| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Jij bent een?? | |||
| Endomorf | | 11 | 7,19% |
| Endomorf / Mesomorf | | 50 | 32,68% |
| Mesomorf | | 22 | 14,38% |
| Mesomorf / ectomorf | | 29 | 18,95% |
| Ectomorf | | 21 | 13,73% |
| Ectomorf / endomorf | | 15 | 9,80% |
| Anders nl..: | | 5 | 3,27% |
| Stemmers: 153. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #61 |
| Super Administrator | Meso-endo-ecto score op 5: 3-1-3 Heb niet een brede botstructuur maar wel duidelijk meer spier en vetmassa dan een echte ecto. Wie hier zegt zuiver tot één van de drie groepen te behoren liegt of vergist zich vrees ik, er zijn maar heel weinig mensen die puur tot één van de drie hoofdgroepen behoren.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| |
| | #62 |
| Freaky Bodybuilder | Als ik dit zo lees ben ik een echte meso. Armen en benen zijn het sterkst, vet gaat op de buik zitten en m'n stofwisseling is gemiddeld. En ik maar denken dat ik endo was.
__________________ (een cuttende) Keyboard warrior. Spoiler |
| |
| | #63 |
| Mommy's little monster | meso/endo denk ik.
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate 1.69m 90kg log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284 |
| |
| | #64 |
| Huge Freak | Ecto/meso, maar meer ecto. Smalle schouders altijd gehad, dunne pelvis structuur en dunne enkels. Vet weinig. Alleen m'n borst, rug en kuiten zijn altijd van nature breder geweest dan gemiddelde mens, maar die structuur heeft m'n vader ook. Ongetraind waren m'n kuiten 39 cm. Armen 31 cm daarintegen. |
| |
| | #65 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 4 | meso, met wat ectokenmerken zoals dunne polsen, lange benen in verhouding. wel altijd brede schouders en een smalle taille gehad, en een vrij grote borstomtrek |
| |
| | #66 |
| Cool Novice | Ik heb van alles wat: Dunne polsen en lange benen van de ecto, spieren van de meso en brede heupen, rondheid van de endo.
__________________ A tigress in a butterfly suit. |
| |
| | #67 |
| Monstrous Giant | Ik heb geen idee wat ik ben, maakt me ook niet echt uit |
| |
| | #68 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2004 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 13 | Ik heb de hoekige schouders en goede armen van een meso en de dunne botten van een ecto. |
| |
| | #69 |
| Ripped Bodybuilder | meso/endo vooral, brede skelet enzo, niet erg makkelijk dik, maar ook niet erg makkelijk droog. Verder dunne botten in mijn armen maar juist dikkere in mijn benen. Zie ook niet wat er zo boeiend aan is, alsof je sneller progressie maakt als je jezelf kunt classificeren. Net zo nuttig als je precieze vetpercentage meten met een scan, totaal niet dus.
__________________ "Big backs are way cool. While some guys like to brag about their arm size, a big, strong back is silent evidence that you've paid your dues with the iron. No bragging required. Now go pay your dues." Stats: DL 250 SQ 230 BP 170 Trainingspartner: Ciko Boko ripped to shreds |
| |
| | #70 |
| King of the hill Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 30 | Uberatletische genetische freak. Maar dat lichaamstype staat er niet tussen. Endomorph denk ik.
__________________ "Mens sana in corpore sano" |
| |
| | #71 |
| Competitive Bodybuilder | endo
__________________ STRIAE....YOU CALL THAT STRIAE....THIS IS STRIAE ________________ Start cut 101.2kg@18% 1.85m na 5weken 98.2kg @ 14.1% Doel: 90kg 10% ??? we'll see, i think we are going to end better :D <<<<ECTO TRAPPED IN A FAT MAN'S BODY>>>> |
| |
| | #72 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | ![]() zou het niet weten, Jij.? Laatst aangepast door porterhouse : 16 April 2008 om 06:09. Reden: Verkeerde foto in 1e instantie. |
| |
| | #73 |
| Advanced Bodybuilder | voornamelijk mesomorf, mag ik van geluk spreken...
__________________ Stats: Spoiler Please Note: "Ouch" is not a term used in Judo. Our greatest glory consists not in never failing, but in rising every time we fall. Practice is not a matter of years and months. It is a matter of concentration. Success is going from failure to failure without losing your enthusiasm. Als er iemand interesse heeft in een bieptest met op de achtergrond de podcast van A State Of Trance, moet je maar een pm zenden! |
| |
| | #74 |
| Moderator |
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. |
| |
| | #75 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | Laatst aangepast door porterhouse : 16 April 2008 om 06:11. |
| |
| | #76 |
| Monstrous Giant | helemaal niet daarvoor heeft God anabolica en ander lekker spul uitgevonden om Moeder Natuur "een handje te helpen" voor de minder bedeelden lekker aan de test/Trenbolone/hgh/slin/igf-lr 3 moet je eens zien wat een ecto-endo gaat doen
__________________ -------<[||||||||||||||||]------| Nieuw lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen) I saw a woman wearing a sweatshirt with Guess on it. I said, Thyroid problem?" -- Arnold Schwarzenegger -- |
| |
| | #77 |
| Monstrous Giant |
__________________ -------<[||||||||||||||||]------| Nieuw lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen) I saw a woman wearing a sweatshirt with Guess on it. I said, Thyroid problem?" -- Arnold Schwarzenegger -- |
| |
| | #78 |
| Freaky Bodybuilder | Ben je nog steeds aan het cutten? Hopser
__________________ Please correct me if I am wrong ---- Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok |
| |
| | #79 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2005 Locatie: het koude, natte en kille Curacao Leeftijd: 38 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ik denk dat ik endo/meso ben..........
__________________ I BELONG TO JESUS 1.74, BW: 87 kilo status: BULKING!! bench: 100 kilo / squat: 200 kilo / deadlift: 210 kilo squat:full 160 / front-par. 160 / box 180 / zercher 230 Phil 4:13 Ik kan alles in Hem die mij kracht geeft! |
| |
| | #80 |
| Novice Geregistreerd: Jul 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | 100% Meso denk ik. 1.78cm brede schouders armen etc. Hoef dus eigenlijk niet te trainen... |
| |