Fitness Seller

Te veel eiwitten, kan het kwaad? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

renze24

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2008
Berichten
44
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
15%
Zoals de titel al vermeld: te veel eiwitten, kan het kwaad?

Zat net ff voedingsschema aan te passen en kwam hier op uit.

Kcal 3100 Eiwit 515 Koolh 106 Vet 70

Zit momenteel in de cut.
5x p/w KT
4x P/w 45 min cardio

zouden er gevolgen zijn voor het hoge eiwit iname?
(Ik zit momenteel in een AS cut kuur.)

stats:
117 kg
186 cm
19 BF
 
vergeleken met je AS zal het niet zoveel kwaad doen nee :D
 
vergeleken met je AS zal het niet zoveel kwaad doen nee :D

Haha, ja dat snap ik:D
Maar bedoel meer of de hoge eiwit iname mischien gevolgen voor de cut of wat anders hebben.
 
ben benieuwd naar je schema want je komt niet zomaar aan ruim 500gram.
 
met AAS kan je wel meer gebruik maken van zoveel eiwit dan als naturel,
maar het lijkt mij toch nutteloze overkill. een groot deel zal omgezet worden naar KH.
dan is het dus nergens voor nodig (alleen een hoop geld verspilling ;))
 
Kcal 3100 Eiwit 515

Hoe eet jij 515 gram eiwitten met slechts 3100 Kcal?
Een hele dag door puur tonijn?

Post je schema is aub
 
overkill, max. 2,5gr als juicer! naturel is 2,0 al meeeeeeer dan voldoende

hoge inname betekend niet een hogere eiwitsynthese of meer spieropbouw, je lichaam heeft een grens, ook als je gebruikt!

gebruik je teveel eiwit, gaat je lichaam het overschot verbruiken voor energie en dat is niet de bedoeling lijkt me. zorg dat je je energie uit koolhydraten en vetten haalt, hou die eiwitten nou maar voor de opbouw van spieren!
 
overkill, max. 2,5gr als juicer! naturel is 2,0 al meeeeeeer dan voldoende

hehe, dat is wel erg weinig

neem aan dat je 2g/kg vvm bedoelt? dan zit nog bijna iedereen hier er zwaar boven.
 
overkill, max. 2,5gr als juicer! naturel is 2,0 al meeeeeeer dan voldoende

hoge inname betekend niet een hogere eiwitsynthese of meer spieropbouw, je lichaam heeft een grens, ook als je gebruikt!

gebruik je teveel eiwit, gaat je lichaam het overschot verbruiken voor energie en dat is niet de bedoeling lijkt me. zorg dat je je energie uit koolhydraten en vetten haalt, hou die eiwitten nou maar voor de opbouw van spieren!

En hoe weet jij nou wat overkill is en wat niet? Beter te veel dan te weinig imo. Al die zever van maximum 2g per kg :rolleyes:

Ik heb ook een lange tijd geloofd in die 2g E/kg... ik kwam amper bij. Nu eet ik ruim 3g E/kg en gain ik 1-2kg per maand, op hetzelfde aantal kcal. Leg maar eens uit dan!

@topicstarter:
Gezien je stats kan je imo nog wel wat hoger in kcal/Kh'en zitten, niet?
 
ik zelf zit ook op meer dan 3 gram per kilo lichaamsgewicht
 
overkill, max. 2,5gr als juicer! naturel is 2,0 al meeeeeeer dan voldoende

hoge inname betekend niet een hogere eiwitsynthese of meer spieropbouw, je lichaam heeft een grens, ook als je gebruikt!

gebruik je teveel eiwit, gaat je lichaam het overschot verbruiken voor energie en dat is niet de bedoeling lijkt me. zorg dat je je energie uit koolhydraten en vetten haalt, hou die eiwitten nou maar voor de opbouw van spieren!

haha grootste onzin ooit. 2,5 gr/kg max voor een juicer :roflol:

en dit is van iemand die al 5 jaar op DBB zit, moet niet gekker worden:D
 
denk net eraan zit bijna op 4 gr per kilo :D tja tijd voor cutten he.
 
Juicers mogen zelfs naar de 5gr per lichaams gewicht gaan...Zelf zit ik op 4gr per Kg
 
zonde van je roids met je 19% vetp.
 
Het is wel gelul dat meer eiwit zonde of niet goed is, alleen zit er natuurlijk wel een bovengrens aan, denk dat je die bovengrens wel kan stellen bij 4gr/kg lichaamsgewicht. Er zijn namelijk zat mensen die zonder problemen 4gr/kg lichaamsgewicht nemen.
Zit zelf al lang op 3gr/kg lichaamsgewicht en het houd me veel droger dan ze bijv. in te ruilen voor carbs, vet wat ik eet op een dag is al ruim 30% van m'n voeding.
Bij het cutten vooral die vetten iets omhoog gooien, iets eiwitten schrappen en miss koolhydraten lager.
 
Zolang je genoeg water drinkt, waardoor je nieren het overschot makkelijk kunnen uitscheiden kan het geen kwaad imho.
 
Beetje jammer, heeft toch niks met de vraag te maken, of wel?

Nee, maar zolang je niet weet dat je met een hoog vetp. niet moet gaan kuren
of je moet een vet vocht monster willen worden.

weet je dus ook weinig van voeding en training.

verdiep je daar eerst eens in voor je anabolica gebruikt, het is je 2e kuurtje toch al.

en wat vind jij teveel aan eiwitten ?
 
ik vind de eiwitiname's altijd een beetje overrated..... wie gaat er nou 4 of 5 gr per kg lichaamsgewicht schransen.........2,5 a 3 gr is meer dan genoeg om te groeien.
 
ik vind de eiwitiname's altijd een beetje overrated..... wie gaat er nou 4 of 5 gr per kg lichaamsgewicht schransen.........2,5 a 3 gr is meer dan genoeg om te groeien.

Elk lichaam is anders bij 2,5 a 3 gram groei ik niet
 
Back
Naar boven