| | #1 |
| Dutch Bodybuilder | Teveel eiwitten
In mijn voedingsschema bevinden zicht teveel eiwitten (zie bijlage). Mijn huidige gewicht is 75kg en ik wil ongeveer aan de 2,5g eiwit zitten per kg lichaamsgewicht. Nu zit ik boven de 3g. Wat kan ik veranderen? Vetten en totale kcal mag evt. iets omhoog. MAAR: Broodmaaltijden moeten broodmaaltijden blijven, beleg mag wel veranderen. Alle tips welkom!
__________________ Everybody has the potential in them, to get this potential to the max, you got to do the work... |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 2m20 150kg > 50% Karma: | Re: Teveel eiwitten
Vind het niet zo schrikbarend hoog.. maar kijk anders eens naar je kaas, als je dat als broodbeleg weghaalt zit je op de 218 eiwit.. doe dan ipv kaas pindakaas
__________________ “Who am I? Depends on who you ask. Some see nothing more than a mindless monster, an egotistical freak of nature to be pitied or feared. Others see a man guided by a singular purpose" Stats per 30-11-09 DL:200 BP:170 SQ:240 Get big or die trying |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Teveel eiwitten
wat is het probleem nu eigenlijk,wat teveel eiwitten kan toch nooit geen kwaad
__________________ ''i just want to conquer people and their souls. i'll fuck you till you love me FAGGOT!!! |
| | |
| | #4 | |
| Dutch Bodybuilder | Re: Teveel eiwitten
Citaat:
@Indigojup: Het lichaam gaat er toch minder efficient mee om bij grote hoeveelheden dus het heeft weinig nut en het is minder goed voor mijn nieren en darmen...
__________________ Everybody has the potential in them, to get this potential to the max, you got to do the work... | |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: aug 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Teveel eiwitten
En je mist koolhydraten die nu juist zo belangrijk zijn voor spieren opbouwen, en het is duurder natuurlijk... 3 gram per kilo lichaamsgewicht of meer lijkt mij ook onnodig hoog, zelfs 2,5 gram is aan de hoge kant vind ik. Maar goed, echt kwaad kan het niet, zoveel koolhydraten ga je er ook weer niet door missen. Het lijkt me alleen simpelweg niet optimaal. |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 28 Geslacht: M
Of khy zo nodig zijn voor spieropbouw staat tegenwoordig ook ter discussie: http://www.bodybuilding.com/fun/md92.htm |
| | |
| | #7 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: In the corner, @ T-Bar rows! Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Teveel eiwitten
Citaat:
Daarbij moet je aan je 2e maaltijd werken. Altijd zorgen dat je minstens 30 gram eiwit per maaltijd binnenkrijgt. Dat is belangrijker dan 'teveel eiwitten' ofzo. | |
| | |
| | #8 | |
| Monstrous Giant Aangemeld: okt 2007 Locatie: Den Haag Geslacht: M
Stats: 1m66 66kg 6% Karma: | Re: Teveel eiwitten
Citaat:
Als eiwitten de bouwstenen zijn voor je huis, dan zijn koolhydraten de arbeiders
__________________ Een kut is nog nooit nat geworden van een hangbuik die 260 kilo squat.- "messias" marky | |
| | |
| | #9 |
| Monstrous Giant Aangemeld: okt 2007 Locatie: Den Haag Geslacht: M
Stats: 1m66 66kg 6% Karma: | Re: Teveel eiwitten
hoe zit dat dan met verteringstijden? eten afbreken, eiwitten afbreken en weer opbouwen in bruikbare verschilt per voedingsbron...dat per 3 uur 30gram verhaaltje is zo'n onzin(tenzij je elke maaltijd exact hetzelfde eet natuurlijk)
__________________ Een kut is nog nooit nat geworden van een hangbuik die 260 kilo squat.- "messias" marky |
| | |
| | #10 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Teveel eiwitten
Schema aangepast (zie bijlage). Eiwitten mogen nog steeds omlaag, dus tips welkom!
__________________ Everybody has the potential in them, to get this potential to the max, you got to do the work... |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: aug 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Het lijkt eigenlijk wel mee te vallen, die hoeveelheid eiwitten, als ik zo naar de dingen kijk die je eet. Ik zou ipv 500 gram kwark 250 gram eten s'avonds maar ik weet het, dat is hier vloeken in de kerk. |
| | |
| | #12 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Gelderland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m78 70kg 13% Karma: | Re: Teveel eiwitten
Vind je eiwitte helemaal niet te hoog..
|
| | |
| | #13 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Teveel eiwitten
3gr per kg is ook niet verkeerd.
__________________ Bench: 145 Squat full: 5x200 / 2x215 Deadlift: 270 20 jaar; 1,76 bij 90 kg. log Groeien: Voeding + WSB4SB + Vooruitgang boeken |
| | |
| | #14 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m59 73kg 7% Karma: | Re: Teveel eiwitten
Citaat:
Ik kijk naar eiwit gewoon als % van kcals, maar meer = beter. | |
| | |
| | #15 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Gelderland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m78 70kg 13% Karma: | Re: Teveel eiwitten
Wat gaat makkelijker? Cutten?
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| eiwitten, teveel |
| Topic opties | |
| |