| | #1 |
| Huge Freak Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 38 | Adrenaline Geen idee of ik in het juiste subforum zit maar.. Wat doet adrenaline precies met je gymprestaties (danwel spierkracht)? Is het puur mentaal? En kunnen gedachtes worden "aangetast" door adrenaline? Als iemand me 't kan uitleggen zou ik het zeer op prijs stellen. BVD |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: België Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 1 | adrenaline is gwn dat je pik hard word en dat je wilt knallen!!!!!
__________________ Pain is temporary, pride is forever Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength Could God make a barbell so heavy that even he couldn't deadlift it? CHECK ME LOG UIT! msn: nicolasdepoorter@hotmail.com |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Mooie vraag. Ik denk dat je bij een adrenalinerush meer kunt verzetten, sterker bent, langer door kunt gaan.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #4 | |
Karma Power: 38 | Citaat:
| |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: België Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 1 | kun ja adrenaline in een capsule of spuitvorm verkrijgen ? is het legaal , en btw eve schadelijk als hormonen ? lijkt me wel lolletjes |
| | |
| | #6 | |
Karma Power: 38 | Citaat:
Erg klote af en toe. | |
| | |
| | #7 | |
| Moderator | Citaat:
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. | |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 | Wiki is your friend : Adrenaline - Wikipedia
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. |
| | |
| | #9 |
Karma Power: 38 | Ik had het al doorgelezen maar m'n vragen zijn nog steeds niet beantwoord.. |
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 | Weer niet goed..
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. |
| | |
| | #11 | |
| ★ Beachboy deluxe ★ | Citaat:
kort samengevat: bloed trekt weg van je maag-darmstelsel om naar je spieren te gaan zodat je idd meer kracht hebt adrenaline kan trouwens je gedachten idd 'aantasten'... je wordt héél zenuwachtig en opgepept, maar bij een teveel word je daarentegen angstig en begin je te 'flippen' hopelijk heb ik zo je vraag beantwoord grtz
__________________ All true wisdom is found on T-shirts Ronnie "Yeah Buddy" Coleman: "Everybody wants to be a bodybuilder, but nobody wants to lift heavy ass weight" ----------------------------------------------------- Muay Thai J en zijn bitches | |
| | |
| | #12 | |
| ★ Beachboy deluxe ★ | Citaat:
vandaar dat mannen hun erectie kunnen verliezen als ze te zenuwachtig worden
__________________ All true wisdom is found on T-shirts Ronnie "Yeah Buddy" Coleman: "Everybody wants to be a bodybuilder, but nobody wants to lift heavy ass weight" ----------------------------------------------------- Muay Thai J en zijn bitches | |
| | |
| | #13 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 53 | Ik moet weleens ergens zijn, daar ligt een bakje vol met adrenaline-vials. Ik kan zo een flesje meenemen, weet zeker dat ze het niet merken. Alleen wat heb je eraan he...
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds. |
| | |
| | #14 |
| Huge Freak | Als je L-adrenaline puur zou injecteren krijg je een geweldige energiestoot en het hele Centraal Zenuwstelsel pakt acuut z'n taak op en hard ook! Denk dat het te heftig en te gevaarlijk is om inspanning om te verrichten. De effecten zijn daarvoor echt te sterk. In je lichaam zitten ruim voldoende resereves die je kunt vrijmaken door middel van cafeine, efedrine, amfetamine of cocaine. Eigenlijk is het puur niet eens nodig. Mensen die dreigen een hartstilstand te krijgen, krijgen het soms door hulpdiensten of ziekenhuizen IV, zodat het hart z'n taak in ieder geval oppakt. Ik neem aan verdund. Als je 1 gram cafeine + 30 mg efedrine slikt is dat al bizar en ruim voldoende om op te knallen. |
| | |
| | #15 |
| Cool Novice | Laatst op mijn gezicht gegaan op de motor 20 meter van de sportschool en ben toch maar gaan trainen (bijna alles zat er nog aan) Ik moet zeggen dat de hoeveelheid adrenaline weinig extra deed voor de training (was wel wat rillerig nadien) |
| | |