XXL Nutrition

Vraag i.v.m. BCAA poeder combineren met eiwitpoeder...

Bezoekers in dit topic

MEMOLY

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 feb 2014
Berichten
496
Waardering
22
Lengte
1m80
Massa
70kg
Hallo,

misschien een domme vraag maar ik wil het gewoon weten...

Ik weet dat wanneer je bijvoorbeeld na de training een shake met wat dextrose + 5-10 gram BCAA poeder inneemt dat dit heel snel in je bloedbaan terechtkomt;

Maar wat als je daar bijvoorbeeld 20 gram eiwitpoeder eraan zou voegen? Wordt de opnamesnelheid van vooral de dextrose en BCAA's dan ook beïnvloed?

Alvast bedankt.
 
20 gram.

zal minimaal zijn.

volle maaltijd is een ander verhaal.
 
nee maakt niet uit en dextrose heb je niet nodig, gewoon goede maaltijd eten.
 
Je eiwitpoeder bevat ook BCAAs he.
 
Geniaal idee, BCAA's met whey combineren :o
 
BCAA's heb je niet nodig (in een enkel geval kan het helpen), sowieso niet als je whey pakt. Zoals al eerder gezegd, je whey bevat BCAA's.
 
Jij krijgt al insuline piek van de whey alleen, dextrose erbij -> geen grotere insuline spike.
 
Jij krijgt al insuline piek van de whey alleen, dextrose erbij -> geen grotere insuline spike.

Bron? Of is dat alleen maar een gerucht wat de meeste dbb'ers nogal doorverkopen?
 
Jij krijgt al insuline piek van de whey alleen, dextrose erbij -> geen grotere insuline spike.

Bron? Of is dat alleen maar een gerucht wat de meeste dbb'ers nogal doorverkopen?

Daar ben ik ook zeer benieuwd naar. Ik kan in beide punten een waarheid vinden.
Zou je deze kunnen toelichten 3nigma? Met name of de insuline spike niet groter is in vergelijking met alleen whey..
 
Back
Naar boven