Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Wetenschap Algemeen

Bekijk resultaten enquête: Jij bent een??
Endomorf 11 7,19%
Endomorf / Mesomorf 50 32,68%
Mesomorf 22 14,38%
Mesomorf / ectomorf 29 18,95%
Ectomorf 21 13,73%
Ectomorf / endomorf 15 9,80%
Anders nl..: 5 3,27%
Stemmers: 153. Je mag niet stemmen in deze enquête

Closed Thread

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 11 April 2008, 18:52   #41
Competitive Bodybuilder

robintjuh's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 7
robintjuh is herboren in de Dier realmrobintjuh is herboren in de Dier realmrobintjuh is herboren in de Dier realm
Ik ben een meso/endo. Ik kom makkelijk spiermassa aan. Maar heb geen heel breed frame en sta niet standaard op <10%
robintjuh is offline  
Oud 11 April 2008, 18:53   #42
Competitive Bodybuilder

robintjuh's Avatar

robintjuh is herboren in de Dier realmrobintjuh is herboren in de Dier realmrobintjuh is herboren in de Dier realm
Citaat:
Origineel gepost door newguy10 Bekijk Post
spieropbouw van een ecto en bf van een endo
Genaaid voor het leven
robintjuh is offline  
Oud 11 April 2008, 18:57   #43
Boomknuffelaar
Elite Member

EricR's Avatar

Leeftijd: 37
Karma Power: 60
EricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenEricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenEricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenEricR is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Endo-Meso, frame is meso en groei makkelijk. Maar <12% is voor mij echt een opgave, altijd al geweest.

Mijn Youtube kanaal

Man makes a gun - man goes to war
Man can kill and man can drink
And man can take a whore
Kill all the blacks - kill all the reds
And if there's war between the sexes
Then there'll be no people left
EricR is offline  
Oud 11 April 2008, 18:59   #44
JULLIE HELD
Elite Member

Karma Power: 3 FitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijnFitnessPaul heeft veel om trots over te zijn
endo
FitnessPaul is offline  
Oud 11 April 2008, 19:05   #45
Competitive Bodybuilder

robintjuh's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door EricR Bekijk Post
Endo-Meso, frame is meso en groei makkelijk. Maar <12% is voor mij echt een opgave, altijd al geweest.
Same here, kan me alleen jonger dan 8 herinneren met <10

Maar ik ben liever een beest. De cut is bijna klaar en ben van ong 20% naar 15 gezakt, echt heel geslaagd.
robintjuh is offline  
Oud 11 April 2008, 20:38   #46
Freaky Bodybuilder

Maiskorrel's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 43
Maiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma Pimp
Moeilijk te zeggen.... maar in ieder geval geen ecto

ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO:
Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo

Maiskorrel is offline  
Oud 11 April 2008, 20:41   #47
Cool Novice

Leeftijd: 20
Karma Power: 1 Eire zal spoedig beroemd wordenEire zal spoedig beroemd worden
Ecto, heeft z'n voor en nadelen.
Eire is offline  
Oud 11 April 2008, 22:02   #48
Dutch Bodybuilder

unknwn's Avatar

Leeftijd: 21
Blog Berichten: 1
Karma Power: 1 unknwn is een naam gekend door allenunknwn is een naam gekend door allenunknwn is een naam gekend door allenunknwn is een naam gekend door allenunknwn is een naam gekend door allenunknwn is een naam gekend door allenunknwn is een naam gekend door allenunknwn is een naam gekend door allen
Stuur een bericht via MSN naar unknwn
Bekijk Galerij (1 foto's)
Hier zijn all zoveel topics over gemaakt, welke somatotypering je ook bent.
Gewoon lekker trainen en daar niet zo druk over maken en je komt er wel.

"ik ben een ecto want ik ben dun", nee je weet gewoon niet hoe je moet eten.
"ik ben een endo want ik ben dik", nee je eet gewoon teveel en je bent lui.

