Fitness Seller

Pizza en microgolfoven

Bezoekers in dit topic

vooruitdanmaar

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 sep 2007
Berichten
617
Waardering
0
Nog nooit geprobeerd maar ik vraag mij af of je ook pizza kan bereiden in de microgolfoven daar ik op het werk enkel een microgolfoven ter beschikking heb.
Een andere optie zou zijn dat ik eerst thuis de pizza bereid in de heteluchtoven en terug opwarm op het werk in de microgolfoven?
 
Dat is zo smerig omdat die bodem totaal niet knapperig wordt maar alleen opwarmt.
 
Ja! Enkel de bodem wordt er wat minder smakelijk door (ik vind dit zelfs ook nog lekker)

But hey, pizza is like coïtus, even when it's bad, it's still pretty good ;)
 
Ja! Enkel de bodem wordt er wat minder smakelijk door (ik vind dit zelfs ook nog lekker)

But hey, pizza is like coïtus, even when it's bad, it's still pretty good ;)

True.. So true..
 
Ik deed mijn pizza's van de aldi altijd in de micro :(
 
Je hebt wel van die stenen platen die je in de magnetron kunt leggen, waardoor het wel mogelijk zou moeten zijn om de bodem wat krokanter te houden/krijgen, terwijl je je pizza opwarmt.
 
mogelijk en eetbaar vindik :D
 
Gore shit, gebruik dan een tosti ijzer ofso man.
 
Zeker kan dat. Wij hebben thuis ook zo'n plaat. Het is een soort schotel met een bak laag voor de pizza en de onderkant is van een materiaal dat warm word. Die moet je dan eerst 5 minuten voor verwarmen in de magnatron en dan nog 5 minuten met de pizza en klaar is kees. Is goed te eten vindt ik weet alleen ff niet waar ik heb gekocht had.
 
...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven