Fitness Seller

op vakantie!

Bezoekers in dit topic

rvdschaijk

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
209
Waardering
6
Lengte
1m87
Massa
89kg
Vetpercentage
10%
Hoi allemaal!

Ik ga aankomende week een week naar chersonissos! Ik weet het dat is natuurlijk een groot zuipfestijn! Leuk wel natuurlijk, maar naast al het gefeest wil ik nog wel redelijk gezond eten.. Wat raden jullie aan om te eten daaro? Ik weet dat het verleidelijk is om Gyrhos te gaan eten enzo, maar wat lijkt jullie slim om in zo'n week te eten?

Ik hoop dat het niet te gek klinkt allemaal:p Bedankt alvast voor de reacties!

Ron
 
Al het lekkers wat Griekeland te bieden heeft zou ik opeten en eens thuis terug knallen.


Zoveel mogelijk eiwitrijk eten
 
haha probeer eerst maar eens wat naar binnen te werken met die warmte;)
Gewoon genieten man, het is maar een week, probeer gewoon je eiwitten binnen te krijgen en vreet en drink je verder lekker vol.
 
Broodjes kip, veel ijs en veel drank.
 
als ik jou was zou ik daar die week niet v wakker liggen, gewoon genieten en feesten en je zeker niet druk maken in je voedingsschema, eens terug er volop terug tegenaan
 
Het geen doen waarvoor je op vakantie gaat:.... Feesten!!!!;)
 
Ik zou me eerder druk maken om hoeveel meiden je daar kan scoren:D, tenzij je met je vriendin gaat ofzo haha.
 
Ik zou me eerder druk maken om hoeveel meiden je daar kan scoren:D, tenzij je met je vriendin gaat ofzo haha.

Ik ga met maten;) maar heb wel een vriendin haha, dus daar maak ik me niet druk om haha!

Wat ik dus concludeer uit jullie adviezen; Gewoon jezelf een week lang kapot zuipen daar, wat broodjes kip naar binnen werken voor de eiwitten en daarna weer ff streng in de cut!

Thanks allemaal,

Hoop dat jullie net zo'n fantastische vakantie als ik gaan krijgen!;)

--
Ron
 
Gewoon lekker op vakantie gaan en ff niet aan de training denken.

Zal je goed doen en als je terug komt weer lekker hard knallen als van te voren.

Af en toe een weekje niet ermee bezig zijn is ook wel eens lekker, het is niet voor niks vakantie!
 
gwn vreten als een gek wat je maar wilt!
 
Geniet van je vakantie!
 
Goed topic massive Ron
 
eten wat je wilt, genieten van allesssssss

als je terug bent weer aan de bak!

je verbrand savonds in die clubs heus wel IETS haha of in je appartementje ;)
 
Zo dat was me wel een vakantie zeg!?! Alleen maar zuipen en vreten de hele dag door.. vind het ook niet gek dat ik nu zo'n 2 - 3 kg zwaarder ben haha ^^
 
Ik val altijd af tijdens mn vakanties.. 0_o en ik ga morgen :P

welcome back :D
 
Ik zelf zou me ook niet vol kunnen proppen met onnodig vet/suiker/zout etc etc op vakantie hoor... desondanks, iedereen moet genieten, en gewoon lekker eten!
En je bekijkt gewoon groente en eiwitrijke menu's die ze hebben en daar kies je de lekkerste uit.
 
je moet niet de eiwitwaarde van junkfood onderschatten ;)
 
je moet niet de eiwitwaarde van junkfood onderschatten ;)


haha +1
ik heb net ook een kantenklare burger op van 30 gram eiwit en 500 cals,
vet zet er ik er wel niet bij natuurlijk he.
@ ts moge vacantie en de Gyrhos lekker zijn
 
Gewoon gek doen. Eet tenminste 3keer per dag goed en eiwitrijk! Eventueel wat eiwitpoeder mee om wat shakes te maken. Voor zover je voeding binnen kan krijgen door de warmte, oververmoeidheid en katers :D
En uiteraard zuipen als een gek! Dit doe je ook maar 1 keer per jaar, dus ga los en denk lekker nergens meer aan ;) ja, aan je volgende biertje :p
 
Ik val op vakantie juist altijd af. Door de vele alcohol en warmte krijg ik overdag vrijwel niets door me keel, wat weer zorgt voor gewichtsverlies.
 
Back
Naar boven