| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2007 Locatie: olddutch for fucking president ! Geslacht: M
Stats: 2m06 64kg > 50% Karma: | Re: Wie moet ik geloven???
OLDDUTCH, die moet je geloven
__________________ . |
| | |
| | #22 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Rotterdam Zuid, Tarwewijk Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Wie moet ik geloven???
Standaard eiwitbehoefte is 0,8g/kg/dag, krachtsporters kunnen hier 50-90% boven gaan zitten, meer dan 90% is dan ook absoluut nutteloos. Ga rond de 1,2-1,5g/kg/dag zitten en je hebt ruim voldoende. Zorg er ook voor dat je per dag 180g koolhydraten binnen krijgt.
__________________ "Faith" has a new meaning, it's called DNA and it blatantly solves everything you ever wondered about, even wondering. |
| | |
| | #23 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Citaat:
stel iemand weegt 80 kilo heb je rond de 140 gram eiwitten (560 kcal) jij zegt 180g koolhydraten (720 kcal) zit je nog maar aan de 1280 kcal... of denk je dat iemand ook rond de 100 gram vet moet gaan zitten en dan komt er nog eens 900 kcal bij. dan zit je totaal nog maar op 2180kcal. | |
| | |
| | #24 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
|
| | |
| | #25 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m59 73kg 7% Karma: | Re: Wie moet ik geloven???
Citaat:
Je moet een grote tank in je kelder zetten en deze vullen met water (liefst kokend) hierboven hang je een ketting aan een stevige balk erboven. Tevens heb je een werktafel met een bankschroef nodig (later verklaard). Als je op het platteland woont zou het handig zijn van te voren te plannen waar je eventueel varkens kan vinden, als dit niet het geval is heb je een schep nodig en een afgelegen stuk grond (niet aan te bevelen). Het eerste wat je doet is A vragen of ze even langs kan komen. Je wacht haar dan op met een taser (een knuppel is meer rotzooi, mogelijk. Wel op de knieën mikken, niet d'r hoofd). Nadat ze "tijdelijk verdoofd" op de grond ligt moet je haar naar de kelder slepen, en ophangen aan de ketting boven de tank water en je stelt rustig de vragen waarop je antwoord wil hebben. Als het antwoord je niet aanstaat dump je er even onder water (niet zo lang als het kookt) en vraag je daarna weer (geloof me dit werkt, vraag maar aan O Reilly). Zodra je precies weet waar je staat kun je B vragen of hij wil komen, dit is niet zo moeilijk aangezien het een jongen is. Gewoon zeggen dat je seks wil hebben. Eenmaal daar gebruik je de van te voren besproken techniek om hem tijdelijk te verdoven en dan sleep je hem naar de werktafel met de bankschroef. Zorg dat hij goed vastgebonden is en stop daarna z'n ballen in de bankschroef en draai aan tot het gewenste resultaat bereikt is. Om eventuele problemen te voorkomen zal je ze mogelijk aan de varkens moeten voeren, en in het ergste geval zal je een gat moeten graven en ze allebei levend moeten begraven. Deze tekst kan niet worden beschouwd als goed advies, en ik ben in geen enkele manier verantwoordelijk voor eventuele bloedvlekken op het tapijt en/of behang. | |
| | |
| | #26 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Rotterdam Zuid, Tarwewijk Geslacht: M
Citaat:
180g kh (als basis tegen afbraak eigen reserves) 140g vet Dan bereken je je TMR/day en vul je de rest aan met koolhydraten
__________________ "Faith" has a new meaning, it's called DNA and it blatantly solves everything you ever wondered about, even wondering. | |
| | |
| | #27 | |
| Dutch Bodybuilder | Re: Wie moet ik geloven???
Citaat:
| |
| | |
| | #28 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Wie moet ik geloven???
Citaat:
Met die schijf van 5 (of hoe dat ook heet) krijg je al wel meer eiwitten binnen dan als je veel zou junken. Laten we stellen dat je 120 gr. binnen zou krijgen. Voor bodybuilding moet je veel eten dus zou je mischien rond de 170 gr. komen te zitten. Voor iemand van 70 kg is dat dan voldoendeen hebben ze dus gelijk dat je niet extra eiwitten hoeft te nemen. Maargoed hoe vaak komt zoiets voor in de praktijk... | |
| | |
| | #29 | |
| Super Moderator Aangemeld: apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: M
Citaat:
Dit zegt de ISSN (International Society of Sports Nutrition) Conclusion it is the position of the International Society of Sports Nutrition that exercising individuals need approximately 1.4 to 2.0 grams of protein per kilogram of bodyweight per day. The amount is dependent upon the mode and intensity of the exercise, the quality of the protein ingested, and the status of the energy and carbohydrate intake of the individual. Concerns that protein intake within this range is unhealthy are unfounded in healthy, exercising individuals. An attempt should be made to obtain protein requirements from whole foods, but supplemental protein is a safe and convenient method of ingesting high quality dietary protein. The timing of protein intake in the time period encompassing the exercise session has several benefits including improved recovery and greater gains in fat free mass. Protein residues such as branched chain amino acids have been shown to be beneficial for the exercising individual, including increasing the rates of protein synthesis, decreasing the rate of protein degradation, and possibly aiding in recovery from exercise. In summary, exercising individuals need more dietary protein than their sedentary counterparts, which can be obtained from whole foods as well as from high quality supplemental protein sources such as whey and casein protein.
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles | |
| | |
| | #30 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
@3XL: weet jij niet toevallig een studie welke aantoont dat teveel eiwit de prestaties kan verminderen ? |
| | |
| | #31 | |
| Huge Freak Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m77 88kg 15% Karma: | Re: Wie moet ik geloven???
Citaat:
hoe zit dat met cutten: ik heb begrepen 2x je gewicht aan eiwitten 1x je gewicht aan vetten en de rest je koolydraten aanvullen tot je onderhoud? | |
| | |
| | #32 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: aug 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| geloven???, moet |
| Topic opties | |
| |