijk een hoge prijs aan. Ze hebben dat getest op “koud verkeer”. Mensen denken bij producten met een hoge prijs ook dat de kwaliteit goed zit waardoor ze toch wel tot koop overgaan. Ze zeggen zelfs dat je zult zien dat dat zeker gaat lukken (4:15).
Op een forum schrijft hij: “er zijn honderden inschrijvingen en het loopt zoals verwacht.”
http://www.dieetforum.nl/dieten-algemeen/2668-gekozen-tot-beste-online-dieet-2.html#post14720

In de mail die Dennis heeft verstuurd staat dat de aanbieding tot 15 januari 12:00 geldt. Daarna zou de prijs weer gewoon 297 euro zijn.

Bron: [Link niet meer beschikbaar]
 
Maar waarom zou je de zooi van dit soort sjacheraars eigenlijk willen verkopen?
 
Gewoon een oplichter zoals er nog 100 miljoen zijn op internet, En inderdaad uit op de ronde mens die hoopt met pizza's en patat te kunnen gaan afvallen.
 
Back
Naar boven