Ga Terug   DutchBodybuilding.com forum > Hoofdfora > Voeding

100% zilvervliesrijst & hoogwaardige eiwitten in 1 shake

Je wilt droge spiermassa opbouwen en daarvoor moet je veel, vaak en goed eten. Het is soms gewoon niet mogelijk om iets koel te bewaren, op te warmen of uitgebreid te eten. Bodylab Rice & Protein is een shake met koolhydraten uit 100% zilvervliesrijst aangevuld met 36% eiwit afkomstig uit 6 zeer hoogwaardige bronnen. Een perfecte samenstelling voor de opbouw van droge spiermassa. De shake is vol en romig en verkrijgbaar in een heerlijke vanille en chocolade smaak. Uiteraard is Bodylab Rice & Protein scherp geprijsd, je shake is omgerekend voordeliger dan een maaltijd. Rice & Protein is dé perfecte oplossing als je op zoek bent naar een snelle, goede en makkelijke maaltijdshake voor meer droge spiermassa!

Bestellen »

Antwoord
Oud Wed 8 Feb 2012, 19:06  
Sensive
Cool Novice

Stats: M 19j 1m78 71kg 13%
Voedingsschema 8 februari 2012

Yo

Hierbij plaats ik mijn voedingsschema per 8 februari 2012. Mijn doel is om massa aan te komen. (op dit moment 1.78 cm, 66 kilo, 10%)

Totaal:

Energie(kcal): 4531,074
Eiwitten: 290,3
Koolhydraten: 513,431
Waarvan suikers: 90,4
Vetten: 142,7
Waarvan verzadigd: 25,45

Wilde ff weten wat jullie er van vinden! Ik sta open voor op- en aanmerkingen
Bijgesloten Bestanden
Bestandstype: xlsx voedingsschema 8 februari 2012.xlsx (14,0 KB, 61 keer gedownload)

Laatst aangepast door Sensive : Wed 8 Feb 2012 om 22:57
  Met citaat antwoorden
Oud Wed 8 Feb 2012, 20:37  
Frenkk
Cool Novice

Frenkk's Avatar

Stats: M 20j 1m74 79kg 13%
Naturel kwark voor je gaat slapen moet je er sowieso aan toevoegen!
  Met citaat antwoorden
Oud Wed 8 Feb 2012, 20:41  
NumquamDesperam
Cool Novice

NumquamDesperam's Avatar

Stats: M - - -
Citaat:
Origineel gepost door Frenkk Bekijk Post
Die staat er al in hoor.
  Met citaat antwoorden
Oud Wed 8 Feb 2012, 21:16  
Sensive
Cool Novice

Citaat:
Om 22:00 uur voor het slapen
  Met citaat antwoorden
Oud Wed 8 Feb 2012, 22:21  
Sensive
Cool Novice

Ik zou het waarderen als iemand mij nog tips kan geven over wat ik beter wel en niet kan eten in mijn schema
  Met citaat antwoorden
Oud Thu 9 Feb 2012, 16:26  
Frenkk
Cool Novice

Frenkk's Avatar

Stats: M 20j 1m74 79kg 13%
Klopt zie t nu pas .

Wat is die complex carb gainer 's ochtends?

Misschien Brinta er aan toevoegen?
  Met citaat antwoorden
Oud Thu 9 Feb 2012, 18:12  
Sensive
Cool Novice

Citaat:
Klopt zie t nu pas .

Wat is die complex carb gainer 's ochtends?

Misschien Brinta er aan toevoegen?
Complex Carb Gainer is een weightgainer van B&F shop. Hoeveel gram brinta zal ik dan aan mijn shake toevoegen? Heb het wel in huis namelijk. Verder nog tips??
  Met citaat antwoorden
Oud Thu 9 Feb 2012, 18:47  
NumquamDesperam
Cool Novice

NumquamDesperam's Avatar

Ik zou die carbgainer verhogen, geen brinta of andere carbs eraan toevoegen. Ook zou ik je brood verminderen, om toch aan je vetten te komen zou ik olijfolie toevoegen. Neem bijv. een rijst + kip/vis maaltijd rond 3 uur.
  Met citaat antwoorden
Oud Thu 9 Feb 2012, 18:57  
Sensive
Cool Novice

