AndroidHealthClinic

Zuivel er in of er uit?

Bezoekers in dit topic

Driven1010

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
16 nov 2004
Berichten
1.750
Waardering
18
Zuivel is een goedkoope bron van eiwitten maar volgens velen is het toch niet ideaal voor een bodybuilder.

Je houd vocht van vast en het lijkt of je er een "dikke" huid van krijgt. Ikzelf krijg er wel een beetje een plofferig gevoel van moet ik zeggen.

Hier op het forum word door veel mensen zuivel geeten maar als ik dan naar de wedstrijdbodybuilders in mijn omgeving kijk en naar de profs in de US dan weet ik er geen enkele die zuivel eet.

Heeft er iemand al eens zuivel uit zijn schema gegooid en wat resultaten heb je ermee bereikt?

Ik wil het zelf ook wel eens proberen maar ja zuivel is goedkoop en mijn ouders die zeuren nu al dat ze niet toe komen met mijn kostgeld :D.
 
Als je zuivel eet lijkt je huid dikker, merk het zelf ook als ik zuivel neem. Heb het eigenlijk alleen met melk, met magere kwark heb ik geen last hiervan.
 
Rijst met eieren en groente hoeft ook niet al te duur te zijn. Als je voor 1l. melk 1 euro betaald = 600 kcal's.
Als je rijst haalt met eieren en groente ben je wel iets meer kwijt, maar kan je voor de hele week tegelijk maken en ben je ook miss. 5 euri kwijt voor beter voer.
 
Gewoon varieren, in de avond hap je wat makkelijker een bak kwark weg dan kip/vis/ei.
 
ik gebruik, nu ik in de cut zit, totaal geen zuivel. Je merkt gewoon dat je er ripped uitziet.

En zo goedkoop is zuivel de laatste tijd ook niet...
 
ik vreet vrij veel zuivel, vind het lkkr, makkelijk en tis nog niej eens zo duur...
 
ik gebruik, nu ik in de cut zit, totaal geen zuivel. Je merkt gewoon dat je er ripped uitziet.

En zo goedkoop is zuivel de laatste tijd ook niet...

Hoe ripped zie jij er dan uit. Beest!!
Wacht nog in spanning op die foto's van je
 
Tja je moet zoveel laten dan..eieren kwark kaas melk,...
 
Zuivel houd geen vocht vast maar onderhuids vet.

Zuivel schrappen doen BB'ers meestal alleen in de cut in een aanloop naar een wedstrijd.

Ik dat ze off-season best wel eens een glaasje melk zullen drinken hoor.
 
alleen savonds voor ik ga slapen een bak kwark.

verder niet. krijg er een dikke huid van

maaare off season, maakt geen **** uit toch??

voor een wedstrijd eruit idd
 
Ik ben volledig gekapt met melk drinken,ik leek er alleen maar vetter door.Eerst dacht ik dat dat een illusie was,maar na het lezen van ervaringen van andere mensen wordt m'n gedachte bevestigd.Bovendien krijg ik bij het drinken van melk last van eczeem en dat is echt geen pretje.Ik eet alleen nog m'n dagelijkse 500 gram magere kwark.
 
Ben jij een wedstrijdbodybuilder in zijn wedstrijdvoorbereiding dan ?
 
Ah! Ik zat allemaal maar melk te drinken en kwark te vreten om te groeien en me tegelijkertijd af te vragen waarom die laatste paar procenten vet er niet af gingen. Ik drink een paar glazen melk per dag, eet een bak kwark en leg altijd ook wat kaas op m'n brood. Minderen is dus een goed idee? Als het effe kan wil ik het toch nog wat strakker krijgen namelijk.
 
mensen geven vaak zuivel de schuld dat ze er vettig uitzien. Probeer eerst maar naar een echte 8% BF te gaan MET zuivel dan zul je merken dat het vochtprobleem niet zo'n issue is. Oké, je houd wat extra vocht vast maar de meesten halen vet en vocht door elkaar ;)
 
Back
Naar boven