| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: nov 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | voedingsschema graag commentaar
graag commentaar op mijn voedingsschema.
|
| | |
| | #2 |
Stats: - - - Karma: | Re: voedingsschema graag commentaar
niemand die commentaar heeft ?
|
| | |
| | #3 |
| Your one man army | Re: voedingsschema graag commentaar
Onoverzichtelijk schema. 1,8x je lichaamsgewicht in eiwitten vind ik ook erg weinig. Verder zie ik niet terug in je schema dat je ontbijt en post workout de belangrijkste maaltijden van de dag zijn. Zorg ook elke maaltijd voor kwalitatieve eiwitten, koolhydraten en eventueel vetten. Je tweede maaltijd bevat enkel 9 gram plantaardige eiwitten.. daar ga je niet op groeien. En je ontbijt vind ik nergens op slaan. 's Ochtends moet je vooral veel koolhydraten en wat snelle eiwitten wegwerken. 2 Broodjes met kip voldoen daar niet aan, neem liever 100 gram Brinta of havermout met minimaal een halve liter melk. Vifit zal best lekker zijn, maar zit boordevol troep waar je lichaam niks aan heeft. Melk nemen dus. Eet je geen groenten? Succes!
__________________ If the pain gets too much, just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist. |
| | |
| | #4 |
Stats: - - - Karma: | Re: voedingsschema graag commentaar
Hmm oke dan verander ik vifit voor melk, en hoeveel eiwitten raad je mij dan aan om te eten ? En ja ik eet wel groente maar het is niet waar k het meeste van hou maarja dat maakt niet uit |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| commentaar, graag, voedingsschema |
| Topic opties | |
| |