Ga Terug  

DutchBodybuilding.com Forum

> Hoofdfora > Voeding

Antwoord

Topic opties
Oud wo 6 mei 2009, 13:26   #21
Monstrous Giant

olddutch's Avatar

Aangemeld: aug 2007
Geslacht: M
Stats: 2m06 64kg > 50%
Re: Wie moet ik geloven???  

Citaat:
Origineel gepost door Fitnessdude Bekijk Post
Ik weet afentoe niet wie ik moet geloven.
OLDDUTCH, die moet je geloven
Oud wo 6 mei 2009, 14:10   #22
Competitive Bodybuilder

Isnogood's Avatar

Aangemeld: mrt 2007
Stats:

Standaard eiwitbehoefte is 0,8g/kg/dag, krachtsporters kunnen hier 50-90% boven gaan zitten, meer dan 90% is dan ook absoluut nutteloos. Ga rond de 1,2-1,5g/kg/dag zitten en je hebt ruim voldoende. Zorg er ook voor dat je per dag 180g koolhydraten binnen krijgt.
Oud wo 6 mei 2009, 15:06   #23
Dutch Bodybuilder

watchout's Avatar

Aangemeld: jul 2008
Leeftijd: 23
Stats:

Citaat:
Origineel gepost door Isnogood Bekijk Post
Standaard eiwitbehoefte is 0,8g/kg/dag, krachtsporters kunnen hier 50-90% boven gaan zitten, meer dan 90% is dan ook absoluut nutteloos. Ga rond de 1,2-1,5g/kg/dag zitten en je hebt ruim voldoende. Zorg er ook voor dat je per dag 180g koolhydraten binnen krijgt.
en dan ?

stel iemand weegt 80 kilo
heb je rond de 140 gram eiwitten (560 kcal)
jij zegt 180g koolhydraten (720 kcal)
zit je nog maar aan de 1280 kcal... of denk je dat iemand ook rond de 100 gram vet moet gaan zitten en dan komt er nog eens 900 kcal bij.
dan zit je totaal nog maar op 2180kcal.
watchout is nu online   Met citaat antwoorden
Oud wo 6 mei 2009, 15:59   #24
Cool Novice

Aangemeld: apr 2009
Leeftijd: 18
Stats:

Citaat:
Origineel gepost door EmileV Bekijk Post
pompom.

Gewoon eten. Niet te moeilijk doen met shakes en ander overpriced rotzooi. Knetterhard melk/brood/kwark/vlees/noten/brinta eten en je komt er wel.

Dat is het geheim, er niet te veel over nadenken.
Oke vriend
blijf maar in je eigen wereldtje
Fitnessdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud wo 6 mei 2009, 16:19   #25
Advanced Bodybuilder

Aangemeld: sep 2008
Stats: 1m59 73kg 7%

Citaat:
Origineel gepost door rangaraj1987 Bekijk Post
Ik heb een vriendin A, en die was verliefd op een jongen. Maar die jongen B werd later verliefd op mij. en ik ook op hem. A had een filmavondje, en ik was niet uitgenodigt maar B wel, want ze zijn hele goede vrienden. ik had ondertussen al wat met B. A en B hadden elkaar gestreelt en bijna gezoent op dat filmavondje wat ik achteraf hoorde van A, die vertelde dat ze ook hadden gezoent. Maar B zei dat dat nooit was gebeurt. Ik heb nog een vriendin C en die hoorde van A dat B ook met een ander meisje zoent, maar dat kan nooit aangezien hij echt heel erg trouw is, en ik kan zoiets echt niet achter hem zoeken. Maar nu ontkent A ook hevig dat ze hebben gezonet, maar ik weet zeker dat ze dat wel heeft gezegt, en ze zegt het ook nog steeds tegen C omdat ze C meer vertrouwt dan mij omdat ik ben B heb. Ik hoop dat jullie het verhaal een beetje snappen, en dat iemand mij kan vertellen wat ik moet doen, en welke stap ik moet ondernemen
Oke dit moet je doen:
Je moet een grote tank in je kelder zetten en deze vullen met water (liefst kokend) hierboven hang je een ketting aan een stevige balk erboven. Tevens heb je een werktafel met een bankschroef nodig (later verklaard). Als je op het platteland woont zou het handig zijn van te voren te plannen waar je eventueel varkens kan vinden, als dit niet het geval is heb je een schep nodig en een afgelegen stuk grond (niet aan te bevelen).

Het eerste wat je doet is A vragen of ze even langs kan komen. Je wacht haar dan op met een taser (een knuppel is meer rotzooi, mogelijk. Wel op de knieën mikken, niet d'r hoofd). Nadat ze "tijdelijk verdoofd" op de grond ligt moet je haar naar de kelder slepen, en ophangen aan de ketting boven de tank water en je stelt rustig de vragen waarop je antwoord wil hebben. Als het antwoord je niet aanstaat dump je er even onder water (niet zo lang als het kookt) en vraag je daarna weer (geloof me dit werkt, vraag maar aan O Reilly).

Zodra je precies weet waar je staat kun je B vragen of hij wil komen, dit is niet zo moeilijk aangezien het een jongen is. Gewoon zeggen dat je seks wil hebben. Eenmaal daar gebruik je de van te voren besproken techniek om hem tijdelijk te verdoven en dan sleep je hem naar de werktafel met de bankschroef. Zorg dat hij goed vastgebonden is en stop daarna z'n ballen in de bankschroef en draai aan tot het gewenste resultaat bereikt is.

Om eventuele problemen te voorkomen zal je ze mogelijk aan de varkens moeten voeren, en in het ergste geval zal je een gat moeten graven en ze allebei levend moeten begraven.

Deze tekst kan niet worden beschouwd als goed advies, en ik ben in geen enkele manier verantwoordelijk voor eventuele bloedvlekken op het tapijt en/of behang.
WeekendWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud wo 6 mei 2009, 19:20   #26
Competitive Bodybuilder

Isnogood's Avatar

Aangemeld: mrt 2007
Stats:

Citaat:
Origineel gepost door watchout Bekijk Post
en dan ?

stel iemand weegt 80 kilo
heb je rond de 140 gram eiwitten (560 kcal)
jij zegt 180g koolhydraten (720 kcal)
zit je nog maar aan de 1280 kcal... of denk je dat iemand ook rond de 100 gram vet moet gaan zitten en dan komt er nog eens 900 kcal bij.
dan zit je totaal nog maar op 2180kcal.
140g eiwit
180g kh (als basis tegen afbraak eigen reserves)
140g vet

Dan bereken je je TMR/day en vul je de rest aan met koolhydraten
Oud wo 6 mei 2009, 20:30   #27
Dutch Bodybuilder

SnakeEyes's Avatar

Aangemeld: jul 2003
Stats:
Bekijk Galerij (3 foto's)

Citaat:
Origineel gepost door rangaraj1987 Bekijk Post
Ik heb een vriendin A, en die was verliefd op een jongen. Maar die jongen B werd later verliefd op mij. en ik ook op hem. A had een filmavondje, en ik was niet uitgenodigt maar B wel, want ze zijn hele goede vrienden. ik had ondertussen al wat met B. A en B hadden elkaar gestreelt en bijna gezoent op dat filmavondje wat ik achteraf hoorde van A, die vertelde dat ze ook hadden gezoent. Maar B zei dat dat nooit was gebeurt. Ik heb nog een vriendin C en die hoorde van A dat B ook met een ander meisje zoent, maar dat kan nooit aangezien hij echt heel erg trouw is, en ik kan zoiets echt niet achter hem zoeken. Maar nu ontkent A ook hevig dat ze hebben gezonet, maar ik weet zeker dat ze dat wel heeft gezegt, en ze zegt het ook nog steeds tegen C omdat ze C meer vertrouwt dan mij omdat ik ben B heb. Ik hoop dat jullie het verhaal een beetje snappen, en dat iemand mij kan vertellen wat ik moet doen, en welke stap ik moet ondernemen
Gewoon veel eiwitten eten
SnakeEyes is offline   Met citaat antwoorden
Oud do 7 mei 2009, 15:43   #28
Ripped Bodybuilder
Gewichtheffer

