| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Ripped Bodybuilder | Vb van een deftige bulk
Kwou ff een deftige bulkperiode laten zien, tis geen pro dus dit draadje kon niet in de ifbb sectie. Droog: ![]() FF gebulkt: Haha nice bulk e Grtz
__________________ OVERCOME Goal: Become an athlete |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Vb van een deftige bulk
ow ja hij is van 191lbs naar 244lbs gegaan
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: vlakbij piet van pa Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Vb van een deftige bulk
haha zeker goeie bulk, maar vond het mooier toen je zijn adertjes nog kon zien |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2008 Locatie: NL Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m85 90kg 15% Karma: | Re: Vb van een deftige bulk
Die onderste lijkt meer een "before" pic.
__________________ hoi |
| | |
| | #5 | |
| * * * Commitment * * * Aangemeld: jan 2008 Locatie: België Geslacht: M
Stats: 1m83 105kg 9% Karma: | Re: Vb van een deftige bulk
Citaat:
en jammer dat zijn buikvet zo is toegenomen... en hoeveel kg is dat nu, want met die lbs
__________________ Tays:"Eat like a King, Work like a Slave, Sleep like a Baby, Look like a god" | |
| | |
| | #6 |
ong. 85 naar 110 kg.
__________________ 1.81 105kg bench: 130kg squat: 160kg atg dead: 200kg |
| | |
| | #7 |
| * * * Commitment * * * Aangemeld: jan 2008 Locatie: België Geslacht: M
Stats: 1m83 105kg 9% Karma: | Re: Vb van een deftige bulk
als ie van 85 naar 110 kg gegaan is... is het een goeie bulk idd. over welke termijn spreken we dan? naturel? en wat is zijn status nu?
__________________ Tays:"Eat like a King, Work like a Slave, Sleep like a Baby, Look like a god" |
| | |
| | #8 |
| Novice Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: Vb van een deftige bulk
Ik las net het stukje over wat er uitgegeven word aan voeding door de mensen hier op het forum. Daar stond ik echt van te kijken. Nu zie ik jouw foto's en denk bij mezelf: Het eten is al vrij prijzig en nu moet je ook al een extra kleding garderobe aanschaffen! Overdrijf ik nu of is dat echt zo? |
| | |
| | #9 |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Zonde man. IS toch niet nodig om je vetpercentage zo op te laten lopen.
__________________ The sound, face and mine of today is more relative to the hope of tomorrow and the reality of destruction than the blind who cannot see their children for fear and division. Something that grew and related five reflections of today's children... |
| | |
| | #10 | |
| Huge Freak Aangemeld: apr 2006 Locatie: I'm from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
Citaat:
je lijkt me ook niet echt gegroeid als ik de pics vergelijk. je traint wel normaal, neem ik aan? of ben je gewoon gestopt? greets
__________________ Mensen die gesponsord worden door supplementen fabrikanten zijn de 'laboratorium' ratten voor onze toekomst | |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Vb van een deftige bulk
Volgens mij is het niet de TS zelf.. Zie inderdaad geen grote vooruitgang qua spiermassa. Als je naar zijn armen kijkt zie ik weinig verschil met eerst.
|
| | |
| | #12 |
Het is ts niet.
__________________ 1.81 105kg bench: 130kg squat: 160kg atg dead: 200kg |
| | |
| | #13 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Vb van een deftige bulk
+1 Lijkt alsof hij spiermassa verloren is zelf... Iig geval hoofdzakelijk vet aangekomen. Goeie bulk, te zien hoe je het woord interpreteert... Veel gewicht aangekomen? Ja. Goeie BB bulk? Denk het niet...
__________________ "Eerst het bord van een ander leegeten, en dan pas aan het jouwe beginnen." [José De Cauwer] This is grade A 100 % pure Columbian cocaine ladies & gentlemen, disco shit! Live Fast, Die Young! |
| | |
| | #14 |
dom om het zo uit de hand te laten lopen. wat zal het zijn, 5 kg spier 20 kg vet?
|
| | |
| | #15 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Sesamstraat Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m86 84kg 12% Karma: | Re: Vb van een deftige bulk
Ja en als ie weer gaat cutten houdt hij minder spiermassa over dan voor zijn bulk Is namelijk alleen maar vet zo te zien, al dan niet grotendeels. Snap dat niet hey, houdt gewoon 1 kg per 5-6 weken aan in de bulk, dan zet je tenimnste niet zoveel vet aan. En zal de jaarlijkse cut niet zo zwaar worden.
__________________ “Whatever you have, you must make the most of it. Rest assured that you can transform yourself, no matter where you started from. The most important body part is the mind. With the will and know-how, you can perform near miracles.” |
| | |
| | #16 |
idd ben ik niet, die kerel is een van de reps van Iforce Nutrition
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| bulk, deftige |
| Topic opties | |
| |