| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Novice Aangemeld: nov 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: |
Ik ben al een goed 1,5 jaar bezig met bodybuilding. Heb er ook al veel over gelezen. Ik heb al wat spiermassa bijgekweekt maar toch gaat et traag. Het belangrijkste wat ik tot nu achterwege gelaten heb is een strikt voedingsschema volgen. Wat ik wel doe is:
Ik vind dit ook een grote moeite en vervelend om om de 2-3 uur te eten en zeker telkens hetzelfde eten word ik snel beu. Ik ben student en mijn dagen zijn telkens anders. Ik kan niet in de les eten beginnen eten of klaarmaken en soms ben ik onverwachts voor een hele middag in de stad en dan heb ik mijn eten ook niet bij. Ook heb ik af en toe wel zin in fastfood. Ik train graag en hou dit ook gemakkelijk vol. Alleen dat voedingsschema weet ik zo nog niet. Kan iemand mij raad geven? |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Is een voedingsschema echt nodig?
Ik heb ook geen voedingschema, ik eet gewoon extra veel en goed (gezond) om aan te komen.
|
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Is een voedingsschema echt nodig?
Nee niet perse maar het is wel duidelijk en je weet zeker dat je genoeg van alles eet enz.
|
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 2m20 150kg > 50% Karma: | Re: Is een voedingsschema echt nodig?
Mja.. velen zullen zeggen dat zonder goed schema je nooit een fukkin beest zal worden. Moet je alleen voor jezelf afvragen of je dat ook wilt. Wil je wedstrijden gaan doen? Zo ja dan is een schema zeker belangrijk. Ik vind het zelf wel makkelijk om een schema te volgen, weet precies wat en wanneer ik iets binnenkrijg.
__________________ “Who am I? Depends on who you ask. Some see nothing more than a mindless monster, an egotistical freak of nature to be pitied or feared. Others see a man guided by a singular purpose" Stats per 30-11-09 DL:200 BP:170 SQ:240 Get big or die trying |
| | |
| | #5 |
| Novice Aangemeld: nov 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Is een voedingsschema echt nodig?
Bedankt voor de reacties! Nee, wedstrijden zal ik niet doen. |
| | |
| | #6 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Is een voedingsschema echt nodig?
Nodig: nee Makkelijker: ja. Als je maar wat aan kloot en je lang niet zo precies bezig dan wanneer je precies weet hoeveel je op een dag binnen krijgt. Een vast schema helpt ook bij het nemen van beslissingen als "wat zal ik nu eens nemen". Een dag niet genoeg gegeten is een dag niet gegroeid
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #7 |
| Massive Warrior | Re: Is een voedingsschema echt nodig?
BB zonder voedingsschema is als varen zonder kompas/gps: je gaat vooruit, maar je hebt geen idee waar je bent of waar je heen gaat.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #8 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Is een voedingsschema echt nodig?
Als je het 5 jaar gevolgd hebt en hierdoor uit je hoofd weet wat je lichaam nodig heeft heb je het niet echt nodig nee, al is het dan nog soms erg handig. Zolang dat niet zo is ben ik het geheel met BigT eens.
__________________ Bench: 145 Squat full: 5x200 / 2x215 Deadlift: 270 20 jaar; 1,76 bij 90 kg. log Groeien: Voeding + WSB4SB + Vooruitgang boeken |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| echt, nodig?, voedingsschema |
| Topic opties | |
| |