XXL Nutrition

vetvrij bakken met bakfolie

Bezoekers in dit topic

patmuscle

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
20 okt 2008
Berichten
7.596
Waardering
770
sinds kort gebruik ik bakfolie van blokker gehaald en ben er zeer over te spreken, je zet ut folie op uw pan en je kan meteen bakken zonder olie of wat dan ook en het plakt helemaal niet erg ideaal

wie gebruikt dit ook en is er ook over te spreken
 
wow nice. Is dat dan in een teflan pan (=antikleefplan) of een gewone kleefpan?
 
ik heb enkel teflan pannen dus ik doe hem daarin maar kan geloof ik ook in gewonen pannen
 
waarom is iedereen de laatste tijd toch zo anti-vet??? ik snap het echt niet, als je iets anti- zou moeten zijn is het wel anti-koolhydraten IMO...
 
waarom is iedereen de laatste tijd toch zo anti-vet??? ik snap het echt niet, als je iets anti- zou moeten zijn is het wel anti-koolhydraten IMO...

Onzin
 
waarom is iedereen de laatste tijd toch zo anti-vet??? ik snap het echt niet, als je iets anti- zou moeten zijn is het wel anti-koolhydraten IMO...

+1

Overigens heb ik wel zo'n soort velletje voor op de bakplaat in mijn oven omdat ik veel te lui ben om dat ding af te wassen als ik weer eens een pizza maak.

Wist niet dat ze er ook voor in de pan bestonden.

Overigens zijn die bakfolie veilig tot zo'n 250 graden.. hoe heet wordt een koekenpan ?
 
Laatst bewerkt:
+1

Overigens heb ik wel zo'n soort velletje voor op de bakplaat in mijn oven omdat ik veel te lui ben om dat ding af te wassen als ik weer eens een pizza maak.

Wist niet dat ze er ook voor in de pan bestonden.

Overigens zijn die bakfolie veilig tot zo'n 250 graden.. hoe heet wordt een koekenpan ?

Veel heter. Je kunt binnen 5 min vlees helemaal gitzwart bakken. In een oven ben je daar al gauw een uur of meer mee bezig. Maarja, hoe heet precies weet ik niet.
 
Veel heter. Je kunt binnen 5 min vlees helemaal gitzwart bakken. In een oven ben je daar al gauw een uur of meer mee bezig. Maarja, hoe heet precies weet ik niet.

dan lijkt me dat spul niet zo heel prettig in een koekenpan.. heb ik liever een klontje boter / wat olie.
 
ik heb de vuur op ut hoogst staan en mijn vlees bakt gewoon op hoog vuur en zonder dat die plakt of wat dan ook erg goed spul, het heeft een grilachtige smaak erg lekker
 
Ik heb een pan op de markt gekocht (lekker op zaterdag...) waar ik geen vet in hoef te gooien om te bakken: ideaal.
 
waarom is iedereen de laatste tijd toch zo anti-vet??? ik snap het echt niet, als je iets anti- zou moeten zijn is het wel anti-koolhydraten IMO...

Je snapt het niet. Die olie kan je moeilijk afwegen en aangezien vet het hoogste aantal kcal per gram heeft is de foutenmarge veel groter + ik heb liever mijn vet uit noten of pindakaas!
 
Back
Naar boven