Gewoon niet zo druk maken wat je wel of niet bent, lekker trainen goed eten en niet zeiken.
Oud 11 April 2008, 22:05   #49
Monstrous Giant

Jonko's Avatar

Leeftijd: 22
Blog Berichten: 3
Karma Power: 60
Jonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Bekijk Galerij (10 foto's)
meso denk ik

in hoeverre ik in de somatotomatotypering geloof
Jonko is offline  
Oud 12 April 2008, 08:26   #50
Cool Novice

Leeftijd: 18
Karma Power: 0 Angelus is op een gedistingeerde weg
ecto/meso, ben mager maar nu ook weer niet zoooo mager en het groeien lukt toch al aardig snel
Angelus is offline  
Oud 12 April 2008, 08:44   #51
Huge Freak
Elite Member

Trasher's Avatar

Karma Power: 50 Trasher heeft Karma uitgeschakeld
Vroeger "atletisch" begin 20 eventjes "dik" en na een flinke cut weer atletisch.

Volgens "het boekje" val ik in de catagorie "endo-meso"
But hey, who gives a fuck?

Laatst aangepast door Trasher : 13 April 2008 om 13:31.
Trasher is offline  
Oud 12 April 2008, 10:33   #52
Advanced Bodybuilder

nbatweek's Avatar

Karma Power: 4 nbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (2 foto's)
ik ben een gnoom: klein, verneukte verhoudingen, al het vet dat ik heb gaat op mijn buik zitten en nergens anders, en ik hou van geld.

"Proud member of the DBB Big Ass Lover Club"
nbatweek is offline  
Oud 12 April 2008, 10:35   #53
Competitive Bodybuilder

Pietje1983's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 9
Pietje1983 is herboren in de Mens realmPietje1983 is herboren in de Mens realmPietje1983 is herboren in de Mens realmPietje1983 is herboren in de Mens realm
Stuur een bericht via MSN naar Pietje1983
Bekijk Galerij (6 foto's)
Endomorf / Mesomorf all the way

Doel eind 2008:
Lengte: 1,82 m.
Gewicht: 98 kg.
Lichaamsvet: 15 %.
Kortom, net als kevin46 een nóg grotere SuperDude worden.. Mission Impossible X??? jE WeEt tOg ZeLlUfF!i!

Lipo-6.. Het is zover..

Next stop:
..Universal Animal.. M-Stak & Pump.. (stack) als da nie wor knalle als een malle, mien jong!
Pietje1983 is nu online  
Oud 12 April 2008, 14:46   #54
Competitive Bodybuilder

Leaf's Avatar

Leeftijd: 25
Geslacht: V
Leaf is herboren in de Dier realmLeaf is herboren in de Dier realmLeaf is herboren in de Dier realm
Vroeg me ook af of dit vanaf een bepaalde leeftijd geld. Of dat je gedurende verschillende leeftijdsfasen in verschillende typen valt. Ook als klein kind ben ik bijvoorbeeld nooit ecto geweest. Altijd een meer atletische bouw. En dat geld ook voor mijn zoontje van 8. Ook geen ecto, niet dik, maar wel een stevig gebouwd ventje.

karma bounces back!
Leaf is nu online  
Oud 12 April 2008, 15:39   #55
Cool Novice

Corijn's Avatar

Karma Power: 3 Corijn zal spoedig beroemd wordenCorijn zal spoedig beroemd worden
Stuur een bericht via MSN naar Corijn
Bekijk Galerij (5 foto's)
Meso met een lichte endo
Oud 12 April 2008, 15:41   #56
Cool Novice

davidoff88's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 0 davidoff88 is op een gedistingeerde weg
Hoe kan je Ecto en Endo tegelijk zijn?
Oud 12 April 2008, 16:03   #57
Cool Novice

Leeftijd: 20
Karma Power: 1 Minotaur is op een gedistingeerde weg
Meso
Minotaur is nu online  
Oud 12 April 2008, 16:37   #58
Dutch Bodybuilder

