| | #1 |
| Cool Novice | Weightgainer in combinatie met BSN Nitrix voor meer massa?
Hallo people. Even wat stats: 1,75 81,5 kg Geen idee wat mijn vetpercentage is, aangezien ik een klein buikje heb zal dat wel rond de 3 kilo zijn. Ik zou graag wat meer spiermassa willen aankomen. Met andere woorden wat aankomen, maar dan dus niet in vet. Het probleem is dat ik het gevoel heb dat ik te weinig eet. Nu dacht ik eraan om een weightgainer te bestellen, zodat het me kan helpen om meer voeding binnen te krijgen aangezien het met de dagelijkse behoefte niet lukt. Mijn doelstelling is om richting de 85kg te komen, maar dan met niet nog meer vet dat ik al bezit. Wil graag meer massa rondom de polsen/rug en schouders. . Het tegenstrijdige is dat ik op dit moment wat probeer af te vallen. Raden jullie me aan om hiermee te beginnen tijdens de nazomer? Of heeft zo'n weightgainer uberhaupt weinig zin..? Hieronder even een ideetje wat ik nou eigenlijk bedoel. Dit is Christian Bale overigens (Batman). Deze kerel heeft behoorlijk wat massa (vol) en is niet dik te noemen. ![]() Had graag wat advies gehad, wil dit jaar weer een flinke vordering zien! Laatst aangepast door Fonkmeistah : 16 May 2008 om 23:45. |
| | |