AndroidHealthClinic

Vet omzetten in spieren.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Arnold Schwarze

Cool Novice
Lid geworden
4 feb 2011
Berichten
157
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
8%
Ik ben ongeveer 87 kilo... met best veel vet op mijn buik.

Mijn ideale gewicht is 87 kilo met alleen maar spiermassa in een laag verpercentage.

Wat moet ik nu doen?

Afvallen om mijn vet te verliezen???

Of op caloriebehoefte blijven zodat vet zich omzet in spieren???

graag hulp aub..
 
Ik ben ongeveer 87 kilo... met best veel vet op mijn buik.

Mijn ideale gewicht is 87 kilo met alleen maar spiermassa in een laag verpercentage.

Wat moet ik nu doen?

Afvallen om mijn vet te verliezen???

Of op caloriebehoefte blijven zodat vet zich omzet in spieren???

graag hulp aub..

son...
 
onder caloriebehoefte eten.
vet kan zich niet in spier omzetten.
 
Je moet duidelijk onder je caloriebehoefte zitten zodat spier zich omzet in vet.
Of lees de sticky's.
 
onder caloriebehoefte eten.
vet kan zich niet in spier omzetten.

Dus onder caloriebehoefte zitten zeg je.. en als ik dus wil aankomen in spiermassa weer boven mijn caloriebehoefte zittten? hoe zit dat precies??
 
Dus onder caloriebehoefte zitten zeg je.. en als ik dus wil aankomen in spiermassa weer boven mijn caloriebehoefte zittten? hoe zit dat precies??
Lees even de sticky's.
Je kan niet tegelijk afvallen en spiermassa aankomen. Het is of afvallen of massa aankomen dus onder of boven je behoefte zitten.
 
helaas kan vet niet omgezet worden in spier
vet kan wel gebruikt worden om energie uit te halen (het is je opslagruimte voor mindere dagen) Wat je moet doen is 500 cal onder je normale onderhoud gaan zitten en sporten zodat je lichaam het vet gaat verbranden.
Helaas zal je ook wat spiermassa verliezen als je gaat lijnen of cutten zoals wij dat noemen, dus gebruik ze goed (krachttraining) om dat zo veel als je kan tegen te houden
Probeer ook in je dieet dan ook genoeg eiwitten te houden zodat je spieren genoeg voeding krijgen om te herstellen.

je kan met dit bestand je cal/behoefte uitrekenen
succes
[niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Lees even de sticky's.
Je kan niet tegelijk afvallen en spiermassa aankomen. Het is of afvallen of massa aankomen dus onder of boven je behoefte zitten.
Het kan wel bij mensen die net begonnen zijn met trainen, dat ze niet vet in spier omzetten maar dat zet vet verliezen en ook nog spier gainen.

grtz
 
Het kan wel bij mensen die net begonnen zijn met trainen, dat ze niet vet in spier omzetten maar dat zet vet verliezen en ook nog spier gainen.

grtz
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
 
Het kan wel bij mensen die net begonnen zijn met trainen, dat ze niet vet in spier omzetten maar dat zet vet verliezen en ook nog spier gainen.

grtz
als ik me niet vergis moest je daar ook nog eens een hoog bf voor hebben.
 
onder caloriebehoefte zitten om vet om te zetten naar spier
 
Vet staat los van spier. Kan niet omgezet worden. Vet wordt gebruikt als reserve energie. Vandaar ook 'vetreserve'. Dus die beslissing moet je zelf maken. Als je vindt dat je te veel vet hebt moet je gaan cutten. Denk je dat het wel meevalt moet je gaan bulken. Let wel dat als je gaat bulken je minder vettig oogt mits je het goed doet.

Oja en stickies
 
ja waarom denkt iedereen dat toch altijd dat vet in spier kan worden omgezet.
 
Back
Naar boven