MuscleMeat

Voedingschema (geautomatiseerde template)

Bezoekers in dit topic

BenchNoob

Dutch Bodybuilder
Lid sinds
14 jul 2011
Berichten
676
Waardering
81
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
8%
Heren

Een tijd geleden heb ik hier eens een xls file gepost met voedingsmiddelen en hun e/k/v waardes.

Ik heb de nodige tijd gevonden om die xls uit te breiden tot één mooi geheel!

Features:
- dynamisch eetplan (8 maaltijden)
- dynamisch ingeven van voedingsmiddelen
- automatische berekening van e/k/v waardes voor een bepaald vm
- logboek waaruit grafieken worden getrokken
- dynamisch uitbreidbare voedingsmiddelen lijst
- automatische berekening van je KCAL voor een BULK/CUT/ onderhouds plan. gebaseerd op de Mifflin-ST Jeor en Katch-McArdle formule
- ...

Ik heb het moeten compressen met winrar omdat de xls 2.2MB groot is.

In het rar-bestand bevindt zich zowel een Excel 2007 en 2003 versie.
De 2003 versie kan verminderde functionaliteit tonen bij bv: grafieken

Tot slot, een woordje van dank kan geen kwaad.
 

Bijlagen

  • Nutrition plan.rar
    759,6 KB · Weergaven: 1.896
Laatst bewerkt:
Ik neem hem mee, bedankt!
 
Erg nice! Alleen 1 opmerking bij de whey's in in de voedingswaardetabel: Misschien handiger om ook gewoon per 100g te doen (persoonlijke voorkeur)
 
Erg nice! Alleen 1 opmerking bij de whey's in in de voedingswaardetabel: Misschien handiger om ook gewoon per 100g te doen (persoonlijke voorkeur)
Die kan je zelf aanpassen. Moet je gewoon even zelf de berekening doen naar 100 g. en de waardes aanpassen.
 
Thanks, heb em gebruikt en gepost. Als je zin hebt, zou je er even naar kunnen kijken. Ik heb nog nooit eerder een voedingsschema gemaakt en weet dus ook niet zeker of ik alles goed heb gedaan. Hij is te vinden onder de topic: 'van 73kg nar 80kg | Voedingsschema opgesteld'
 
Da's een erg mooie basis om snel en handig je eigen schema's in te vullen. Dankjewel!
 
Zal het controleren op fouten, gr gr
 
Benchnoob een mooie uitgebreide schema.
HEb nog een vraagje.
Zit er nog de mogelijkheid in, dat als je in kolom produkt iets wilt invoeren (keuze maken)
en de lijst met diverse voedingsprodukten tevoorschijnkomt er de mogelijkheid bestaat dat als je de eerste letter van dat produkt intoets de cursor gelijk naar dat produkt gaat.
Bijvoorbeeld je toest de letter H in en hij springt gelijk naar het eerste produkt wat met de letter H begint. Anders moet je de hele tijd op en neer.
En bedankt!!!
 
Benchnoob een mooie uitgebreide schema.
HEb nog een vraagje.
Zit er nog de mogelijkheid in, dat als je in kolom produkt iets wilt invoeren (keuze maken)
en de lijst met diverse voedingsprodukten tevoorschijnkomt er de mogelijkheid bestaat dat als je de eerste letter van dat produkt intoets de cursor gelijk naar dat produkt gaat.
Bijvoorbeeld je toest de letter H in en hij springt gelijk naar het eerste produkt wat met de letter H begint. Anders moet je de hele tijd op en neer.
En bedankt!!!
Bedankt D77,

Wel ik heb er achter zitten zoeken of ik dat kan oplossen want vind het zelf ook super irri :D
Maar ik krijg het niet voor elkaar momenteel.
Als ik eens wat tijd vindt zal ik er eens naar kijken.

Als er nog suggesties zijn dan hoor ik ze graag.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 09:22 ----------

Zal het controleren op fouten, gr gr
Doe maar, als er zijn pas ik ze graag aan!
Zelf kijk je altijd over je eigen fouten dus. :)
 
Bedankt D77,

Wel ik heb er achter zitten zoeken of ik dat kan oplossen want vind het zelf ook super irri :D
Maar ik krijg het niet voor elkaar momenteel.
Als ik eens wat tijd vindt zal ik er eens naar kijken.

Als er nog suggesties zijn dan hoor ik ze graag.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 09:22 ----------


Doe maar, als er zijn pas ik ze graag aan!
Zelf kijk je altijd over je eigen fouten dus. :)
Wel jammer dat veel mensen hem bekijken/downloaden zonder enige dank te tonen...Shame!
 
Wel jammer dat veel mensen hem bekijken/downloaden zonder enige dank te tonen...Shame!

wat verwacht je dan een kusje, schouderklopje ??? tis en blijft een forum met mannen met teveel testosteron in hun bloed he ;) alpha gedrag :D
 
Bedankt. Ik heb een aantal Excel files gedownload, ik zal kijken welke ik het handigst vind.
 
wat verwacht je dan een kusje, schouderklopje ??? tis en blijft een forum met mannen met teveel testosteron in hun bloed he ;) alpha gedrag :D
Hebbe die geen gevoelens dan? :D
 
Geweldig, bedank!

Karma.
 
BenchNoob, ik zie dat je bij pasta (bereid) maar 17.50 gram kh krijgt.
Is dit niet wat weinig voor pasta?
 
Zeer netjes gemaakt, en mooi dat je dit hier post.
 
Bedankt!

1 probleem in het bestand bij de activiteitsfactor. de waarden die je zou moeten kunnen kiezen staan niet goed. Er kan nu gekozen worden tussen 1 en 55 en 1 en 375. terwijl het 1,55 en 1,375 zouden moeten zijn. Hierdoor kan je niet optimaal berekenen welke voedingswaarden ik binnen zou moeten krijgen.

Verder een top bestand!!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven