| | #1 |
| Novice | voorbereiden bikinimodel-wedstrijd
Binnenkort doe ik mee aan een bikinimodel-wedstrijd. Daar wil ik er droog uizien, maar niet té omdat vrouwelijke rondingen belangrijk zijn bij een bikinimodel. Dus ik wil alleen geen vocht vasthouden en er niet te pafferig uit zien. Ik ga een paar dagen van te voren zo min mogelijk brood (gluten) en geen zuivel eten, maar alleen maar volkorenpasta, zilvervliesrijst, groenten, kip, tonijn, witvis, noten, havermout en whey. Doe ik hier goed aan? Heeft iemand tips voor de dagen ervoor en de dag zelf dat ik geen vocht vasthoud? Ik heb geen ervaring met wedstrijden en weet niet hoe ik me moet voorbereiden en of je het echt heel erg ziet als ik bijvoorbeeld veel zout eet de avond ervoor. (Mijn adviseur zei in ieder geval dat ik de avond ervoor mijn eigen eten moet meenemen naar de barbeque die ik dan heb). Welke ervaren mensen kunnen mij wat tips geven? |
| | |
| | #2 |
| * All Natural Baby * | Re: voorbereiden bikinimodel-wedstrijd
Ontbijt: 2 rijstwafels + vis voor de middag: vis middag: 1 rijstwafel + vis na de middag: vis diner: 1 rijstwafel + vis 2 uur voor het slapen: vis Zorg voor mooie voorraad kauwgom. Elke dag minstens een uur cardio Veel en veel water drinken tot de dag voor je wedstrijd dan drink je niks. Die avond drink je 2-3 glazen witte droge wijn. en tot de wedstrijd niks drinken. Zo doet mijn vriendin het 2-3 weken voor een belangrijke fotoshoot of walk. Gezond? denk t niet .. maarja.. dat maak je die vrouwen toch niet wijs.
__________________ "It took me a long time to find out that pretty much everything else is a bunch of... something else, yunno." -SRV- 1.81m 96-97 kg 13-14% |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | Re: voorbereiden bikinimodel-wedstrijd
Klopt van die witte wijn De alcohol schijnt vocht aan je lichaam te onttrekken Zou de foto's wel willen zien van die bikinimodel wedstrijd je zag er op jouw laatste foto goed uit
__________________ http://aycu37.webshots.com/image/439...7673059_rs.jpg 72 kg - 172 cm - ca 12% vet |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| bikinimodelwedstrijd, voorbereiden |
| Topic Opties | Zoek in Topic |
| Weergave Modus | |
|
|