MastaguyB's Avatar

Aangemeld: jul 2004
Leeftijd: 25
Stats: 1m85 106kg 21%
Bekijk Galerij (1 foto's)

Citaat:
Dus bedoel je dat de meeste hier vantevoren meer junkfood eten en daarom zo'n schema hebben ofdat. je met de schijf van 5 voldoende hebt?
Ik weet niet of dat hier zo is, maar de gemiddelde nederlander eet veel ongezonde troep.

Met die schijf van 5 (of hoe dat ook heet) krijg je al wel meer eiwitten binnen dan als je veel zou junken. Laten we stellen dat je 120 gr. binnen zou krijgen. Voor bodybuilding moet je veel eten dus zou je mischien rond de 170 gr. komen te zitten. Voor iemand van 70 kg is dat dan voldoendeen hebben ze dus gelijk dat je niet extra eiwitten hoeft te nemen. Maargoed hoe vaak komt zoiets voor in de praktijk...
MastaguyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud do 7 mei 2009, 20:08   #29
3XL
Super Moderator
Super Moderator

3XL's Avatar

Aangemeld: apr 2002
Stats:

Citaat:
Ik vindt het behoorlijk verwarrend afentoe.
Me personalcoach,voedings experts, ziekenhuis,dieetist, Fysio therapeut.
[B]Zeggen allemaal

Dit zegt de ISSN (International Society of Sports Nutrition)

Conclusion
it is the position of the International Society of Sports Nutrition that exercising individuals need approximately 1.4 to 2.0 grams of protein per kilogram of bodyweight per day. The amount is dependent upon the mode and intensity of the exercise, the quality of the protein ingested, and the status of the energy and carbohydrate intake of the individual. Concerns that protein intake within this range is unhealthy are unfounded in healthy, exercising individuals. An attempt should be made to obtain protein requirements from whole foods, but supplemental protein is a safe and convenient method of ingesting high quality dietary protein.

The timing of protein intake in the time period encompassing the exercise session has several benefits including improved recovery and greater gains in fat free mass. Protein residues such as branched chain amino acids have been shown to be beneficial for the exercising individual, including increasing the rates of protein synthesis, decreasing the rate of protein degradation, and possibly aiding in recovery from exercise. In summary, exercising individuals need more dietary protein than their sedentary counterparts, which can be obtained from whole foods as well as from high quality supplemental protein sources such as whey and casein protein.

©3XL ®2000

The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I

Geloof niets, probeer alles
3XL is offline   Met citaat antwoorden
Oud do 7 mei 2009, 20:24   #30
Dutch Bodybuilder

Travis Bickle's Avatar

Aangemeld: mrt 2008
Stats:

@3XL:

weet jij niet toevallig een studie welke aantoont dat teveel eiwit de prestaties kan verminderen ?
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud wo 20 mei 2009, 21:51   #31
Huge Freak
Powerlifter Gewichtheffer

Aangemeld: aug 2008
Leeftijd: 21
Stats: 1m77 88kg 15%

Citaat:
140g eiwit
180g kh (als basis tegen afbraak eigen reserves)
140g vet

Dan bereken je je TMR/day en vul je de rest aan met koolhydraten
maar hoe kom je bij 140gr vet dan, dan is dat 1,7 per 1kg spier?
hoe zit dat met cutten:
ik heb begrepen 2x je gewicht aan eiwitten 1x je gewicht aan vetten en de rest je koolydraten aanvullen tot je onderhoud?
gta4jwz is offline   Met citaat antwoorden
Oud wo 20 mei 2009, 22:10   #32
Competitive Bodybuilder

Aangemeld: aug 2007
Leeftijd: 25
Stats:

Citaat:
Ik ga ook steeds meer deze kant op. Iets erboven zitten kan echter natuurlijk zeker geen kwaad.
joep7 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Tags
geloven???, moet

Topic opties

Postregels