Citaat:
Origineel gepost door NumquamDesperam Bekijk Post
Ik zou die carbgainer verhogen, geen brinta of andere carbs eraan toevoegen. Ook zou ik je brood verminderen, om toch aan je vetten te komen zou ik olijfolie toevoegen. Neem bijv. een rijst + kip/vis maaltijd rond 3 uur.
Carbgainer verhogen, bedoel je daarmee op een ander tijdstip nog een carbgain shake nemen? Ik ga proberen om een rijst+kip maaltijd erin te verwerken! Thnx voor je reactie
  Met citaat antwoorden
Oud Thu 9 Feb 2012, 19:29  
NumquamDesperam
Cool Novice

NumquamDesperam's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Sensive Bekijk Post
Carbgainer verhogen, bedoel je daarmee op een ander tijdstip nog een carbgain shake nemen? Ik ga proberen om een rijst+kip maaltijd erin te verwerken! Thnx voor je reactie
Nee ik zou bij iedere maaltijd 1 koolhydraten maaltijd nemen van 1 bron. Ik zou dus aanraden bijv. 100g brinta en dan geen brood erbij, of een weightgainer en geen brood of brinta erbij. Na het trainen kun je wat mij betreft best wat complexe en snelle koolhydraten tot je nemen zoals dextro en brinta met whey of (hydro)isolaat.
  Met citaat antwoorden
Oud Thu 9 Feb 2012, 20:00  
Sensive
Cool Novice

Citaat:
Nee ik zou bij iedere maaltijd 1 koolhydraten maaltijd nemen van 1 bron. Ik zou dus aanraden bijv. 100g brinta en dan geen brood erbij, of een weightgainer en geen brood of brinta erbij. Na het trainen kun je wat mij betreft best wat complexe en snelle koolhydraten tot je nemen zoals dextro en brinta met whey of (hydro)isolaat.
Ok, wat kan ik dan het beste vervangen of schrappen? Enige tips voor wat ik dan beter kan eten?
  Met citaat antwoorden
Oud Thu 9 Feb 2012, 20:15  
NumquamDesperam
Cool Novice

NumquamDesperam's Avatar

In de ochtend gewoon het brood weglaten en voor de complexe carbs gaan, die zou ik naar 150g doseren met evt. een stuk fruit en eetlepel olijfolie zodat je wel aan je vetten komt. Tevens zou ik het beleg veranderen in rosbief of zelf gebakken kipfilet. Deze plakken uit een pakje is voornamelijk afval vlees en bevat veel natrium. Tevens zou ik de melk wat verminderen en die veranderen naar water en gewoon zma of iets dergelijks aanschaffen om wel je vitaminen te komen die in melk zitten. Je kan ook wat gekookte eieren nemen. Wat afwisselen tussen je inname van koolhydraten eiwitten en vetten kan geen kwaad. Bijv. 2 maaltijden zonder koolhydraten en wel veel eiwitten is in een later stadium aan te raden. Zorg nu voornamelijk dat je snel kilo's aankomt en let niet teveel op je voeding maar zorg voornamelijk dat je meer dan je behoefte binnenkrijgt.
  Met citaat antwoorden
Oud Fri 10 Feb 2012, 17:55  
Sensive
Cool Novice

Citaat:
In de ochtend gewoon het brood weglaten en voor de complexe carbs gaan, die zou ik naar 150g doseren met evt. een stuk fruit en eetlepel olijfolie zodat je wel aan je vetten komt. Tevens zou ik het beleg veranderen in rosbief of zelf gebakken kipfilet. Deze plakken uit een pakje is voornamelijk afval vlees en bevat veel natrium. Tevens zou ik de melk wat verminderen en die veranderen naar water en gewoon zma of iets dergelijks aanschaffen om wel je vitaminen te komen die in melk zitten. Je kan ook wat gekookte eieren nemen. Wat afwisselen tussen je inname van koolhydraten eiwitten en vetten kan geen kwaad. Bijv. 2 maaltijden zonder koolhydraten en wel veel eiwitten is in een later stadium aan te raden. Zorg nu voornamelijk dat je snel kilo's aankomt en let niet teveel op je voeding maar zorg voornamelijk dat je meer dan je behoefte binnenkrijgt.
Thnx voor je reactie, ik zal dit meenemen! Andere nog tips of opmerkingen??
  Met citaat antwoorden
Antwoord
Topic opties

DutchBodybuilding.com © 2012