| | #21 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: feb 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m90 84kg - Karma: ![]() | Re: voeding voor cardio
Ja, het is beide keren een soort suiker. Dextrose een enkelvoudig koolhydraat en kristalsuiker een meervoudig koolhydraat. Hier het verschil; Suiker = sacharose = sucrose = een disacharide van glucose en fructose... (Saccharose wordt ook wel rietsuiker, bietsuiker of sucrose genoemd. De organisch chemische naam is Alfa-D-Glucopyranosyl-(1->2)-Beta-D-fructofuranoside. Dit disaccharide is opgebouwd uit de monosaccharide glucose en fructose. Tijdens de vertering wordt saccharose afgebroken door invertase tot glucose en fructose) sucrose is dus 50% fructose, en dat zal je niet helpen zoals pure glucose (dextrose) wel zal doen. (fructose geeft geen insuline-respons en zal alleen worden opgeslagen worden in de lever (en als die vol is gelijk in vet worden omgezet)). Heb bovenstaand stuk ergens anders vandaan, want wist t niet allemaal meer uit mijn hoofd !
|
| | |
| | #22 |
| Cool Novice Aangemeld: jul 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m78 90kg 23% Karma: ![]() | Re: voeding voor cardio
Als ik jouw post zo lees denk ik dat je op zn minst Minder ( beter: helemaal geen ) Post W.O suikers kunt nemen als je aant cutten bent (Helemaal geen AA) en dat is precies wat de sticky ook aangeeft. Tegen TS: Als je zo erg van een AA-tje houd na de training gewoon doen, Je Cut dan alleen onnodig langer naar mijn inzien. |
| | |
| | #23 | |
| Cool Novice Aangemeld: feb 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: voeding voor cardio
Citaat:
| |
| | |
| | #24 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: feb 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Citaat:
Ja, natuurlijk is het niet erg om een keertje een aa te nemen, maar naar mijn inzien kan je beter wat dextrose met water nemen. Laatst aangepast door Marten : ma 8 mrt 2010 om 21:33 | |
| | |
| | #25 | |
| Cool Novice Aangemeld: jul 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m78 90kg 23% Karma: ![]() | Re: voeding voor cardio
Citaat:
Direct na de training: Eiwittenshake met water Ongeveer uurtje na de Training: Maaltijd met Complexe Koolhydraten,Eiwitten en Goede vetten Laatst aangepast door MarBX : ma 8 mrt 2010 om 21:35 | |
| | |
| | #26 | ||
Citaat:
En inderdaad zoals ook hier in staat; 0,2 g/kg whey direct na de cardio. Plus inderdaad een tijd later goed eten! ---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ---------- Citaat:
!
| ||
| | |
| | #27 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: voeding voor cardio
Citaat:
Eiwitten worden nog altijd het best ingenomen met kh. Na de training zou ik niet kranig zijn met kh, ook al ben je in de cut (die suikers gaan toch naar de spieren). Vetten in een bb dieet zijn van minder belang. 1g/kg LG gezonde vetten is voldoende voor de gemiddelde bb. Steun, ik wil je trouwens cijfers geven wat betreft de behoefte dat je nodig hebt (ik heb ze van eindwerk). Je moet me maar pm'en als je zin hebt Laatst aangepast door steveb : di 9 mrt 2010 om 16:32 | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| cardio, voeding, voor |
| Topic opties | |
| |