| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2009 Locatie: Vlaanderen Geslacht: M
Stats: Karma: | Voeding voor 15 jarige
Ik ben nog niet zo oud en mag van mijn ouders daarom nog niet van dat bodybuildersvoedsel kopen. Maar kunnen jullie me wat tips geven wat ik het best kan kopen bij een Vlaamse slager, bakker en mss supermarkt waar er veel eiwitten inzitten. |
| | |
| | #2 |
| Koning Aangemeld: jan 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m82 97kg 20% Karma: | Re: Voeding voor 15 jarige
je kan natuurlijke vlees, vis, eieren, melk, kwark, havermout, rijst, pasta, groentes, noten en brinta eten. Maar als je echt groot wil worden zal je toch echt aan dat bodybuildersvoedsel moeten zit niks anders op.
|
| | |
| | #3 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Thuis Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Voeding voor 15 jarige
Wat bedoel je precies met "bodybuilder voedsel"? Shakes of? Met de lijst die Felipe opnoemde kan je zeker wel van groeien als je er genoeg van binnenkrijgt. Proteine shakes zijn zekers niet vereist, ze zijn gewoon een makkelijke manier om meer eiwitten binnen te krijgen. Bedoel je misschien dat je niet een bodybuilders eet patroon aan mag nemen? |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
drink gewoon alle melk van je ouders op en eet alle eieren op niet zo moeilijk doen met dat eten. gewoon veel vreten en hard trainen. komt goed |
| | |
| | #5 |
Ok zal ik eens gaan doen maar kun je zo van die specifieke producten zeggen dat ik kan verkrijgen bij de slager,bakker,suppermarkt?
|
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Voeding voor 15 jarige
je moet alles vers eten, dus koop die producten bij de groente boer/markt, en supplementen kun je zo op internet bestellen. bij ons zit er nog een winkel die het verkoopt maar dat is niet echt top kwaliteit.. die winkel heet De Tuinen.
__________________ Anyone wants to be a bodybuilder, bud nobody want to lift heavy ass weights! |
| | |
| | #7 |
ok die winkel ken ik niet |
| | |
| | #8 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 14 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Voeding voor 15 jarige
Waarschijnlijk ben je bijna 15 want er staat bij je leeftijd 14? Anyways, ik denk idd dat je al best veel vooruitkomt als je gewoon veel melk drinkt en eieren neemt etc. Gewoon met een goede 'dosering' (verdeeld over meer dan 3 maaltijden per dag) van 'normale' voeding (dus geen supplementen) ben je waarschijnlijk al veel beter uit dan met de voeding die je nu hebt. |
| | |
| | #9 |
ok (btw ik ben volgende week woensdag pas 15 )
|
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Voeding voor 15 jarige
@ts: wat hij bedoeld is dat 'bodybuildingvoedsel' natuurlijk geen apart voedsel is ofzo. Met die lijst kom je een heeeel end. |
| | |
| | #11 | |
| Cool Novice Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Citaat:
__________________ The bigger you are, the harder they fall God gave you legs, now use them damnit! | |
| | |
| | #12 |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
ik vreet gewoon veel, heb niet echt een voedingsschema waar ik me aan houd. ik probeer maar aan 1 ding te denken en dat is eten tot ik ECHT niet meer kan. zo simpel is het
__________________ http://boschie.mybrute.com - kom los dan! |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| jarige, voeding, voor |
| Topic opties | |
| |