MuscleMeat

Alcohol belemmert spiergroei

Bezoekers in dit topic

Gelukkig ben ik nog 13 jaar, en heb ik niks te maken met die zooi!!
 
subjects consumed either 500 mL of whey protein (25 g; PRO), alcohol (1.5 g/kg body mass, 12+2 standard drinks) co-ingested with protein (ALC-PRO), or an energy-matched quantity of carbohydrate also with alcohol (25 g maltodextrin; ALC-CHO).
Zelfs met alcohol consumptie presteren ze het onrealistisch te krijgen :roflol: Wie drinkt er zoveel alcohol na een training? :roflol:

Gelukkig ben ik nog 13 jaar, en heb ik niks te maken met die zooi!!
Ga lekker fristi drinken dan.
 
dus als ik niet zou drinken was ik als Jay Cutler geworden
 
Dan belemmert het de spiergroei maar, ik ga niet mijn zaterdag avond belemmeren :D
 
zolang dat niet elke training is, who cares ;)
 
Ja, een wortel in je hol belemmert kaken.
 
ja dat zou verklaren waarom ik wel sterker word maar niet groei

****ing alcohol
 
Paar lekkere pilskes kan geen kwaad. Integendeel.
 
Gelukkig ben ik nog 13 jaar, en heb ik niks te maken met die zooi!!

Ja inderdaad, ik ben ook pas 18, maar ook op deze leeftijd kun je er gewoon al goed afstand van doen hoor als je goede discipline hebt !! Alleen de zwakkelingen gaan alcohol benuttigen !!
 
Ja inderdaad, ik ben ook pas 18, maar ook op deze leeftijd kun je er gewoon al goed afstand van doen hoor als je goede discipline hebt !! Alleen de zwakkelingen gaan alcohol benuttigen !!

Waarom zouden mensen die alcohol nuttigen "zwakkelingen" zijn?
 
Ja inderdaad, ik ben ook pas 18, maar ook op deze leeftijd kun je er gewoon al goed afstand van doen hoor als je goede discipline hebt !! Alleen de zwakkelingen gaan alcohol benuttigen !!

Alcohol heeft mij toch anders veel plezier bezorgd op stap :cool:
 
Biertje bij m'n eten doet me net wat meer eten. Voor mij een positief effect dus :)
 
Back
Naar boven