| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice | Voedingsschema bulk, goed?
Hallo ik ben 16 jaar en zoek een goed schema voor de bulk dit is het mijne,zelf opgesteld, comments?? 6 u 40 : whey shake(23 gr E) met 300 ml magere melk douche 7u10 : Smoothie van fruit 3 eieren 3 koekjes weetabix( = brinta) 1 Kop groene thee 10 u 00: whey shake(23 gr E) met 150 ml magere melk en 150 ml water 1 banaan 12 u 2 pitabroodjes met kalkoenfilet of kipfilet met salade 12u50 : 1 bak rijst of pasta met kip en groentes ( kan ook vis zijn ofzo) 14 u 10 : whey shake met 300 ml magere melk 75 gr muesli 15 u 45 proteine reep(40 gr) 16 u 15 training 17 u 30 : recup fast poeder( koolhydraten) 17 u 45 : whey shake met 300 ml water 18 u 00 Avondeten ( varieert) maar is bv . 400 gr ree vlees(mager) zonder saus, enkel de jus met wat look en groenten, met wat puree erbij avondsnack: 100 gram kipfilet voor het slapen 750 gr kwark met 1 schep whey + door de dag 3 a 4 liter water ( exclusief shakes) (ik moet kotse van tonijn !! ) |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: apr 2007 Locatie: Gemeente Bergen op Zoom(NL) Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 11 | Re: Voedingsschema bulk, goed?
Goed schema! Maar wat is je gewicht?
__________________ |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice | Re: Voedingsschema bulk, goed?
beetje te veel eiwitten lijkt me...
|
| | |
| | #4 |
| Huge Freak Geregistreerd: nov 2007 Locatie: België Leeftijd: 17 Geslacht: M
Blog Berichten: 2
Karma Power: 26 | Re: Voedingsschema bulk, goed?
te veel? Je kan er nooit genoeg hebben
__________________ Slechte mensen leven lang dus ik drink,rook,tchill tot ik erbij neerval! Pain is temporary, pride is forever Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength Could God make a barbell so heavy that even he couldn't deadlift it? CHECK ME LOG UIT! CHECK MEN LOG uiT Hij IS Up TO DATe |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Geregistreerd: mrt 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Re: Voedingsschema bulk, goed?
750 gr kwark met 1 schep whey is wel wat teveel eiwit voor een maaltijd man.... |
| | |
| | #6 |
| Huge Freak Geregistreerd: nov 2007 Locatie: België Leeftijd: 17 Geslacht: M
Blog Berichten: 2
Karma Power: 26 | Re: Voedingsschema bulk, goed?
yah eig wel waar whey savonds kanje gerust weglaten!
__________________ Slechte mensen leven lang dus ik drink,rook,tchill tot ik erbij neerval! Pain is temporary, pride is forever Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength Could God make a barbell so heavy that even he couldn't deadlift it? CHECK ME LOG UIT! CHECK MEN LOG uiT Hij IS Up TO DATe |
| | |
| | #7 |
Kwark is 40 gr voor 1 pot dus tis ongeveer 60 gr eiwitte voor het slapen gaan ik ben 1 m 85 en 85 kg |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice Geregistreerd: mrt 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Re: Voedingsschema bulk, goed?
een pot van 750 Gram kwark? Ja beter schep whey eruit laten en misschien schepje kwark minder.
|
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Voedingsschema bulk, goed?
Komop dit is de bulk Waar is de pindakaas En je mag ook wel wat meer koolhydraten toevoegen |
| | |
| | #10 |
Ja idd, ben die lepeltjes pindakaas vergete soms verdeel ik de kwark ook meer over de dag.. |
| | |
| | #11 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: jun 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Re: Voedingsschema bulk, goed?
Wel erg veel eiwitten. http://www.ergogenics.org/eiwit.html |
| | |
| | #12 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: apr 2007 Locatie: Gemeente Bergen op Zoom(NL) Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 11 | Re: Voedingsschema bulk, goed?
Citaat:
__________________ | |
| | |
| | #13 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: jun 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Men zegt wel dat heel veel dingen slecht zijn voor het lichaam, maar had dietiste gemaild over aantal vragen en kreeg dit terug Met name de eiwitintake per dag mag bij mensen met diabetes niet te hoog zijn. Dit kan schade geven aan de nieren en kan de kans op latere complicaties verhogen. Vaak wordt er in de fitnesswereld veel eiwitten gebruikt met als reden dat dit voor extra spieropbouw zou zorgen. Dit is echter nooit bewezen. Ik zou je daarom adviseren niet te veel eiwit te gebruiken. Wel kun je als je je gewicht wil laten stijgen meer kcal eten in de vorm van kh.Als ik jouw voorbeeld van een dag zie, vind ik dat je al veel eet. |
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Voedingsschema bulk, goed?
Zucht daar heb je ze weer hoor.. de dietisten. |
| | |
| | #15 | |
Citaat:
En rekent me verhoudingen nog netjes uit ook, en vindt een schema van rond de 5000cal goed | |
| | |
| | #16 |
Haha eiwitte, niet bewezen dat ze spier opbouwe:d dietiste raden altijd koolhydraten aan, dit is naar mijn weten niet zo goed als je nie tsport, dan wordt je vet |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| bulk, goed, voedingsschema |
| Topic Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|