| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Colossal Veteran | Effect van anabolen op schrijfstijl
Iemand daar een onderzoek van?
|
| | |
| | #2 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Effect van anabolen op schrijfstijl
Er is wel een relatie tussen testosteron en intelligentie... http://www.ergogenics.org/psychologie32.html En daarnaast zijn gebruikers waarschijnlijk te aggressief en opgefokt om rustig na te kunnen denken over hun spelling. http://www.ergogenics.org/agressie7.html
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #3 | ||
| Monstrous Giant Aangemeld: okt 2007 Locatie: Den Haag Geslacht: M
Stats: 1m66 66kg 6% Karma: | Re: Effect van anabolen op schrijfstijl
Citaat:
Citaat:
__________________ Een kut is nog nooit nat geworden van een hangbuik die 260 kilo squat.- "messias" marky | ||
| | |
| | #4 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
ja en ? Je kunt toch wel dingen constateren zonder er een verklaring voor te hebben ? Als het goed is gaan onderzoekers niet lukraak dingen uit hun duim zuigen om alles maar te kunnen verklaren... daar heb je onderzoek voor. Gewoon een scam voor meer onderzoeksgeld
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #5 |
| Super Moderator Aangemeld: apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: M
Do differences in sex hormones affect handwriting style? Evidence from digit ratio and sex role identity as determinants of the sex of handwriting http://www.sciencedirect.com/science...562cfedb2cd030
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Effect van anabolen op schrijfstijl
Nee he! Toen ik dit onderwerp aanklikte had ik eigenlijk al wel kunnen bedenken dat er weinig zinnigs verteld zal gaan worden maar ja. Komt alweer het ringvinger en wijsvinger verhaal op de proppen! en je handschrift heeft dus ook al sexuele kenmerken weet jij het 3XL? |
| | |
| | #7 | |
| Massive Warrior | Re: Effect van anabolen op schrijfstijl
Waarom wil je dat eigenlijk weten ? Citaat:
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| | |
| | #8 |
| Monstrous Giant | Re: Effect van anabolen op schrijfstijl
Ben je bang dat we aan jouw schrijfstijl kunnen zien dat je de juice ontdekt hebt?
|
| | |
| | #9 |
hehe.Als ik dat artikel zo lees en de omschrijvingen vergelijk met mijn eigen handschrift zou ik tot mijn nek toe vol zitten dan tnx BigT. ongelooflijk dat wetenschapper niks beters te doen hebben trouwens maar aan de andere kant, ga ik het zelf nog lezen ook dus heb ik ook niks beters te doen |
| | |
| | #10 |
| Colossal Veteran | Re: Effect van anabolen op schrijfstijl
Bedoelde met schrijfstijl eigenlijk meer de manier van een zinsconstructie, woordkeuze, grammatica en algemene basisspelling. Als ik naar het A.A.S.-gedeelte van dit forum kijk zie ik namelijk echt de meest walgelijke zinnen voorbij komen. Vroeg me gewoon af of dat met A.A.S. of met de intelligentie van de gemiddelde gebruiker te maken had. |
| | |
| | #11 |
|
| | |
| | #12 | |
| Monstrous Giant | Re: Effect van anabolen op schrijfstijl
Citaat:
__________________ | |
| | |
| | #13 |
Testosteron zorgt ervoor dat je hersenen iets anders functioneren, maar het verandert je intelligentie niet. Sommige gebruikers zijn inderdaad van nature niet zo sterk in goede zinnen maken
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #14 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Citaat:
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. Friends may come and go, but two hundred pounds is always two hundred pounds | |
| | |
| | #15 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: sep 2006 Locatie: Utrecht Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Effect van anabolen op schrijfstijl
Citaat:
__________________ Melvin Anthony....man... some weird movements... like slow stripping... now some real good posing. Keep it there Melvin. And now his a robot... Oh fuck me... don't throw cock at crowd... - Lee Priest | |
| | |
| | #16 |
|
| | |
| | #17 | |
Citaat:
Vreemd dat het iemand alleen in de AAS sectie opvalt, ik zie geen verschil tussen binnen en buiten het bollenhok het is gewoon 1 pot nat hoor | |
| | |
| | #18 |
Ik stel hetzelfde vast inderdaad.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #19 |
Komt omdat de gebruikers een relatief kleine groep zijn t.o.v. de 'gewone' dbb-er. Buiten het hok typen ze ook raar en valt het ook op. Binnen is het percentage rare-typisten groter.
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| anabolen, effect, schrijfstijl |
| Topic opties | |
| |