AndroidHealthClinic

tonijn shake

Bezoekers in dit topic

Gohan

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid sinds
26 sep 2003
Berichten
1.067
Waardering
4
Hey dbb'ers

Sinds afgelopen kerst ben ik de trotse bezitter van een blender!!:D

Alleen willen m'n tonijn-shakes nog niet echt smaken (ze zijn gewoon ranzig), heeft iemand tips voor n goede tonijn-shake?
 
Gohan zei:
heeft iemand tips voor n goede tonijn-shake?
Ja: niet eten die zooi.
Wat je ook doet zoiets is en blijft übersmerig!!
 
Dit deden we op de sportschool vroeger wel eens serveren voor de grap.
Melk, eiwit poeder en dan rijst en vis in shake knikkeren, mixen en dan als een gewone shake serveren. Die gezichten!

Maar jij meent het echt?:eek:
 
Jah heb het ook eens geprobeerd. Niet te vreten. Gewoon tonijn uit blikje met vork en glas water.
 
Ik maak ook wel eens een tonijn shake :)
maar dan niet om zo op te drinken, gewoon om soep mee te maken.
Tonijn vind ik niet te kanen.... als puree is het nog wel te doen door de soep.

Je kan evt als je de kcals niet schuwt tonijn puree vermengen met wat mayo en met sambal oid op smaak brengen en dan op toastjes of desnoods bleekselderij smeren..
 
tonijn +vetvrije mayo ( wel goed zoeken)+rode ui+blokjes paprika= :lick:
 
Vetvrije mayo??? Laat eens naar je kijken... in de meeste mayo die zogenaamd slank is voor de lijn, zit rotzooi.

Als je iets calorie-arms wil hebben voor door je tonijn raad ik salsa aan. Lekker heet en toch weinig kcals.
Met kip is piccalilly ook heel smakelijk, maar persoonlijk vind ik het geen gelukkige combi met tonijn.
 
Esperantisto zei:
Vetvrije mayo??? Laat eens naar je kijken... in de meeste mayo die zogenaamd slank is voor de lijn, zit rotzooi.

Als je iets calorie-arms wil hebben voor door je tonijn raad ik salsa aan. Lekker heet en toch weinig kcals.
Met kip is piccalilly ook heel smakelijk, maar persoonlijk vind ik het geen gelukkige combi met tonijn.

in nederland kom je dr niet 1 2 3 aan..maar in de buurt van den Haag heb je ergens zo'n American goods supplies ( zaak waar je producten ,die zijn overgevlogen uit de USA, kan kopen)waar je het wel kan kopen...en ja!!!!0 gram vet...je betaalt er alleen FLINK voor:D

die zgn mayo-lijn van Yofresh of Halvanaise troep moet je idd van afblijven. Weet alleen niet of die vetvrije mayo wel zo gezond is:o
 
thnx voor alle reacties tot nu toe! Normaal eet ik die blikjes gewoon leeg met een vork maar t leek me wel handig om t gewoon in n paar slokken op te drinken.

Ik gebruik trouwens de proteine poeder van xxl nutrition. 600ml halfvolle melk +/- 50 gram eiwit poeder en daar gooi ik nu 2 appels door, echt super lekker!
 
van remia hebben ze friteslijn ....5,5 gr vet per 100 gr
inderdaad daar zitten wel veel toevoegingen aan maar voor afentoe moet dat wel kunnen vindt ik altijd beter als de normale ;)
 
Ik eet tonijn gewoon uit t blikkie.
Collega's op mn werk zitten alweer te roepen dat ik kattevoer naar binnen werk.
 
Don_Nastee zei:
Ik eet tonijn gewoon uit t blikkie.
Collega's op mn werk zitten alweer te roepen dat ik kattevoer naar binnen werk.

:d

Ik ook maar spoel het wel eerst in een vergiet af en eet het dan op, dat water dat bij die tonijn zit bah!
 
RobertHosper zei:
tonijn +vetvrije mayo ( wel goed zoeken)+rode ui+blokjes paprika= :lick:
:D ahaha robje ahhahah vetvrije mayo!:D :D oei oei En lukt het met de k*t:rolleyes: :p :cool:

ik heb trouwens nu ook een blender en wil dat ook eens gaan proberen!
 
Tonijn eet ik met 1 liter water erbij, goed kauwen iedere hap, slok water en slikken maar. Anders krijg ik het bij geen mogelijkheid gegeten.
 
Markywannabee zei:
:D ahaha robje ahhahah vetvrije mayo!:D :D oei oei En lukt het met de k*t:rolleyes: :p :cool:

ik heb trouwens nu ook een blender en wil dat ook eens gaan proberen!

jij moet helemaal je mond houwen!!!:mad::whip:...ik zet teminste nog een goed dieet inmekaar;):D:cool::p
 
gewoon veel druivesuiker of diksap bij kwakken en in 1 teug naar binnen werken , niet ademen door je neus en je vriendin niet zoenen tot 30min na drank inname .
watjes...een lekken tonijn shake ...niet te versmaden , gheghe
 
gewoon mengen met curry of ketchup en sla....
 
mij lijkt een shake van tonijn ook goor blijf het gwoon lekker uit het blikje eten....
 
Ik eet het ook regelmatig op mn werk, ze worden gek van de geur!
 
mijn ervaring met tonyn in de blender is dat het geen shake werd maar soort van pate, maar deed er ook geen water doorheen. Smaakte echt heerlijk, alleen blender schoonmaken was nog meer werk dan kwakkie opeten.
 
Back
Naar boven