SebastiaanG's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 4 SebastiaanG heeft veel om trots over te zijnSebastiaanG heeft veel om trots over te zijnSebastiaanG heeft veel om trots over te zijnSebastiaanG heeft veel om trots over te zijnSebastiaanG heeft veel om trots over te zijnSebastiaanG heeft veel om trots over te zijnSebastiaanG heeft veel om trots over te zijnSebastiaanG heeft veel om trots over te zijnSebastiaanG heeft veel om trots over te zijnSebastiaanG heeft veel om trots over te zijnSebastiaanG heeft veel om trots over te zijnSebastiaanG heeft veel om trots over te zijnSebastiaanG heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (3 foto's)
ecto 100%...

wel leuk voordeel, als er in de gym van die giga-endo's zitten, kun je ze makkelijk aftroeven als je in de cut gaat wat, 5 kilo in 3 maanden? ik doe 5 kilo in 2 weken hahaha
I'm fed up with all your bullshit!
SebastiaanG is offline  
Oud 12 April 2008, 17:03   #59
Advanced Bodybuilder
Elite Member

jones13's Avatar

jones13 is herboren in de Dier realmjones13 is herboren in de Dier realmjones13 is herboren in de Dier realm
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Leaf Bekijk Post
Wat ben jij?
  • Endomorf
    Een endomorf lichaam heeft een ronde, volle vorm; de spieren zijn niet bijzonder ontwikkeld; hoge en vierkante schouders en een korte nek; bij gewichtstoename gaat het vet rond de heupen en dijen zitten en de stofwisseling is laag. Als je hiertoe behoort zul je er, naast het trainen in de gym, ook meer vetverbrandende sporten, zoals jogging en fietsen, moeten bijnemen. Is je motivatie om te beginnen powertrainen je bierbuik(je) dat je kwijt wil, dan is een combinatie van lopen of fietsen en buikspieroefeningen zeer effectief.
    Aangepast trainingsschema voor beginners
  • Mesomorf
    Een mesomorf lichaam heeft beter ontwikkelde spieren; is van nature slank en atletisch gebouwd met brede schouders; sterke armen en benen en een gemiddelde stofwisseling. Je hebt eigenlijk het perfecte lichaam om powertraining te beginnen. Zorg er in alle geval voor dat je je training niet concentreert op de zware spiertraining alleen. Training met lichtere gewichten en lopen/fietsen zijn nodig om een goede conditie te bekomen.
  • Ectomorf
    Ten derde is er de ectomorf die lang en dun is en niet erg gespierd. Dit lichaamstype heeft een hoge stofwisseling en heeft vaak ronde schouders, lange benen en een platte buik. Je hebt misschien wel nog de moeilijkste lichaamsbouw om te powertrainen, maar het grote voordeel dat je hebt is dat ja al bij de kleinste volumevergroting van de spier een effect zal kunnen waarnemen. Zorg ervoor dat je net voor, tijdens of net na de training voldoende eet, want je zult de energie nodig hebben.

+- 85% meso en 15%ecto

uit nature vroeger rond de 8a10% na 4jaar buken +- 12a13%

log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...13-log-155988/

nu:100 aan +-8,7% (1m86)

doel1:115 aan 15%
doel2:105 aan 6%

Laatst aangepast door jones13 : 12 April 2008 om 17:08.
jones13 is offline  
Oud 12 April 2008, 18:24   #60
Cool Novice

Gosha's Avatar

Leeftijd: 17
Blog Berichten: 1
Karma Power: 1 Gosha heeft een spectaculair aura over zichGosha heeft een spectaculair aura over zichGosha heeft een spectaculair aura over zich
endo maar heb van alles wel wat kenmerken

Laatst aangepast door Gosha : 13 April 2008 om 10:46.
Gosha is offline  
Closed Thread

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels