Fitness Seller

Veel moeite met aankomen! Mijn eetschema tot nu toe (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Train

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2009
Berichten
83
Waardering
3
Lengte
1m98
Massa
77kg
Vetpercentage
8%
Mijn lengte is 1.98 en mijn gewicht is op dit moment 77 kg.

Ik werk 5x per week en ga een dag per week naar school ik sport daarnaast 6x per week in een split schema.

Mijn voedingsschema ziet er tot nu toe zo uit:

08.00 opstaan. 700ml melk + 50 gram brinta + 1 banaan + 3 eiwitten

09.00 werken.

10.00 2 bruine boterhammen met pindakaas

10.45 1 bord macaroni met saus naar keus + 2 glazen melk

12.30 1 bord macaroni met 100 gram koolvis + creme fresh en groente naar keus en 2 glazen water

14.45 4 bruine boterhammen met kipfilet of pindakaas + 100 gram koolvis en 2 glazen water

16.00 - een bakje met koude macaroni en saus naar keus.

18.00 - een bord pasta met koolvis en creme fresh en 2 glazen water

18.30 - Trainen

20.00 - 1 liter chocolade melk voor snelle suikers en kcals en extra eiwit.


21.30 - 200 gram koolvis en 200 gram pinda's

22.30 - 2 eiwitten met 100ml yoghurt

23.00 slapen.

Ik kom wel kracht aan maar ik sta veeeeeeelste droog. Ik wil graag wat extra vet aankomen omdat ik nu niet meer aankom en op een gewicht blijf steken. Wat moet ik doen?

De grafieken in de computer op de sportschool geven aan dat ik vooruit ga in mijn kracht en prestaties alleen ik zie veel vetverlies en ik denk dat vet voor een groot deel cruciaal is in mijn huidige situatie.

Volgens de dermatoloog heeft mijn roacutanne kuur niets te maken met het aankomen of afvallen in gewicht.

Groetjes,

Bart van Gorp

Edit:

Na het invullen van het gekregen XLS bestand van ace1990 ben ik geschrokken van mijn eet patroon. Ik wist niet dat een mens zoveel kan eten en ik begrijp nu helemaal niet meer waarom ik niet aankom. De dokter heeft mij onderzocht en er is niets aan de hand.

Ik citeer:

Ik train pas 4 dagen na een lange stop van 2 jaar en dit zijn mijn resultaten na het invullen van het XLS bestand.

7351kcal

366 eiwit

820 koolhydraten

290 gram vet.


Is het normaal dat je eerst veel vet verliest en dan pas in spieren gaint?
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel calorieën, eiwitten, vetten en koolhydraten krijg je hiermee binnen??

Als je snel wil aankomen neem van gewoon extra pindakaas, chocomelk en veel noten.. ;)

Zolang het je niet snel genoeg gaat meer eten.
 
Ik denk dat ik rond de 3500kcal zit en 140gram eiwit en 120 tot 150 gram vet
 
Ik denk dat ik rond de 3500kcal zit en 140gram eiwit en 120 tot 150 gram vet

Je moet niet denken maar even invoeren in dit lege schema.. dan weet je het ;)
 
Laatst bewerkt:
WOW! Wat een super bestand! Ik ga het eens invullen. Bedankt :D
 
Wat veel kleine maaltijden, het is maar waar je zin in hebt:)
 
OMG!

Ik zie nu pas wat ik weg eet.

Ik train pas 4 dagen na een lange stop van 2 jaar en dit zijn mijn resultaten na het invullen van het XLS bestand.

7351kcal

366 eiwit

820 koolhydraten

290 gram vet.


Is het normaal dat je eerst veel vet verliest en dan pas in spieren gaint?
 
als je daar niet van bijkomt, dan weet ik het niet hoor
 
Is er toevallig een pro die ziet wat ik fout doe? Ik MOET en zal dat ene extra ding bijeten. Ik ben nu al misselijk maar ik weet dat mijn maag aan de hoeveelheden zal wennen.

Er was ooit een man op tv die 15000kcal per dag at en zelfs hij kon dit eten, hij was wel fatsig dik. Zelfs ik kan meer eten en ik zal meer eten, ik heb alleen een juiste gouden tip nodig.
 
Het is vrijwel onmogelijk om een verbruik te hebben van meer dan 7000 kcals, dus je zult aankomen, hoe dan ook. Je zegt dat je pas 4 dagen traint, hoelang eet je al volgens dit schema? Je moet je lichaam ook even laten wennen aan deze gigantische hoeveelheden eten, dus zet dit gewoon door.

Ik ben wel bang dat je erg veel vet gaat aanzetten met dit schema. Je zegt dat je wat extra vet wilt, maar ik zou niet weten waarom, mooier wordt het er niet op hoor.
 
Hoe train je dan?
 
Maandag Borst, Biceps, Buik
Dinsdag Triceps, Rug, Schouders,
Woensdag andere oefeningen: Borst, Biceps, Buik
Donderdag andere oefeningen Triceps, rug, schouders,
Vrijdag, Benen, buik
Zaterdag borst, biceps, buik (nieuwe oefeningen gekregen door mijn instructeur ik probeer zoveel mogelijk oefeningen te leren)

De instructeurs op de sportschool hebben mij een zwaar massa programma gegeven met zwaar gewicht en ze staan er zelfs van te kijken dat ik mijn oefeningen rustig en perfect uitvoer met zwaar gewicht aangezien ik door mijn lengte meer kracht met mij meedraag (lange armen)

Ik ga in mijn kracht wel heel snel vooruit.


Ik heb een hele zware baan waar ik de hele dag moet tillen, zowel wasmachines als tv's en ben pas over 3 maanden klaar met deze baan wanneer ik mijn diploma beveiliger 2 heb.


Ik eet nu 5 dagen volgens dit schema maar had wel verwacht dat ik meer vet zou aankomen aangezien vetmassa sneller op je lichaam zit dan spiermassa.
 
Laatst bewerkt:
Maandag Borst, Biceps, Buik
Dinsdag Triceps, Rug, Schouders,
Woensdag andere oefeningen: Borst, Biceps, Buik
Donderdag andere oefeningen Triceps, rug, schouders,
Vrijdag, Benen, buik
Zaterdag borst, biceps, buik (nieuwe oefeningen gekregen door mijn instructeur ik probeer zoveel mogelijk oefeningen te leren)

De instructeurs op de sportschool hebben mij een zwaar massa programma gegeven met zwaar gewicht en ze staan er zelfs van te kijken dat ik mijn oefeningen rustig en perfect uitvoer met zwaar gewicht aangezien ik door mijn lengte meer kracht met mij meedraag (lange armen)

Ik ga in mijn kracht wel heel snel vooruit.


Ik heb een hele zware baan waar ik de hele dag moet tillen, zowel wasmachines als tv's en ben pas over 3 maanden klaar met deze baan wanneer ik mijn diploma beveiliger 2 heb.


Ik eet nu 5 dagen volgens dit schema maar had wel verwacht dat ik meer vet zou aankomen aangezien vetmassa sneller op je lichaam zit dan spiermassa.
Je traint veels te veel voor een rasechte ecto naar mijn mening. Je leest vaak dat echt ecto's juist heel weinig volume nodig hebben Vooral in combinatie met een zware baan. 3 dagen trainen is meer dan genoeg voor jou denk ik. Dan verbrand je ook stukken minder. En wtf is dat met borst biceps buik de hele week door?
Beter is gewoon een normaal splitje en dan alles 1x per week. Of bv. UB/LB dus dag 1 UB dag 2 LB en dag 3 UB en dan de volgende week begin je met LB enz.
Ik denk dat veel minder trainen al een hele verandering zal geven. En hoeveel reps en sets doe je in een training?
 
Volgens mijn instructeur is dit een normaal massa schema, ik verklaarde hem al voor gek maar ging uit van zijn expertise aangezien mijn kracht vooruit gaat.

Ik doe 2 oefeningen per spiergroep en 3 x 8 reps per oefening.

ik weet niet wat ik in die overige avonden moet doen aangezien ik anders in mijn hoofd ga zitten en teveel over domme shit ga zitten nadenken en mezelf niet nuttig kan maken. Ik vind het werken aan mijn lichaam nuttig!

Ik weet nog van een paar jaar terug dat 1x per week een spiergroep trainen haast geen resultaat gaf, het is namelijk zo dat ik de eerste 2 dagen opgepompt ben en na die 2 dagen zakt alles in en lijkt het net alsof ik niet getrained heb. Mijn lichaam is raar. Iedereen kan aankomen, ik hoef alleen de juiste manier te vinden.
 
Volgens mijn instructeur is dit een normaal massa schema, ik verklaarde hem al voor gek maar ging uit van zijn expertise aangezien mijn kracht vooruit gaat.

Ik doe 2 oefeningen per spiergroep en 3 x 8 reps per oefening.

ik weet niet wat ik in die overige avonden moet doen aangezien ik anders in mijn hoofd ga zitten en teveel over domme shit ga zitten nadenken en mezelf niet nuttig kan maken. Ik vind het werken aan mijn lichaam nuttig!

Ik weet nog van een paar jaar terug dat 1x per week een spiergroep trainen haast geen resultaat gaf, het is namelijk zo dat ik de eerste 2 dagen opgepompt ben en na die 2 dagen zakt alles in en lijkt het net alsof ik niet getrained heb. Mijn lichaam is raar. Iedereen kan aankomen, ik hoef alleen de juiste manier te vinden.
Misschien is een bezoek aan de psych een goede optie? Dan heb je meteen wat op de avonden te doen als je niet traint!

Je hebt nog niet echt door hoe een lichaam werkt schijnbaar, maar doe ermee wat je wil...
 
hehe nee ik heb teveel energie ;) Ik ga uit van jullie expertise, als er teveel getrained wordt zal ik mijn schema hierop aan laten passen.
 
idd dagen dat je traint omlaag. Plus meer eten schijnbaar. Melk is een makkelijke optie.
En misschien es rippetoe of Bill starr achtig schema gaan doen?
 
7351kcal

366 eiwit

820 koolhydraten

290 gram vet.

Hiermee kom je heus wel aan, je moet gewoon wat meer geduld hebben.. hoelang volg je dit schema al??

Als je over een maand of twee nog niet aangekomen bent met dit schema dan zou ik even aan de bel trekken bij je huisarts.

grtz
 
Volgens mijn instructeur zit er 48 uur rust tussen de oefeningen van mijn spiergroepen en ik lees hier overal op het forum dat dat in orde is. Ik merk ook geen andere neveneffecten zoals spierpijn of zweten in bed etc. Ik ga morgen met de manager van de sportschool praten, hij schijnt de persoon te zijn die veel over voeding en training weet.

Ik heb mijn instructeurs te vaak voor gek verklaard en ze zeiden dat de manager meer wist en dat ik daar eens mee moest gaan praten omdat ze zelf geen voeding schema's mochten geven en alleen advies over voeding.

Rippetoe klinkt mij interesant in de oren.
 
Beste Train, geef het even de tijd he. Je bent pas 4 trainingen onderweg en maak je nu al zorgen dat je geen spiermassa aanzet. Je hebt in ieder geval al wel werk gemaakt van een redelijk goed voedingsschema. Vwb je trainingsschema; ben het met Mugje eens. Je traint echt teveel.
 
Back
Naar boven