| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Jij bent een?? | |||
| Endomorf | | 11 | 7,19% |
| Endomorf / Mesomorf | | 50 | 32,68% |
| Mesomorf | | 22 | 14,38% |
| Mesomorf / ectomorf | | 29 | 18,95% |
| Ectomorf | | 21 | 13,73% |
| Ectomorf / endomorf | | 15 | 9,80% |
| Anders nl..: | | 5 | 3,27% |
| Stemmers: 153. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #81 |
| Huge Freak Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 38 | |
| |
| | #82 |
| Ripped Bodybuilder | jep, hier ook denk ik...heb bijzonder weinig ecto bloed
__________________ I will not break and I will not bent, I will not be quiet and I'll stay rough to the end, Half with submission and with music to defend, The harder is the challenge, The stronger I'll stand! 92 kg @ 1,81 @ 17,3 % |
| |
| | #83 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Den Haag Geslacht: M
Karma Power: 1 | ik heb sinds mijn achste al lovehandles, die willen niet weg zonder drastische maatregelen , dus heb wel iets van endo, maar ook weer niet zo overdreven dat ik van 2000 Calorie per dag vet aanzet...dus zal wel endo/meso zijn aangezien ik 0,0 ecto eigenschappen heb |
| |
| | #84 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 22 | Sorry hoor maar als ik je foto bekijk in je gallery ben je 100% ecto.
__________________ Insert gay motivational quote here. |
| |
| | #85 |
| Banned Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Delusionality at it's finest. |
| |
| | #86 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: Vice city Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 13 | ectomorf/endomorf
__________________ 1,80m - 85kg droog SQ: 2x 125kg BP: 1x 97kg DL: 1x 180kg status : Op de lange weg clean bulkend naar de 90kg droog.. .. old VW's don't die,they just get lower .. WestCoast Choppers karma bounces back.. |
| |
| | #87 |
| Dutch Bodybuilder | 1 kenmerk van de ecto; polsen van 18,5cm 1 kenmerk van endo 4 kenmerken van de meso Dus een wouse mix
__________________ Born 2 be big |
| |
| | #88 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 15 Geslacht: M
Karma Power: 0 | volges mij ben ik ectomorf...
__________________ Ben maar een beginner... nog wel jah ;-) Vakantie! |
| |
| | #89 |
| Competitive Bodybuilder | 100% Ecto, zet niet zo heel makkelijk vet aan, raak het snel kwijt ook. Aan de andere kant kan ik wel snel spiermassa opbouwen als ik dat wil en zorg dat alles in orde is. Ik heb ook dunne armen / weinig borst meer wel snel lats en mijn benen groeien ook goed.
__________________ "Dis moi.......donne moi...." Status: 87KG But the marketing teams of the pharmaceutical companies do what they can to soothe parents' concerns by separating the image of street-speed-users from the clean, clinical, healthy use of their products. |
| |
| | #90 |
| Super Moderator Geregistreerd: Apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: V
Karma Power: 26 | Waar vind je dat 18.5cm polsomtrek een ecto aanduiding is?
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| |
| | #91 |
Karma Power: 26 | Snel massa aanzetten is een meso eigenschap, maw geen 100% ecto.
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| |
| | #92 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 10 | Idd die 18.5 is normaal volgens mij.Ik heb zelf 19.5-20cm polsen en ik ken weinig mannen die dikkere polsen hebben. OT; Ik ben voor een groot gedeelte Meso, vet gaat vooral op mijn buik en gezicht zitten als ik bulk.En ik kan zowel makkelijk aankomen als afvallen, echt lager gaan dan 10% is natuurlijk weer een ander verhaal. |
| |
| | #93 |
| Dutch Bodybuilder | Het best kan je een beetje Endo/Meso zijn. Of een mix van alle 3 |
| |
| | #94 |
Karma Power: 26 | Het best kan je je helemaal niets van heel die somatotyperingsonzin aantrekken.
| |
| | #95 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Lier Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 43 | +1
__________________ 1.75m @ 91kg bf 19 % ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO: Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo |
| |
| | #96 |
| Dutch Bodybuilder | Uhm.. k vond het geen dikke polsen, (dun dus Maarja dan gee ecto shit
__________________ Born 2 be big |
| |
| | #97 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 4 | heeft er niet veel mee te maken, ik heb ook dunne polsen en kom toch snel bij. |
| |
| | #98 |
| Competitive Bodybuilder | Meso
__________________ Test Addicted Wie zeurt, krijgt een beurt! |
| |
| | #99 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Ik ben van alles maar geen ecto.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| |
| | #100 |
| Competitive Bodybuilder | Pols: 24cm Enkel: 31(sok aan) 30 dus ong. het snelle aankomen zegt niet veel, je kan ook een mix zijn van Ecto en Meso.
__________________ Test Addicted Wie zeurt, krijgt een beurt! |
| |